Beoordelingen Woonenzo

• Plaatsing / montage / levering 7,6
  • Garantie / nazorg 7,7

Esmee uit: Lemelerveld

17-01-2020

In november een bank gekocht in 1 van de showrooms. Wat een fijne service, niks geen mooie praatjes en opdringerig gevoel. Volgens afspraak is de bank netjes in januari geleverd. We werden gebeld om een afspraak te maken voor de levering, wat erg prettig is! Helemaal super, precies zoals verwacht.
Tijdens de levering is het onderdoek iets beschadigd. Hierover heb ik gelijk contact gehad met de klantenservice, waar ik vervolgens goed ben doorverwezen en het keurig is opgelost door een tegemoetkoming. Ik raad het iedereen aan die opzoek is naar leuke betaalbare meubels !

Michelle Belt uit: Akmere

16-01-2020

Mooie moderne bank , mooi design en zit super fijn!
Goed geholpen in de winkel , vriendelijk en behulpzaam personeel.
Bezorging was ook vrij snel.
Wij zijn heel tervreden!

Michael uit: Heeze

10-01-2020
3,1

Zeer slechte ervaring mee. 8 dagen na bestelling zelf moeten bellen voor een bezorgafspraak. Vervolgens zijn ze op deze dag (dag vrij voor genomen) niet komen opdagen (zonder dit te melden). Bij de nieuwe bezorgafspraak is de kast tijdens het vervoeren kapot gegaan en heb ik de order geannuleerd. Helaas is de kast niet meer op voorraad en wordt er ook geen alternatief geboden. Geen moment het gevoel gehad dat de klant centraal staat.

Walter uit: Nieuw Lekkerland

te lange levertijd

Alex Kis uit: Amsterdam

03-01-2020
2,3

It is a shocker that your company is still in business. I ordered a couch that was advertised to be available in 4 weeks, it arrived after 3 months. I ordered another item more than 10 weeks ago and it has still not arrive....

Silvano uit: Zoetermeer

28-12-2019

Goede sfeer en op proffesionele wijze behandel.
Top !!!

Ivan uit: Beverwijk

23-12-2019
5,8

Ik moest echt heel lang wachten op de klerenkast

Gi uit: Zwolle

23-12-2019