Beoordelingen WOLF rijbewijsshop

• Website 8,2

Max Uit: Best

21-03-2019

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Gezellige en leerzame ervaring gehad!

Jordi Uit: Middelburg

21-03-2019
9,9

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Altijd veel productieve leuke lessen met Ruud gehad. Veel geleerd in korte tijd en in 1x geslaagd. Ruud is een zeer ervaren, goede, rustige rijinstructeur waar ik me veilig bij voelde in de auto. Helemaal super

Martijn Uit: De Bilt

18-03-2019
7,1

Nienke Uit: Vlissingen

17-03-2019

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Het contact met de rijschool zelf ging verliep heel soepel en mijn rijstructeur was heel fijn

Britte Uit: Ulrum

17-03-2019
8,2

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Het is fijn dat er 2 lesjes in 1 zitten, waardoor je sneller dingen leert en eerder je rijbewijs kan halen. Ook het boekje met instructies vond ik goed. Via het boekje alles stuk voor stuk bij langs gegaan, wat duidelijk en overzichtelijk was.

Mariska Uit: Breda

16-03-2019

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Een fijne rijschool met goede rij instructeurs. Altijd gezellige en leerzame lessen gehad bij Wolf, en mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Jo Uit: Roermond

15-03-2019

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Prettige samenwerking

Marijn Uit: Amsterdam

14-03-2019
7,5

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Hele fijne instructrice gevonden in Astrita. Met haar positieve en geduldige instelling heb ik mijn rijlessen als superprettig ervaren. Het was altijd leuk om bij haar in de auto te zitten, van elke les geleerd, en ik kon altijd alles vragen. De lesauto was altijd fijn om in te rijden en Wolf laat goed zien over veel kennis te beschikken via hun instructievideo's en lesmateriaal. Bovendien is klantenservice uiterst vriendelijk bij alle communicatie.

M Uit: Leidschendam

13-03-2019
8,2

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Ontzettend blij met mijn keuze voor WOLF. Ik ben tussentijds veranderd van rijschool. Ik merkte meteen dat de kwaliteit van de lessen en communicatie bij WOLF veel hoger lag. Ze zijn er op gericht dat jij zo snel mogelijk kan afrijden en je hoeft daarbij niet zelf achter alles aan te gaan. De klantenservice is heel vriendelijk en is erg toegankelijk voor vragen. WOLF is zeker een aanrader!

Claudia Uit: Almere

12-03-2019

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Heel goed bevallen fijne rijinstructeur