Beoordelingen Woondock

• Uw algemene indruk van Woondock 6,5

E uit: Nijmegen

12-06-2018
1,4

Product (bank) komt niet overeen met showmodel. Slecht gestoffeerd. Word niet serieus genomen bij klachtenafhandeling. Hopelijk komt hier nog verandering in maar daar lijkt het niet op. Als ze juridisch maar sterk staan. Het product interesseert ze niets. Heel jammer. Ben echt teleurgesteld. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.Leek een leuke winkel.

Aanbeveling: nee 35 - 44 jaarIk ben een: Nieuwe klantGeshopt in: De winkel

Bella uit: Arnhem

16-02-2018
1,0

Koop hier niets dat je niet eerst met eigen ogen gezien hebt!!

Ontzettend slechte klachtafhandeling. Bank besteld die totaal niet overeenkomt met het showmodel: zeer slecht gestoffeerd. Woondock trekt handen er vanaf en schuift het op andere (onbereikbare) partijen af. 1000 euro uitgegeven aan een bank die er niet uit ziet!!

Aanbeveling: nee 25 - 34 jaarIk ben een: Nieuwe klantGeshopt in: De winkel

Dennis van Dongen uit: Arnhem

12-11-2017
9,6

We hebben een mooie lamp gekocht, waar we zeer tevreden mee zijn. In de winkel is alles netjes uitgelegd en we zijn zeer tevreden met de lamp. Zeker een advies om naar Woondock te gaan.

Aanbeveling: ja 45 - 54 jaarIk ben een: Nieuwe klantGeshopt in: De winkel

Michel uit: Apeldoorn

13-09-2017
1,0

Zeer slechte winkel! Doe jezelf een plezier en bestel hier niks!

Gemaakte afspraken komen ze niet na, je moet overal zelf achter aan bellen en bij klachten word je gewoon uitgelachen.
Wij hebben een bank van meer dan 2000 euro besteld deze zou binnen 12 tot 14 weken geleverd worden maar in week 14 nog steeds niks gehoord dus zelf er maar achter aan gebeld.
Toen kregen wij te horen dat de bank binnen 2 weken geleverd zou worden dit vonden we al vreemd maar oke dan, nu 2 weken later hebben wij nog steeds niks gehoord dus er maar weer achter aan gebeld, na lang wachten krijg je een bandje te horen dat ze de hele dag gesloten zijn wegens een storing.. kan gebeuren dus wij de dag erna nog een keer bellen maar nu krijgen we te horen dat de ze de order niet kunnen vinden en moeten uitzoeken of de bank al wel besteld is, hoe krijgen ze het voor elkaar!
2 uur later zijn we terug gebeld en krijgen we te horen dat de bank al besteld is maar deze pas over 2 weken geleverd word bij de woondock en daarna ingepland word voor bezorging.. nu 16 weken na bestelling wachten wij dus nog steeds op onze bank!

Bij de 1e keer bellen hebben wij een vriendelijke vrouw gesproken aan de telefoon maar bij de 2e keer kregen wij een jong meisje aan de telefoon die meer bezig was met lachen samen met dr collega als met de klacht oplossen, en als we verder nog klachten hadden moesten we het formulier maar invullen of een advocaat inschakelen.

Kortom, waardeloze service, niet betrouwbaar en onvriendelijk personeel.

Aanbeveling: nee 25 - 34 jaarIk ben een: Nieuwe klantGeshopt in: De winkel

Marian uit: Spijkenisse

02-07-2017
3,4

Kapotte lamp gekocht.Toen wij thuis kwamen.Zijn.we tot de ontdekking gekomen,dat de lamp na uitgepakt te hebben.Kabel v d lamp was kapot.zat wel in een doos.plezier was weg.

Aanbeveling: nee > 55 jaarIk ben een: Nieuwe klantGeshopt in: De winkel

Jeroen uit: Zoetermeer

15-06-2017
1,8

Nazorg en garantie tot dat je heb betaald wat een onredelijk bedrijf .... een product kopen wat na een half jaar niet meer voldoet aan de eisen ,ik koop er mooi meer!

Aanbeveling: nee 25 - 34 jaarIk ben een: Vaste klantGeshopt in: De webshop

lotte uit: ossterbeek

12-06-2017
5,3

jullie hebben zoveel leuke en mooie producten te koop. het is alleen jammer dat er geen personeel werkt met liefde voor het vak (zullen er vast wel een paar zijn, maar die heb ik niet gezien). het kan veel leuker, beter en mooier! ik zou er iets aan doen als ik jullie was..

Aanbeveling: ja 35 - 44 jaarIk ben een: Vaste klantGeshopt in: De winkel

G uit: almere

28-05-2017
2,3

Onwillig en niet klantvriendelijk jonge dame die geen ruimte bood tot een passende oplossing bij een aankoop.
Wij hebben diverse aankopen gedaan hier maar dit was de laatste keer dat we er als klant nog terugkomen.

Aanbeveling: nee > 55 jaarIk ben een: Vaste klantGeshopt in: De winkel

Peter uit: Wijchen

24-01-2017
7,9

Bij aankoop van de bank geholpen door een jonge verkoopster die geen zekere indruk maakte. Mogelijk kwam dit door de drukte van 2e pinksterdag. Communicatie na verkoop was eenvoudig maar goed. Na levering enkele foutief geleverde delen zonder enkele discussie vervangen voor nieuwe. Communicatie hierover is erg netjes verlopen!! Kortom erg blij met de gekochte bank!

Aanbeveling: ja 25 - 34 jaarIk ben een: Nieuwe klantGeshopt in: De winkel

Freek uit: Arnhem

25-11-2016

Wij waren afgelopen dinsdag 22 november bij u in de winkel. Opzoek naar een bank......na lang zoeken naar personeel liep ons een leuke verkoper tegemoet. Deze man heeft ons erg goed geholpen met het combineren van stoffen in combinatie met de bank die we in gedachte hadden. We komen voor de kerst de bank bestellen en uiteraard gaan we opzoek naar deze verkoper

Aanbeveling: ja 35 - 44 jaarIk ben een: Nieuwe klantGeshopt in: De winkel