Beoordelingen Woonenzo

• Garantie / nazorg 7,8

L. Lamparella uit: Leiden

06-09-2019
5,5

De kast is netjes maar zeer onhandig in mijn situatie. Ik heb diversen keer contact met de klantenservice gehad voor de kast te kopen, aangezien dat ik dieren in huis heb, had ik een kast nodig moeilijk om open te maken, maar is in dit geval niet. Monteren kosten zijn echt hoog voor de “insteken medewerken tijd”. Moet ik iemand a part betalen voor magneet te plaatsen want klantenservice heeft geen oplossing voor mijn situatie. Helaas ik ben niet blij.

Roenhorst uit: Goor

7,7

Leuk dagje Amsterdam gehad.meubelen gekocht bij woonenzo. Alles is netjes geleverd binnen de afgesproken termijn en ben zeer tevreden met de meubelen.Top

Mehmet uit: Breda

02-09-2019

Zeer tevreden over woonenzo!

E.kanninga uit: Enschede

02-09-2019

ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Woonenzo en de prijs bevalt me goed ik blijf bij Woonenzo de aankomen doen bij Woonenzo ga zoow door

Markus uit: Soesterberg

7,8

Prima webwinkel en als je niet zeker weet kun je nog bij ze langs gaan om. Enige waar je wel rekening mee moet houden is dat zij het vervoeren van producten zelf doen. Dit houdt dus in dat je niet na bestelling denkt dat het de volgende dag thuis is. Zij zullen een afspraak plannen aan de telefoon.

M de graaff uit: Maastricht

01-09-2019

Heel goef alles op tijd geleverd en gemonteerd heel tevreden

Courtar uit: Rotterdam

26-08-2019

Super goed. Montage zelf gedaan.

A.cimsit uit: Tilburg

26-08-2019

Levering was ruim op tijd.
Service achteraf prima

sons uit: born