Beoordelingen Woonenzo

• Garantie / nazorg 6,9

Bianca uit: Deurne

26-06-2020
5,2

bank werd niet op de afgesproken dag geleverd.
Toen hij 2 dagen later geleverd werd was hij gescheurd op de naad en een kussen te weing!

Stepha uit: Van den boogaard

25-06-2020
1,0

Koop je een bank en is die nog kapot bleek te zijn ook nog.
Heb gelijk gebel en wat zijden ze valt niet onder garantie.zij hebben hem zo geleverd en nu ben je bedankt.wat een Kut bedrijf.koop daar nooit iets mensen verkoop doen ze graag en de rest is hoewel slecht kwa af handelen.

Dennis uit: Heemskerk

24-06-2020
1,0

Kast besteld. Tot 2 keer toe kapot geleverd. Uiteindelijk zou ik een terugbetaling krijgen. Zit tot op heden op 460 euro te wachten, maken loze beloftes en nemen je totaal niet serieus. NIKS BESTELLEN HIER!!!

Rene Borst uit: Amsterdam

11-06-2020
1,3

Een bed gekocht hier. Onderdelen passen niet. Je wordt behandeld als iemand achterlijk als je om vervanging vraagt. Zeer slechte service.

selena uit: tilburg

05-06-2020

Woonkamer set Tilburg gekocht. Ik ben zeer tevreden met het product en de prijs waarvoor ik ervoor heb betaald. Naast mijn aankoop ben ik ook erg te spreken van de verkoper die mij heeft begeleid naar mijn aankoop. Ik was zelf in het begin sceptisch over het bedrijf na het lezen van alle negatieve reviews maar dat neemt niet weg van dat zij toch goede meubels verkopen. Zeker een aanrader!!!woonenzo eindhoven krijgt van mijn een 10 ga zo door

Maurits uit: Alkmaar

03-06-2020

Vanwege de vele slechte review was ik enigzins huiverig om iets bij woonenzo te kopen. Echter de bank die ik op het oog had, met daarbij het prijskaartje kon ik nergens anders vinden. Daarom naar Amsterdam gegaan en wezen kijken. Fijne winkel, goed assortiment met prima prijs/kwaliteit en een behulpzame verkoper. Ze zijn recent overgestapt naar een andere bezorgdervice en sindsdien zijn de klachten schijnbaar veel minder. De bank is super, goede prijs en prima kwaliteit. Levering niks op aan te merken. Mooi op tijd en netjes voor de deur gezet. Laat je dus niet teveel afschrikken door onderstaande reviews zou ik zeggen..

MT uit: Nijmegen

03-06-2020
3,3

Kledingkast gekocht. Het duurde uren om de kledingkast te monteren. De handleiding is zeer onduidelijk. De onderdelen worden niet gemarkeerd, waardoor het volgen van de handleiding niet eenvoudig is. De randen van de schuifdeuren moeten met grof geweld erop getimmerd worden. Nu die eenmaal staat, best een leuke kast

Sebastiaan uit: Haarlem

28-05-2020
1,0

Slechte ervaring, kapotte kast geleverd en ze beroepen zich op geen garantie doordat ze de schuld bij de koper leggen, ik zeg pas op NIET KOPEN!

Hamza uit: Utrecht

22-05-2020
n.v.t.

Pure Onzin er is hellemaal nooit bedreigt waarom zou ik bedreigen door de telefoon als ik weet dat ik daar niks mee bereik weet toch niet wie wie is maar gelukkig heb ik de app op me telefoon die alle gesprekken op neemt die heb ik in bezit en dit is weer een kant van juli door leugens onder mijn recensie te zetten om het recht te treken de mensen zullen juli toch niet geloven want elk mens die mij appt of belt laat ik all mij gesprekken tussen juli de medewerkers van woon enzo horen daar komt niet uit dat ik dreigingen uit. Ik kom met bewijzen anders zou ik hier nooit aan beginnen al mijn gesprekken met juli zijn opgenomen en zou ik naar ieder sturen die mij contacteert over mij ervaring met juli mensen kijk even hoeveel slechte recensies dit bedrijf geeft heel veel mensen hebben trauma’s opgelopen heb zoveel recensies zien voor bij komen over kapot geleverd banken en communicatie niet goed met woonenzo is ze helpen je niet ze willen zo snel mogelijk van je af aan de telefoon uit al mijn gesprekken kan je horen hoe lomp en zinloos de medewerkers klinken ik heb dagen lang moeten bellen voor mijn eigen banken die ik betaald heb dit mag niet zo onprofessioneel zodra zij het geld hebben kan het hun geen reet meer schelen komen allerlei leugens en smoesjes of het ligt volgens hun aan post nl dan moet je het uitzoeken met post nl is mij letterlijke gezegd dat zij niets meer te maken hebben met de bestelling en dat het nu aan post nl is hoe kan dat ik heb toch bij woonenzo gekocht werd gewoon gezegd het is aan post nl wij hebben er niets meer mee te maken pas op mensen dit is weer zo een vies spel van woonenzo heb nooit gedreigd dit is een excuus van hun om mij recensie ongeldig te laten lijken waarom bestelen bij woonenzo als je ergens anders je meubels zonder hoofdpijn en schade kan kopen zoek op facebook woonenzo dan zie je alle recensies van de mensen die genaaid zijn door woonenzo je krijgt alleen hoofdpijn en nooit meer vertrouwen in meubel zaken door alleen deze bedrijf jammer dat ander bedrijven daar de dupe van moeten worden doe onderzoek naar woon enzo en geloof mij je zou niks bestelen bij woonenzo door wat je leest en de slechte ervaringen van de mensen ik heb bewijs hoe lomp en snel de medewerkers van je af willen en je nie willen helpen mijn nummer is 0685251936 bel mij en ik laat u alle bewijs horen

22-05-2020