Beoordelingen Woonsquare

kitsz uit: amterdam

9,8

Vestiging: Alkmaar

Positieve ervaring:
hele correcte snelle en vriendelijke hulp

Marleen uit: Middelburg

7,1

Vestiging: Middelburg

Positieve ervaring:
soms het idee te pucherig willen graag verkopen

v Arkel uit: Leersum

Vestiging: Nieuwegein

Positieve ervaring:
Bank valt anders uit als gedacht doordat je de stof op een klein staaltje uitzoek

Boogers uit: Eindhoven

6,2

Vestiging: Eindhoven

Positieve ervaring:
Verkopers wouden vlug dingen afhandelen , bezorgers waren ervaren mensen die het snel in huis brachten en keken het netjes na of het artikel in orde was

Mary van den Berg-Popyus uit: Hilversum

Vestiging: Amersfoort

Positieve ervaring:
De bezorgers waren in een woord fantastisch.Hebben meer gedaan,dan ze moesten doen.

Mirjam Verdegaal uit: Almere Haven

Positieve ervaring:
Bijzonder prettig contact gehad met de medewerkers van de afdeling verkoop en kennisgemaakt met de directie. Het ontvangst op de vestiging is gastvrij en het advies is uitstekend. Er wordt de tijd genomen om mee te denken met de klant. Het serviceniveau is erg hoog. De levering is bijzonder snel. Zeer vakkundige en vriendelijke bezorgers. Kortom; ik ben zeer tevreden en kan Woonsquare op alle fronten aanbevelen. Ik geef ze een warme (RADAR) douche.

brouwer uit: lelystad

7,0

Positieve ervaring:
Netjes geholpen. Miste alleen aanbod om de meubels thuis te brengen, en de eventuele kosten.

M van Wingaarden uit: Almere

7,5

Positieve ervaring:
Toen wij besloten welke fauteuil wij wilde aanschaffen moesten we echt op zoek naar iemand die ons kon helpen. Deze man maakte een gehaaste indruk. Wij zijn heel goed geholpen bij het inladen van een fauteuil.

Joop uit: Den Bosch

Vestiging: Oss

Positieve ervaring:
Mooie winkel. Adviseurs vriendelijk en duidelijk. Goed geslaagd en mooie laptop erbij. Bezorging weet ik nog niet. Kom zeker nog eens kijkje nemen.