Beoordelingen Woonstudio Bennekom

Prime gedaan

Lucinda & Stefan uit: Wageningen

20-06-2018
8,5

We zijn van begin tot einde zeer goed begeleid en geholpen. Persoonlijke aandacht en flexibiliteit hebben wij gehad. Kleine problemen werden meteen opgelost en het contact was toegankelijk en prettig. Bovendien ligt de vloer er prachtig in. Strak en van top kwaliteit. Woonstudio Bennekom, hartelijk bedankt!

Yvonne Groeneveld uit: Bennekom

18-06-2018

Tien keer komen om te kijken en te vragen...altijd weer behulpzaam en meedenkend.
Heldere adviezen en ter zake deskundig. Veelbelovend!

te Winkel uit: Bennekom

14-06-2018
7,9

Piet v d Vliet uit: Bennekom

12-06-2018

Paul Hendriksen uit: Bennekom

12-06-2018

De dame in de winkel ziet er fantastische uit.

Mevr. Kelder uit: Veenendaal

01-06-2018
9,7

Door een verhuizing had ik op korte termijn een PVC vloer, gordijnen en een vloerkleed nodig. Eigenlijk ging alles vlekkeloos. Niet verwacht!

Uitstekend met me mee gedacht vanaf begin af aan al over een interieuradvies. Daarna supersnel besteld, geleverd en geplaatst door Woonstudio Bennekom. Echt geweldig, ben er zo blij mee! Helemaal toppie hoor bedankt!

Sjors uit: Arnhem

29-05-2018

Onlangs een PVC vloer van Therdex gekocht en laten leggen. Perfect resultaat! Met een goed advies geholpen in de showroom ook!

Was bij elkaar zo'n 70 vierkante meter en kwam bij Woonstudio Bennekom via via. Leveren goede service; halen eerst de meubels netjes weg, egaliseren dan de vloer, leggen het PVC erin en plaatsen de meubels weer terug. Heel prettig en ligt er hartstikke mooi in.

Ik heb helemaal niets aan te merken en kom binnenkort misschien wel weer terug voor wat gordijnen of plisses.

21-04-2018
6,2

We hebben onze trap laten stofferen en dat is echt mooi gedaan.
Verder hebben we voor de woonkamer 2 vouwgordijen laten maken die ze netjes hebben geplaatst. Tevens hebben we overgordijnen plus vitrage besteld . Bij montage bleek dat ze alleen de vitrage op offerte stond terwijl met de verkoopster Ria duidelijk besproken was overgordijnen plus vitrage. We hebben zelf de offerte niet helemaal uitgeplozen; en de termen die daar op stonden zeiden mij ook niets, er stond namelijk niet vitrage, vouwgordijen, overgordijnen etc. Maar er werd enkel met ‘merknamen’ gesproken. Uiteindelijk met de verkoper afgesproken dat we de overgordijnen voor inkoopprijs zouden krijgen. Na 2 weken werden we gebeld dat ze de nieuwe offerte naar een verkeerd persoon hadden gestuurd en dezelfde dag hadden we hem nog. Het zou ons uit eindelijk i.p.v. 2500 euro nu 3100 euro gaan kosten, dus 600 euro meer dan aanvankelijk. Hierdoor hebben we besloten er maar vanaf te zien. De kwaliteit van de vitrage is echt top en de trap is op de strip na die een 0,5 cm tekort is ook heel mooi geworden. Toch twijfel ik of ik de volgende keer weer met ze in zee zou gaan. Organisatorisch is het onvoldoende. Bijkomend vind ik dat de prijs die je gaat betalen direct duidelijk moet zijn bij het verlaten van de winkel, nu krijg je een offerte toegestuurd per e-mail die niet duidelijk genoeg is.

21-04-2018
6,2

We hebben onze trap laten stofferen en dat is echt mooi gedaan.