Beoordelingen Woonenzo

• Garantie / nazorg 6,9

Hamza uit: Utrecht

22-05-2020
n.v.t.

Dit is wat ik krijg na 3 weken lang wachten kapotte bank lijkt wel 2 de hands ik heb me ziek moeten bellen om mij banken te krijgen na 3 weken heb ok de laatste 5 dagen mij kapot moeten bellen omdat de banken bij post nl waren en woonenzo niet goed communiceerden met post nl hebben ze mij 5 dagen lang aan het lijntje gehouden kreeg elke keer bevestiging vandaag word bezorgd maar eind van de dag werd het afgeblazen omdat woonenzo waardeloos communiceert met hun bezorg bedrijf mensen kijk uit koop niets bij deze bedrijf woonenzo je krijgt het heel moeilijk en wanneer je het uiteindelijk Uiteindelijk ontvangt zijn er beschadigingen en dingen kapot veel mensen hebben slechte ervaring met deze bedrijf en de klantenservice medewerkers zijn heel lomp die willen je niet eens helpen die sturen je van kantje naar kant om van je af te zijn heel lomp en kort af en boos 😡 ze willen je gewoon niet helpen en van je af zo snel mogelijk ophangen willen ze ik heb alle telefonisch gesprekken opgenomen die ik met ze heb gehad daar komt uit dat dit heel onprofessioneel is waardeloos zoals de meubels die je kapot en beschadigd geleverd krijgt iemand bewijs zien voor je je meubels besteld bel mij of whatsapp mij dan stuur ik filmpjes en fotos van mij beschadigd bank en gesprekken van mij tussen woonenzo waardeloos stront bedrijf zoals de medewerkers mij telefoon nummer is 0685251936 mensen die problemen hebben met woonenzo zoals meubels met schade ontvangen kunnen mij ook bellen ik ben namelijk bezig met mijn advocaat want dit mag en kan niet zo mvg zie foto s dit is de waardeloze bank je gaat tog niet hier je geld aan uit geven

NOORDSIJ uit: Hellevoetsluis

19-05-2020
1,2

Wat een drama !!!
Eettafel diepe kras , dressoir was het bovenste plant in 3e gebroken en een tussen plant gebroken en beschadigd. Salontafel waar je langer op moet wachten zonder tijdslimiet. Bij levering was ik gewoon thuis maar geen bel gehoord en nu moet ik 60 euro betalen om de kapotte onderdelen opnieuw te laten brengen.
Vindt ik geen service! Mag wel veel betalen voor deze klote kwaliteit maar service stop maar. Uitbuiters!!!

Hensley uit: Eindhoven

19-05-2020

Erg goed geholpen in de winkel verkopers waren erg vriendelijk en klantgericht.

V. uit: Amersfoort

11-05-2020
1,0

Zeer slechte ervaring gehad.

Overal verborgen kosten en als je wilt annuleren dan gaat het je veel meer geld kosten.

IKEA kwaliteit meubels zonder de goede service.

A uit: Amsterdam

11-05-2020
1,0

Vreselijk tot aan bestellingen die mis waren mijn rating die niet is geplaats en het geld waar ik op wacht een geen antwoord van krijg... nog even en ik ga dit social media zetten en geloof me daar komen veel kijkers bij

Appie uit: Aalsmeer

Moorthaemer uit: Eindhoven

05-05-2020
1,8

Er was een hoop mis!

Woonkamer MeubelSet online besteld. Online zag het er echt heel mooi en kwalitatief goed uit. Eenmaal ontvangen dient men alles zelf in elkaar te zetten.

De kwaliteit van de meubels viel erg tegen.
Het zag er in het echt gewoon goedkoop uit.
Daarnaast planken die niet volledig op hun plaats gevestigd konden worden omdat het geheel gewoon niet klopte. Planken die te kort waren. Een plank dat gewoon gebroken geleverd is! Echt om je voor te schamen.

Wanneer je meerdere revieuws over woonenzo leest, komt het ongelofelijk vaak voor dat geleverde artikelen met schade en kapot worden geleverd. Dit komt Echt veel te vaak voor bij hun. En iedereen die dit netjes bij hun aangeeft krijgt als antwoord ‘wij kunnen niet achterhalen waar en waneer de schade heeft plaatsgevonden) Nooit kunnen verwachten dat zoiets nog mogelijk is in ons land. Gewoon oplichterij.

Roberto N uit: Diemen

04-05-2020
5,1

There were only 2 chairs available in store we wanted 6 and the sellers didn't let us to take them without paying 50 euros extra.
Sellers also promised to deliver the chairs between 4- 6 weeks but after 4 week I called and someone told me they will arrive in 2 more weeks, after 6 weeks I called again and some one told me originally the plan was to delver the chairs after 8-10 weeks. we would never have bought the chairs if they had told us this. The chairs arrived after 9 weeks