Beoordelingen Woonenzo

• Plaatsing / montage / levering 7,1
  • Garantie / nazorg 7,0

cornet uit: leiden

14-08-2019

hele mooie meubelen goede beschrijving voor in elkaar te zetten chauffeurs die kwamen brengen waren ook heel netjes top

uit: Zeist

14-08-2019
7,5

Jeanie uit: Arnhem

13-08-2019

Super fijne ervaring ! Hele mooie stevige woonkamerset besteld en was blij verrast over de kwaliteit. Stevig en zwaar. Levering was top netjes op tijd

Sil uit: Bergeijk

9,8

Bijlsma uit: Harlingen

12-08-2019
6,6

Netjes afgeleverd en verpakt sommige dingen wat onduidelijk na contact alles goed opgelost

Alexia van Rinsum uit: Arnhem

11-08-2019
7,6

Ik heb een bank en kledingkast besteld bij Woonenzo. Deze wou ik splitsen in twee verschillende orders vanwege de verschillende levertijden. Voor de bank heb ik netjes contact via WhatsApp gehad (wat ik heel fijn vind), alleen voor de levering werd ik niet gebeld zoals van te voren afgesproken. Dit is gelukkig goed gekomen. Voor de kledingkast is het wat minder. Toen ik het bestelde stond er 6-8 weken levertijd, toen ik ze vroeg of er al wat bekend was over de levertijd werd me gezegd dat het 8-12 weken kon duren, dit is een maand langere wachttijd en vind ik niet netjes.

Rinus Van der zande uit: Utrecht

10-08-2019
7,3

J.del Prado uit: Diemen

10-08-2019
7,9

Goede benadering, uitleg en afronding.
Goede reacties over de bank. Het zit comfortabel.

Leo uit: Amsterdam

09-08-2019
9,8

Goed geadviseerd in de showroom, vriendelijke verkopers en goed advies. leuke betaalbare aanvulling voor de villa arena. Levering was netjes verzorgt en nog contact gehad met de klantenservice en ook dat was prima in orde. Ik kom snel weer terug