Beoordelingen Woonenzo

• Plaatsing / montage / levering 7,1
  • Garantie / nazorg 7,0

Geke uit: Beilen

04-04-2020

Keurig en op afgesproken tijd, de nieuwe bank bezorgd. Top top

Zieleman uit: Heerenveen

03-04-2020
6,9

Prima gegaan, we vinden het wel raar dat de mensen die de spullen in elkaar zetten geen bedrijfsleiding aan hebben. Ze komen in hun trainingspakjes de spullen in elkaar zetten, komt vreemd over

Thea de Groot uit: Nederhorst den Berg

01-04-2020
7,6

Prettig geholpen en vlot geleverd.

Hems uit: Hilvarenbeek

01-04-2020

Mooie meubels voor een zeer goede prijs !! Super goed geholpen met mijn vragen door de vriendelijke klantenservice van WOONENZO. Ga zo door !

Anja kuypers uit: Tegelen

31-03-2020

Zeer tevreden, ik kan er niet meer of minder van maken

Latifa hafid uit: Amsterdam

31-03-2020

Ik heb een kinderbed met een nachtkastje en een klerenkast, mijn dochtertje van bijna 3 jaar is er heel blij mee.

R. van der Meer uit: Zoetermer

30-03-2020

Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. De bereikbaarheid is niet slecht, maar de locatie in Den Haag kon niet rechtstreeks worden benaderd (voor het afhalen van een product). Het zou prettiger zijn als dit wel mogelijk is. Verder is alles uitstekend.

Nick uit: Dronten

30-03-2020
1,3

De kast die we hadden besteld bleek na maanden wachten niet geleverd te kunnen worden. De andere kast die we daarop uitzochten werd op de afgesproken dag toch niet bezorgd. Toen hij een week later wel werd bezorgd zat er een gat in een van de planken, raakte de kast bij het in elkaar zetten door de monteurs verder beschadigd en ontstond schade aan onze binnenmuur.

Mark uit: MEGCHELEN

27-03-2020
1,0

Sanne Van Bussel uit: Dronten

25-03-2020
3,7

In de winkel zijn we super goed geholpen, en hebben we een mooie kleding kast bestelt. Helaas is die beschadigd geleverd en bij telefonisch overleg wordt er niet echt goed geluisterd naar de vraag, helaas wordt er ook niet terug gebeld als ze aangeven dat dat er word gedaan!! Heel erg jammer. Wij zitten nu al een lagere tijd met een kast die nu niet af is.