Beoordelingen Woonwinkel Happy Home

• Plaatsing / montage / levering 8,6
  • Garantie / nazorg 8,6

Hoogink uit: Voorhout

15-11-2018

Sjors uit: Koog aan de zaan

Linnenbank uit: lelystad

7,7

Leuke winkel met mooie spullen. Wij hebben er een mooie nieuwe kast gekocht.

Nancy van hugten uit: Breukelen

15-11-2018

Goede spullen snelle levering en super service

Marijke uit: Purmerend

05-11-2018
9,5

De salontafel bleek snel in elkaar gezet te zijn,aande onderzijde zaten 2 uitpuilende of misgeslagen spijkers. Dat is wel jammer want de salontafel was niet goedkoop. Maar zit aan de onderzijde en niet in het zicht en wil niet zonder salontafel komen te zitten dus laat het dan maar zo. Verder super vriendelijke medewerksters!

Yvonne uit: Hoofddorp

03-11-2018

Fijne winkel met kwalitatief goede meubelen maar net iets betaalbaarder dan de meeste betere meubelzaken. Veel is gewoon direct leverbaar en ook nog eens al (grotendeels) in elkaar gezet, dus geen gedoe. We hebben er onze salontafel, eettafel bijzettafel, lamp en dressoir vandaan. Superblij mee! In onze eettafel kwam recent per ongeluk een donkere waterkring in het hout, door een vaas met bloemen. Godzijdank volledig weggetrokken, je ziet er niets meer van. Nu weer verder genieten van onze meubelen.

Ruth de Ridder uit: Hillegom

31-10-2018

Ben heel goed geholpen door medewerker Eva.

Gerda Hougardy uit: Hoofddorp

Peter Stam uit: ZEVENBERGEN

30-10-2018

net een boekenkast gekocht en een paar dagen erna is hij net in de aanbieding. hiervoor gebeld en kreeg netjes een waardebon voor een gedeelte van het verschil. Netjes afgehandeld.

L loots van Keulen uit: Vijfhuizen

30-10-2018

klein minpuntje, we misten een schroefje van een salontafel. De verkoopster stuurde ons naar het magazijn (op zich niet erg) en of we anders niet bij de bouwmarkt een schroefje konden kopen???.. beetje jammer
Overigens perfect zonder probleem bij magazijn vriendelijk geholpen.