Beoordelingen Woonenzo

• Garantie / nazorg 7,0

Isabelle uit: Amsterdam

04-08-2019
7,6

Ik heb geen mail of ander bericht ontvangen ter bevestiging van de bestelling of over de precieze levering. Ik belde woonenzo op en hoorde per toeval wanneer de bank geleverd zou worden.

Verder goede service in de winkel.

Jacqueline uit: Herkingen

03-08-2019
3,9

Schade gemaakt aan plafon en daar zou ik over gebeld worden , nooit meer iets gehoord en zelf laten repareren

02-08-2019

Ramcharan uit: Rotterdam

02-08-2019

Online besteld, snelle levering

Samantha uit: ALMERE

01-08-2019
7,9

Fijne service in de winkel en de producten zijn goed. We hadden al maanden van te voren de meubels gekocht en een datum geprikt voor de levering waarop al onze meubels voor de verhuizing werden geleverd. Echter werden we een week van te voren gebeld door een nogal chagrijnige medewerker van WoonEnzo dat ze pas veel later de meubels konden komen brengen. Erg jammer, want we hadden ruim van te voren een leverdatum afgesproken.

Daniëlle uit: Papendrecht

9,8

Mooie grote kledingkast gekocht, voor een mooie prijs. Levering en montage prima geregeld. Was een verkeerde kleur deur geleverd, maar bezorgers/ monteurs hebbenndit heel fijn voor mij opgelost.

h. de Jong uit: 1185

7,9

prima, alleen de tube lijm was lek en er stond in de bescrijving niet wanneer je die moest gebruiken

Jacky Eickes uit: Tilburg

Ballast uit: Westerhaar