Beoordelingen Woonenzo

• Garantie / nazorg 7,5

Michael uit: Heeze

10-01-2020
3,1

Zeer slechte ervaring mee. 8 dagen na bestelling zelf moeten bellen voor een bezorgafspraak. Vervolgens zijn ze op deze dag (dag vrij voor genomen) niet komen opdagen (zonder dit te melden). Bij de nieuwe bezorgafspraak is de kast tijdens het vervoeren kapot gegaan en heb ik de order geannuleerd. Helaas is de kast niet meer op voorraad en wordt er ook geen alternatief geboden. Geen moment het gevoel gehad dat de klant centraal staat.

Walter uit: Nieuw Lekkerland

te lange levertijd

Alex Kis uit: Amsterdam

03-01-2020
2,3

It is a shocker that your company is still in business. I ordered a couch that was advertised to be available in 4 weeks, it arrived after 3 months. I ordered another item more than 10 weeks ago and it has still not arrive....

Silvano uit: Zoetermeer

28-12-2019

Goede sfeer en op proffesionele wijze behandel.
Top !!!

Ivan uit: Beverwijk

23-12-2019
5,8

Ik moest echt heel lang wachten op de klerenkast

Gi uit: Zwolle

23-12-2019

Super!

Roland Verdon uit: The Hague

20-12-2019

Boin uit: nieuwerkerk a/d Ijssel

19-12-2019
4,3

verkeerde kast geleverd zou met spoed een andere besteld worden duurt nu al 8 weken hoe bedoelt U met spoed.
kast is binnen op 17 december kan pas op 31 december geleverd worden deze levering was ook beloofd met spoed hier ben ik absoluut niet content over de fout ligt bij jullie bedrijf heb heel veel spijt dat ik de kast bij jullie gekocht en betaald heb hoop dat jullie nog wat aan de prijs doen ter compensatie dit geeft heel veel ergenis bij klanten