Beoordelingen WOLF rijbewijsshop

9,5

Shannon Uit: zwolle

11-08-2018

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Geweldige rijinstructeur! Fijne kleine auto bij het lessen. Duidelijk uitleg en veel geduld! Top rijschool

Judith Uit: Dordrecht

09-08-2018

Hele fijne lessen van Don gehad. Door zijn geduld en duidelijke instructies kan ik nu met vertrouwen zelf de weg op

Sylvana Uit: Rotterdam

06-08-2018
8,5

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

In 3 weken tijd met 21 lessen mijn rijbewijs gehaald! Top lessen gehad bij Don. Goede info, maar ook zeker gelachen!

Frank S. Uit: Rotterdam

06-08-2018

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Ik heb Les gehad met Varsha Jagroep en dat is echt een pracht van een mens ze zorgt ervoor dat je met een lach in de auto komt en met een lach uit de auto gaat. de Servie is echt goed. Varsha heeft geduld met je maar is ook rechtvaardig in haar feedback die je krijgt.

Nina Uit: Utrecht

05-08-2018
7,6

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Leidy Raven heeft mij super goed les gegeven. Ik heb eerst een half jaar ongeveer bij Kees gelest maar dat was helemaal niks vergeleken Leidy.

Remco Uit: Rotterdam

05-08-2018

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Een instructeur waarbij je je op je gemak voelt en zijn uitleg aanpast aan de leerling. Daarnaast altijd volgens afspraak op tijd, en altijd goed bereikbaar.

Wilhelmus Uit: Elburg

17-04-2018
8,2

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Vrolijke instructeurs en informatie wordt snel en duidelijk verstrekt met name de digitale info.

Positief dat er telefonisch contact met mij werd opgenomen over de oefenexamens theorie, dat het wel belangrijk was dat ik die maakte..

Joey Uit: Doetinchem

12-04-2018

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

De lessen sluiten perfect aan op hetgeen dat wat er van je verwacht word op het examen

sereke Uit: Rotterdam

12-04-2018

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

ervare instructeur die weet heel goed met mensen om gaan
postive ingesteld