Beoordelingen Woonmode Rijswijk

• Plaatsing / montage / levering 8,6
  • Garantie / nazorg 8,6

Erika van der Helm

28-06-2017

Wij hebben onze nieuwbouwwoning laten inrichten en hebben de vloeren, raambekleding en het behangwerk door Woonmode laten uitvoeren. Wij zijn zeer tevreden met het advies, de service en kwaliteit en bevelen Woonmode dan ook graag aan!

James en Rianne uit: Den Haag

03-04-2017

Heel blij met onze nieuwe pvc vloer en luxaflex raambekleding! Mooie winkel en goed geadviseerd!

John Hartman uit: Rijswijk

Zeer tevreden.

Anthony Liem uit: Delft

27-02-2017
9,7

Ik ben zeer tevreden over het advies en het werk van de mensen van Woonmode. Wij hebben een pvc vloer, shutters en gordijnen laten plaatsen voor onze woonkamer en slaapkamers. We zijn altijd erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel, de monteurs en vloerleggers waren ook erg prettige mensen en zeer deskundig. Ik kom er zeker terug voor de stoffering van oa onze trappen!!

T. Wander uit: Lekkerkerk

24-12-2016

Zeer deskundig advies, vriendelijke adviseurs die ruim de tijd voor je nemen.

Erika van Dorp uit: Den Haag

24-11-2016
9,5

Erg blij met onze nieuwe pvc vloeren en nieuwe elektrische raamdecoratie. Erg fijn en goed geholpen in de winkel en bij ons thuis. Wij kunnen Woonmode dan ook zeker aanbevelen.

Erik van Cuijk uit: Delft

22-10-2016
8,2

Erg prettig geholpen en uitstekend werk geleverd!

van Rhijn uit: Rotterdam

17-09-2016
9,7

Vriendelijk personeel met goede productkennis. Breed assortiment met veel keuze. Men denkt mee over de beste oplossing/inrichting en geeft goed advies.

Stefanie uit: Den Haag.

08-09-2016

Super winkel. Top verkoop, en ook 1 van de weinige winkels die echt tot in de punt toe schoon is. Goede ervaring daar, zeker een aanrader.