Beoordelingen Woonwinkel Happy Home

22-03-2019

Prima, goed geholpen.

Paul Bakker uit: Hoofddorp

21-03-2019

Gezellige winkel. Op een druilegere zondagmiddag hier binnengelopen. Heerlijke sfeer met levende muziek, wat zeker aanmoedigde om langer rond te lopen en tot een paar aankopen leidde.
Goede afhandeling m.b.t. bezorging door Ricardo (kwam speciaal voor ons in de avonduren langs)
Chapesu

Dick overweg uit: spaarndam

07-03-2019

J. Raad uit: Borne

05-03-2019
9,7

Ongekend, nog nooit zoiets meegemaakt.
Het verkeerde meubel geleverd, om 10 uur gebeld en om 12 uur staat het juiste meubel er.

Deze woonwinkel is absoluut aan te raden 100%

Lisa uit: Mijdrecht

04-03-2019
6,5

De winkel is erg somber, niet direct aantrekkelijk maar vonden er wat we zochten. Zijn prima geholpen en snelle levering.

Jose uit: Hoofddorp

04-03-2019
7,4

In de winkel stoelen aangeschaft die in de aanbieding waren en zeer prettig en vriendelijk geholpen door de medewerkster.
Stoelen waren al twee maanden in de aanbieding, maar een week na onze aanschaf stonden deze nog voordeliger in de folder. Vreemd, maar werd door Happy at Home goed opgelost door een tegoed aan te bieden van het verschil in prijs. In februari zijn de stoelen geleverd, na een klein misverstand over het ophalen van de stoelen, terwijl wij levering aan huis gevraagd hadden. Was wel een klus om ze in elkaar te zetten, maar ze zitten heerlijk. Al met al tevreden over onze aankoop.

Ferry Verbij uit: Haarlem

03-03-2019

Leuke spullen, vriendelijke hulp, leuke winkel.

27-02-2019
7,7

Netjes geholpen bij bestellen en afhalen

Fan uit: Zaandam

26-02-2019

Super aardige medewerksters, en gezellige winkel met erg leuk assortiment. Een aanrader om eens te bezoeken.