Beoordelingen Woonenzo

• Garantie / nazorg 6,9

S. uit: Amsterdam

01-05-2020
1,0

Jullie leveren goedkope spullen welke beschadigd zijn! Wij betalen de volle prijs ervoor! En wij moeten bewijzen dat wij de schade niet hebben aangericht!?!
Verschrikkelijke stelletje oplichters zijn jullie!!

Beelen uit: Elburg

2,7

Helaas veel misgegaan bij de levering en zeer slechte /geen communicatie. Heel veel beschadigingen op een grote kledingkast, dit is niet wat je mag verwachten van en gloednieuwe kast. Leek wel tweedehands.
Retour sturen bleek erg moeizaam te gaan, heb sterk het vermoeden dat ze er onderuit proberen te komen, bedrag hebben ze immers al ontvangen..

Op de website zo'n mooi assortiment te zien! Maar helaas niet het gewenste mogen ontvangen. Achteraf blij dat we niet meerdere meubels hebben besteld wat we in eerste instantie van plan waren.

Jean philippe brouwer uit: Amsterdam

8,2

Het kopen de uitleg en het plaatsen was perfect maar krijgen nog twee glas platen. Die wij nog steeds naar een maand niet hebben gehad. En we willen de topper ruilen omdat ik pijn in mijn rug krijg na het slapen. Hij moet graag harder maar horen niets meer. Graag antwoord hier op BVD. Groetjes Jean philippe brouwer.

Jenell Vassell uit: Den Haag

7,7

Personally, my experience was extremely unacceptable - missing parts, delivery of wrong item, no compensation for the distress to the customer and different excuses, etc.
I had previously recommended the store to a friend but after my experience I indicated that you will have to purchase at your own risk.

Also, I had intention to make further purchases but cancelled those - waiting time is too long in addition to not receiving a complete set in your package.

Daphne uit: Hilversum

8,2

Door storing bij postnl wat strubbelingen met restantbetaling bij levering. Dankzij klantcontact betaallink gehad en kon levering achter blijven. Alle lof voor woonenzo. Daarentegen vind ik de werkwijze van post nl zeer klant onvriendelijk!!! Ze wilden alles terug meenemen . Heb zelf bedacht woonenzo te bellen voor oplossing en betaallink gehad maar postnl bedenkt dat niet. Een levering wordt niet voor niets gepland kan je toch niet zeggen neem het maar mee terug als zij zelf storing hebben met pin.

Lynn Graal uit: Almere

29-04-2020
9,8

Twee weken geleden een dressoir gekocht in een van de showrooms van Woonenzo. In de showroom goed geholpen door de verkopers. Ondertussen staat het dressoir bij mij thuis en ben er erg blij mee. Kwaliteit is top en staat in verhouding met wat je ervoor betaald. Kortom een top zaak, ga er zeker vaker komen!

S.R. uit: Purmerend

29-04-2020
2,3

We hebben een dressoir voor onze slaapkamer gekocht. Deze is netjes in onbeschadigde dozen geleverd. Echter bij montage zagen we een deuk aan een bovenplank. En dat terwijl er nergens een deuk te vinden was op de verpakking. Het was dus beschadigd meegestuurd! Omdat we bijna klaar waren en we dachten dat de deuk aan de achterkant zou zitten + we hadden iemand gevraagd om de dressoir voor ons te plaatsen, hebben we het gemonteerd en daarnaast een melding gedaan van de schade. Op deze manier hoefden we alleen maar de bovenplank te wisselen. Woonenzo heeft totaal geen begrip voor de situatie en heeft de bovenplank ook niet vergoed! Echt een heel slechte service als het gaat om omruilen en/of vergoeden van hun fouten! Als je de voorwaarden goed leest, heb je niets te zeggen want de voorwaarden sluiten al hun fouten totaal uit. Je krijgt gewoon niets terug, voor alles moet je opnieuw betalen als iets fout is gegaan!!

Bunnys uit: Hoogeveen

25-04-2020
7,9

Hoekbank mona gekocht in Amsterdam. We wilden erop zitten en ervaren. Wij zijn erg tevreden over de bank. In begin wat hard maar naar gelang gebruik wordt het comfortabeler. Wij hebben de stof inari in de kleur taupe. Kwaliteit en levensduur moet in de praktijk nog blijken....? Maar voor die prijs geheel niet ontevreden! In het verleden een dure bank gekocht bij andere leverancier en drie x de bank moeten omruilen en daarna maar terug gedaan omdat het nog niet goed was! Veel geld en frustratie gehad... dus goedkoop hoeft geen duurkoop te zijn !

D. Hooning uit: Den Haag

21-04-2020

Heen

Ellis versteegen uit: Vlijmen

21-04-2020
3,5

In de winkel werd je niet geholpen, één dame zat achter de balie en wist ook vrij weinig te vertellen over de banken waar ik interesse in had. De levering was snel, dat was dan weer wel fijn. Maar dan .. De levering. Ik heb nog nooooit zoiets meegemaakt! Twee mannen van Marokkaanse afkomst brachten de bank. Ik kwam aangereden en ze wilde de bank alweer meenemen omdat ik niet thuis was.( zat in een verhuizing en was snel een kwastje halen) Met een hoop stampij en uitleg voor elkaar gekregen dat de bank toch binnen werd gebracht. Eenmaal binnen moest ik tekenen. Dit ging ontzettend gehaast en intimiderend. Ik wilde eerst de bank nakijken, lijkt me normaal ook als je moet tekenen voor goedkeuring. En hup weer wilde ze de bank met zn tweeën optillen om hem weer mee te nemen. Ook hun leidinggevende of teamleider werd door hun gebeld en kreeg de volle laag over zich heen. Ik heb dus maar gauw getekend en hun zijn vertrokken. Ik brak erna en de angst kwam eruit. Ik was echt bang van die mannen. Dus al bij al een hele slechte ervaring met jullie en zal daardoor ook nooit meer bij jullie wat kopen ondanks dat ik een onwijs mooie tafel met stoelen had gezien en graag had willen kopen.