Beoordelingen Woonsquare

Jan Koster uit: Dronten

15-12-2017
7,6

Vestiging: Almere

Prettig geholpen. alleen jammer dat niet aangegeven wordt op welk moment van de dag (ochtend of middag) de meubels bezorgd worden.

John Bruggeling uit: Monster

15-12-2017
8,1

Vestiging: Oosterhout (N-BR)

Muhlis uit: Amsterdam

6,9

Vestiging: Almere

We waren op de laatste dag van de actie gekomen en verkoper heeft ons geen bedenktijd gegeven terwijl volgende dag een nog gunstiger actie was. Verkoper heeft niet gelogen maar is wel oneerlijke actie. Plus we zouden een leuk present ontvangen. Maar helaas niets van vernomen...

Esther uit: HOLLANDSCHE RADING

7,8

Vestiging: Nieuwegein

Super geholpen in de winkel. Thuis goed geregeld en netgjes opgeruimd allemaal. Alleen zou er nog een mogelijkheid zijn dat de kastjes wordeb afgesteld. Dat is helaas niet gebeurt.

Hartelijke groet Esther IJsbrandij

Mark Koenis uit: Bussum

7,7

Vestiging: Amersfoort

We vonden onze ideale bank in de outlet waardoor deze snel bezorgd kon worden. Verkoper was vriendelijk en profesioneel.

M Belluz uit: Rosmalen

Vestiging: Oss

Maurice williams uit: Heinkenszand

Vestiging: Middelburg

Zeer professionele en klantvriendelijke service! De levertijd was korter dan verwacht en de prijzen marktconform.

Henny Wijs uit: Grijpskerke

Vestiging: Middelburg

Boeren uit: Ulicoten

Vestiging: Oosterhout (N-BR)

Kees Hendriks uit: Zeist

7,8

Vestiging: Nieuwegein

De eerste bezorging liet niet zijn beste kant zien. Kon helemaal niets. Bij de 2e bezorging, door Kees, kon alles en dacht men mee om alles soepel te laten verlopen. Ik mis nog wel de mogelijkheid dat zij de oude spullen mee nemen,