Beoordelingen Woonmode Rijswijk

• Deskundigheid / kennis / vakmanschap 8,8
  • Kwaliteit 8,8
  • Plaatsing / montage / levering 8,6
  • Garantie / nazorg 8,7

Havinga uit: Rijswijk ( Z.H.)

28-09-2017
9,7

Prettig en beleefd personeel.
Keurig werk geleverd, ik ben zeer tevreden.
Goed advies gekregen.
Kom als klant zeker terug.

Michael en Jennifer uit: Den Haag

19-09-2017

Voor tweede keer een heel positieve ervaring met Woonmode. Woonmode heeft onze pvc vloer en raambekleding geleverd voor onze nieuwe woning in Den Haag. Alles naar volle tevredenheid!

Prins Constantijn Flat uit: rijswijk

14-09-2017

Dankzij Woonmode ligt er in ons huiskamerproject een top pvc laminaatvloer van hoge kwaliteit De deskundigheid en begeleiding van Sander en zijn team zorgt ervoor dat onze senioren straks in een warme sfeervolle huiskamer een kopje koffie kunnen drinken. Namens de Prinsconstantijnflat Rijswijk en al haar bewoners willen wij Woonmode bedanken voor alles wat zij voor ons gedaan hebben. Een mooie winkel waar service en kwaliteit nog hoog in het vaandel staan.

Remko Luyten uit: Pijnacker

08-09-2017

Ik heb net een nieuw huis gebouwd. Van alle (tientallen!)leveranciers/aannemers, service verleners etc. hoort Woonmode bij de top 5% in meedenken, problemen oplossen, aan afspraken houden.

Suzanne van Drunen uit: Rijswijk

06-09-2017

Zeer goede ervaring met Woonmode. Erg blij met het advies van Charlotte en Alex! Ik heb vorige week mijn nieuwbouw appartement volledig laten inrichten door Woonmode. Fijne samenwerking en super tevreden over het werk van de behangers en stoffeerders. Binnenkort nog een leuk kleed en dan is mijn 'Woonmode-huis' helemaal af!

Erika van der Helm

28-06-2017

Wij hebben onze nieuwbouwwoning laten inrichten en hebben de vloeren, raambekleding en het behangwerk door Woonmode laten uitvoeren. Wij zijn zeer tevreden met het advies, de service en kwaliteit en bevelen Woonmode dan ook graag aan!

James en Rianne uit: Den Haag

03-04-2017

Heel blij met onze nieuwe pvc vloer en luxaflex raambekleding! Mooie winkel en goed geadviseerd!

John Hartman uit: Rijswijk

Zeer tevreden.

Anthony Liem uit: Delft

27-02-2017
9,7

Ik ben zeer tevreden over het advies en het werk van de mensen van Woonmode. Wij hebben een pvc vloer, shutters en gordijnen laten plaatsen voor onze woonkamer en slaapkamers. We zijn altijd erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel, de monteurs en vloerleggers waren ook erg prettige mensen en zeer deskundig. Ik kom er zeker terug voor de stoffering van oa onze trappen!!