Beoordelingen Woonenzo

25-06-2019
8,2

Remy uit: Sittard

24-06-2019

Via internet besteld. 4 weken eerder ontvangen dan van te voren gedacht. Prijs qualiteit verhouding zeer goed. Ik was aangenaam verrast.

Frank van Boxtel uit: Goirle

24-06-2019
7,3

Prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Medewerkers zijn erg vriendelijk.
Bedrijf voldoet aan onze verwachtingen.
We hebben geen gebruik hoeven maken van nazorg.

Janssen uit: Gennep

17-06-2019
9,5

Asja Leemburg uit: AMSTELVEEN

11-06-2019

S.v.Weerdenburg uit: Amsterdam

5,5

In winkel niet verteld dat de bank uit twee delen bestaat. Dan hadden wij het niet gekocht. Geleverd met beschadiging aan hoekzijde onderkant. De delen sluiten niet behoorlijk aan ondanks bevestiging.

Maat uit: Poeldijk

5,6

Wij hebben 2 verkopers gehad kadir en een jongedame kadir zou iets minder in problemen kunnen denken en meer in oplossingen.das het jammere de jongedame was heel bereidwillig en dacht wel in oplossingen.

P.r booms uit: Haarlem

7,0

Goede kwaliteit voor en goeden prijs

Jozie uit: Tilburg

06-06-2019

de Groot uit: GORINCHEM

06-06-2019
6,9

Super snelle levering, na 3 weken alles binnen. Mooie spullen alleen heb ik t idee dat er dingen.missen. zoals pootjes onder nachtkastjes( mega laag in verhouding met t bed. en dressoir is ook erg laag. En boven plaat kast most denk ik, maar als ik dan de fotos bekijk op de webshop, kan ik t neit gord zien..Het is een hele grote opening tussen de ene schuifdeur en de kast van een cm of 8. ja alles zit goed in elkaar. Misschien daarom zo voordelig. Maar wel mooie spullen. Niets mis mee maar zet er wel een vraagteken bij die eerder genoemde pootjes en plaat.