Beoordelingen Woonstudio Bennekom

• Garantie / nazorg 8,4

Berghege uit: Arnhem

27-12-2018
9,5

Het lijkt overdreven om tienen zo maar uit te delen, maar ik kan simpelweg niet anders: Na een verbouwing bleek dat onze aannemer een ondervloer had aangelegd welke niet goed was: we zaten met onze handen in het haar. Voor een second opinion ben ik langgewenst bij Woonstudio Bennekom: Wat ik zeer waardeerde was de betrokkenheid en de bereidwilligheid om "ons" probleem zo snel mogelijk op te lossen. Johan en Charlotte hebben ons heel goed geholpen. Met gedegen kennis, goede en prettige communicatie en alleen maar vakmensen over de vloer heeft Woonstudio Bennekom ons een enorme dienst bewezen. Er ligt nu een prachtige pvc vloer (op een ook door Woonstudio Bennekom aangelegde Fermacell ondervoer incl vloerverwarming) waar we heel veel plezier aan beleven. Johan en Charlotte, jullie zijn kanjers! Nogmaals dank voor jullie inzet en betrokkenheid!!

van Dalum uit: Wageningen

19-12-2018

Borren uit: Bennekom

15-12-2018

S. Havenaar uit: Ede

22-11-2018

Zeer tevreden over onze PVC visgraat vloer. Goed advies en vakkundig geplaatst.

Hartgers uit: Bennekom

10-11-2018
7,9

PVC vloer geplaatst in de gang. Vloer ligt er prima bij. Na bestelling kon de vloer al snel geplaatst worden.

R. Venema uit: EDE

08-11-2018

Prettig om met de medewerkers samen te werken. Harde werkers. Geven op alle vragen een deskundig antwoord.

Fam Rietbroek uit: Ede

08-11-2018

Mooie winkel, prachtig assortiment, gedreven, service gerichte medewerkers. Ons nieuwe appartement is prachtig geworden. Wij bevelen Woonstudio Bennekom van harte aan!

Arnold Bosch

03-07-2018
7,7

Prime gedaan

Lucinda & Stefan uit: Wageningen

20-06-2018
8,5

We zijn van begin tot einde zeer goed begeleid en geholpen. Persoonlijke aandacht en flexibiliteit hebben wij gehad. Kleine problemen werden meteen opgelost en het contact was toegankelijk en prettig. Bovendien ligt de vloer er prachtig in. Strak en van top kwaliteit. Woonstudio Bennekom, hartelijk bedankt!

Yvonne Groeneveld uit: Bennekom

18-06-2018

Tien keer komen om te kijken en te vragen...altijd weer behulpzaam en meedenkend.
Heldere adviezen en ter zake deskundig. Veelbelovend!