Beoordelingen Woonenzo

• Garantie / nazorg 7,7

Kelly uit: Den Haag

17-02-2020
6,8

In de winkel door niemand ontvangen helaas. Eenmaal iemand gevonden was diegene wel proffesioneel en wist waar hij over praatte. Ons bed zou tussen 8-12 weken geleverd worden na in de 11de en 12de week zelf contact op te nemen met woonenzo werd ons 2 weken lang beloofd dat het bed binnen zou komen. Dit vinden we erg jammer. Vertel gewoon de waarheid. In de 14de week is ons bed geleverd. Bed ziet er goed uit en is netjes in elkaar gezet door aardige bezorgers.

Jan uit: Volendam

28-01-2020
3,0

Afgelopen 2 november eerst naar Den Haag om de ster kinderkamer te bekijken. Daar aangekomen bleek er helemaal geen ster kinderkamer te staan.
Ik heb hem toen toch maar zonder te hebben gezien besteld, omdat ze de kamer snel konden leveren. Na vele telefoontjes, extra kosten (ander bed moeten kopen want oude bed was inmiddels verkocht), een hoop gezeik en 6 weken extra aan het lijntje te zíjn gehouden heb ik hem vandaag maar geannuleerd.

Wouter uit: Bussum

23-01-2020
3,1

Op 29 oktober 2019 hebben wij in uw winkel in Villa Arena een bankstel aangeschaft. Die is nog niet geleverd, daar zijn we absoluut niet blij mee. Het contact met de klantenservice maakt ons zeer ontevreden.

Ons is in de winkel gemeld dat het bankstel geleverd zou worden tussen 24 december en 7 januari. Dat is al een vrij ruime tijdspanne, en nu zijn we 16 dagen na de uiterste leverdatum en we hebben nog geen bank geleverd gekregen. Het contact dat wij tot nu toe hebben gehad met de klantenservice, voel ik mij absoluut niet serieus genomen. Ik som het even op;

3 januari - Mijn vriendin belt de klantenservice en krijgt te horen dat de levering rond 20 januari zou zijn. Toen ze melde dat de levering voor 7 januari zou zijn, kreeg de ze te horen 'Oh ja dat zou ook nog kunnen gebeuren hoor'. Lekker vaag.

7 januari - Op de uiterste leverdatum dus, bel ik naar de klantenservice. Degene die ik spreek weet niet zeker wanneer het geleverd zou worden en gaat het navragen bij de inkoper. Ze zou mij terugbellen, uiterlijk op 9 januari. Ik ben tot op heden, 16 dagen later, nog niet terug gebeld.

13 januari - Ik neem via whatsapp contact op, in de hoop dat het dan beter gaat. Ik kopieer even de volledige reactie van uw klantenservice:

"Ik heb zojuist vernomen van mijn collega dat wij de vracht van deze leverancier richting het einde van de maand gaan binnen krijgen. Helaas is er momenteel een vertraging op alle orders door de feestdagen. Het is namelijk zo dat de fabrieken daardoor altijd 2 a 3 weken sluiten, hierdoor ontstaat dus helaas een vertraging in de productie en levering. Excuses voor het ongemak.

Ik begrijp inderdaad dat dat vervelend is. Helaas zijn het bij ons verwachte leverdata. Ik hoop deze week nog een leverweek door te krijgen. Zodra ik hier iets meer over hoor zal ik u zeker op de hoogte houden"

Dus wat hier staat is dat er een vertraging is door de feestdagen. Want de fabriek gaat altijd 2 a 3 weken sluiten met de feestdagen. Volgens mij spreek je dan niet van een onverwachte vertraging, als de fabriek altijd dicht gaat in die periode dan kan je daar op anticiperen en moet dat in de winkel gelijk vermeld worden. En dat hadden ze ook kunnen vermelden bij de eerdere contacten die we hadden met de klantenservice. De hoop dat 'deze week' nog een leverweek doorgegeven zou worden, is ook niet gebeurd.

En nu vandaag 23 januari - Mijn vriendin stuurt om 08:32 uur in de ochtend een vraag hierover via whatsapp. Het is nu bijna 16.45 uur en er is nog geen enkele reactie op haar whatsapp-bericht gekomen.

Het is echt een slecht verhaal. Er is niet pro-actief contact met ons gezocht om te melden dat er een vertraging is, we krijgen onduidelijke antwoorden en we worden niet terug gebeld. Ik heb er best begrip voor dat rond de feestdagen een planning niet volledig uitkomt, maar de levering is nu al grofweg 3 weken te laat.

Ik wil nu een duidelijk antwoord per mail hebben wanneer onze bestelling geleverd wordt, en een blijk dat ik als klant serieus wordt genomen. Dat er degelijk met ons gecommuniceerd wordt en niet met onzin afgewimpeld worden. Het kan toch niet te ingewikkeld zijn? Iemand is bezig om het bankstel te produceren en iemand gaat bezig om te transporteren. Daar moet toch een duidelijke tijdslijn van te krijgen zijn?

Esmee uit: Lemelerveld

17-01-2020

In november een bank gekocht in 1 van de showrooms. Wat een fijne service, niks geen mooie praatjes en opdringerig gevoel. Volgens afspraak is de bank netjes in januari geleverd. We werden gebeld om een afspraak te maken voor de levering, wat erg prettig is! Helemaal super, precies zoals verwacht.
Tijdens de levering is het onderdoek iets beschadigd. Hierover heb ik gelijk contact gehad met de klantenservice, waar ik vervolgens goed ben doorverwezen en het keurig is opgelost door een tegemoetkoming. Ik raad het iedereen aan die opzoek is naar leuke betaalbare meubels !

Michelle Belt uit: Akmere

16-01-2020

Mooie moderne bank , mooi design en zit super fijn!
Goed geholpen in de winkel , vriendelijk en behulpzaam personeel.
Bezorging was ook vrij snel.
Wij zijn heel tervreden!

Michael uit: Heeze

10-01-2020
3,1

Zeer slechte ervaring mee. 8 dagen na bestelling zelf moeten bellen voor een bezorgafspraak. Vervolgens zijn ze op deze dag (dag vrij voor genomen) niet komen opdagen (zonder dit te melden). Bij de nieuwe bezorgafspraak is de kast tijdens het vervoeren kapot gegaan en heb ik de order geannuleerd. Helaas is de kast niet meer op voorraad en wordt er ook geen alternatief geboden. Geen moment het gevoel gehad dat de klant centraal staat.

Walter uit: Nieuw Lekkerland

te lange levertijd

Alex Kis uit: Amsterdam

03-01-2020
2,3

It is a shocker that your company is still in business. I ordered a couch that was advertised to be available in 4 weeks, it arrived after 3 months. I ordered another item more than 10 weeks ago and it has still not arrive....