Beoordelingen Wolfs Knops Notarissen

• Deskundigheid 9,1

Andre uit: Eygelshoven

18-08-2017

Ervaring met: Personen- en familierecht

Ik ben werkzaam geweest in het onderwijs, maar een tien geven was in meer dan veertig jaar niet gebruikelijk.
"De tien is voor de juf of meester"
Vandaar onze "negen".Ervaring zowel bij de kandidaat-notaris als bij de notaris, maar ook de receptie was gewoon prima.

Claudia uit: Aachen

07-04-2017

Ervaring met: Personen- en familierecht

Bij Wolf Knops Notarissen staat de Client Centraal warme sociale empatische Notarissen en niet de kennis zo als bij collega's Metis Notarissen, geïnspireerd op de Godin van de Intelligentie uit de Griekse mythologie.

Nick uit: Heerlen

06-04-2017

Ervaring met: Onroerend goed

Zeer snelle reactie op gestelde vragen. Deskundigheid over oa testament en akte van verdeling.

M uit: Heerlen

31-03-2017

Berry uit: Landgraaf

13-03-2017

Wij gingen voor de koop voor een huis, maar door de deskundigheid van Dhr Knops werden wij geattendeerd op de tekortkomingen in enkele overeenkomsten. Vandaag hebben wij deze aangepast en notarieel vastgelegd. De uitleg was zeer duidelijk en met goede voorbeelden toegelicht. Formeel, maar toch relaxed .

Marc uit: Maastricht

30-12-2016

Ervaring met: Onroerend goed

Super duidelijke en vriendelijke notaris!

Ilse uit: Sittard

16-12-2016

Ervaring met: Fiscaliteiten

Wolfs Knops Notarissen heeft mij voorzien van een snelle maar inhoudelijk goede service op maat. Wat ik als erg prettig heb ervaren is dat men echt de tijd voor je neemt, goed luistert en ontzorgt!

Martijn uit: Heerlen

19-11-2016

Con uit: Heerlen

03-10-2016

Ervaring met: Personen- en familierecht

Prettige en duidelijke uitleg.

Maurice uit: Valkenburg aan de Geul

28-09-2016

Ervaring met: Onroerend goed

Al vaker aktes laten passeren. Zeer adequate en kundige dienstverlening. Kostenbewust. Alles verloopt altijd soepel en correct. Laagdrempelig. Altijd parkeerplek. Zeer plezierige sfeer. Aanrader!
groet, Maurice Ubags