Beoordelingen Wolters Keukens

Dennis uit: Almelo

10-05-2017
9,7

Positieve ervaring:
Jaren geleden was ik al klant en nu hebben we een fantastische nieuwe keuken. Zeer tevreden!

hans uit: naarden

29-03-2017
2,5

Positieve ervaring:
Ik heb een hele slechte ervaring achter de rug met uw bedrijf. Ik heb 2 maanden geleden een offerte aangevraagd. toen ik daarover telefonisch contact opnam bleek degene waarmee ik had afgestemd vertrokken. Omdat niemand meer bij zijn bleek te kunnen (?) werd mij verzocht de hele correspondentie opnieuw te mailen, en dan zou het goed komen. Ook op mijn expliciete vraag of dit in mijn woonplaats geleverd kon worden en of dat niet te ver was, werd aangegeven dat dit geen probleem was. ^weken niks gehoord, dus nu zelf maar weer eens gebeld. Heel moeizaam gesprek gehad. Konden mail niet meer goed vinden, wilde eigenlijk niet meer leveren, want was toch wel ver weg, en de offerte zoals uitgebracht klopte bij nader inzien ook niet, dat moest anders. Ongelofelijk wat een klant onvriendelijke en weinig professionele aanpak

Dave uit: Deventer

22-12-2016

Positieve ervaring:
We hebben onze fronten laten vervangen inclusief grepen en eindelijk een vaatwasser in laten bouwen service was prima we zijn op gesprek geweest in de showroom en werden prima ontvangen met koffie er gingen zelfs hapjes rond
We zijn daar voorzien van een duidelijk verhaal het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat de monteur ruim een uur later was als afgesproken verder prima !!!!

Rianne uit: Hengelo

25-07-2016

Positieve ervaring:
We zijn erg tevreden met het resultaat! Daarnaast is de samenwerking met Wolters Keukens prettig verlopen. Een leuke en handige bijkomstigheid is de calculator. In slechts enkele stappen kun je je eigen keuken samenstellen en ontvang je direct een indicatie van de mogelijk kosten. Handig!

Olav uit: Deventer

23-07-2016
9,9

Positieve ervaring:
Van begin tot eind goed geholpen. In de winkel werd er alle tijd genomen om alles door te nemen en de verkoper kwam met goede adviezen. Keuken is binnen drie weken gerenoveerd!

Johan uit: Heerenveen

30-06-2016

Topteam en snelle service

Karin uit: Assen

20-06-2016

Positieve ervaring:
Renovatie is goed uitgevoerd. Mijn keuken is weer als nieuw!

Nick uit: Terwolde

30-05-2016

Positieve ervaring:
Goed advies gehad over de kleuren van onze nieuwe keukendeurtjes. Snel geregeld en zeer vriendelijk personeel.

Hans uit: Terwolde

18-06-2015

Positieve ervaring:
Mijn keuken is weer zo goed als nieuw! Ik ben erg tevreden met de manier waarop Wolters Renovatie Keukens te werk gaat.