Beoordelingen Woninginrichting van Kooten

• Showroom 8,9

uit: Rhenen

14-09-2018

Ervaring met: Vloeren

We hebben van Kooten in ons hele huis Marmoleum laten leggen, inclusief verwijderen oude vloeren en vervangen plinten. Hoewel planning moeilijk was (midden in de zomerperiode) is dit snel en precies volgens afspraak uitgevoerd.
Marmoleum is zeer professioneel gelegd.
Het eindresultaat is prachtig.
Pluim van een tevreden klant.

BE uit: Veenendaal

07-09-2018

Ervaring met: Gordijnen, Zonwering, Workshop

Prettige omgang met klanten. Goed advies

Annemiek uit: Veenendaal

14-08-2018

Ervaring met: Vloeren

Snelle levering, vriendelijk en bekwaam personeel en een prima kwaliteit van de gelegde grasmat op ons balkon.

Wouter uit: De klomp

10-08-2018
9,5

Ervaring met: Vloeren

Super ervaring met Woninginrichting van Kooten gehad!
Na vergeleken te hebben met twee andere partijen zijn we voor het vertrouwelijk over komen van Van Kooten gegaan.

Ze zijn alle afspraken keurig nagekomen en zijn alle ingeplande dagen op tijd en flexibel volgens afspraak gekomen.
De vloer is keurig gelegd en na een belletje over het eventueel afkitten van de plint en de vloer was dit zonder maar woord geregeld.

De jongens welke de vloer kwamen egaliseren en leggen waren ook keurige medewerkers met normaal verstand. ( dat wil uit ervaring) nog wel eens anders zijn bij andere bedrijven!!

Hartelijk bedankt voor de service en tot ziens!

Tessa uit: Veenendaal

02-07-2018

Ervaring met: Workshop

Een leuk, goed georganiseerde workshop mogen volgen met adviezen op het gebied van vloeren, raamdecoratie en woninginrichting.

Bert uit: Veenendaal

02-07-2018

Ervaring met: Vloeren, Gordijnen

Prettig geholpen, goed advies. vakbekwame mensen die de vloer leggen en de gordijnen hebben gemonteerd.

we hebben er een goed gevoel bij en zijn er enorm blij mee

Ivor uit: Veenendaal

29-06-2018
9,8

Ervaring met: Workshop

Zeer leuke avond gehad, mooie producten. Fijn ook dat er een styliste bij aanwezig is voor tips wat betreft kleuren, indeling etc.

J uit: Veenendaal

26-06-2018
9,8

Ervaring met: Vloeren, Gordijnen, Zonwering

Zeer goed en betrouwbaar.

Jan uit: Veenendaal

25-06-2018

Ervaring met: Vloeren, Gordijnen

Bij jullie is de klant echt Koning.
Het technisch personeel weet goed wat ze doen en zijn
erg vakkundig en vriendelijk.

Karine uit: Veenendaal

23-06-2018
8,5

Ervaring met: Workshop

Het was een erg leuke avond! Goed verzorgd en deskundig advies! We komen graag bij u terug om ons nieuwe huis in te richten.