Beoordelingen Woldringh Optiek BV

• Snelheid dienstverlening 8,8

Maja uit: Roden

15-11-2017
9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Al vele jaren klant met positieve ervaring, ook wat service betreft m.b.t. reparaties.

Claudia uit: Eelde

07-11-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Altijd zeer klantvriendelijk.je word meteen geholpen als je binnen komt.als extraatje word er altijd een kopje koffie aangeboden.goede service met veel en uitgebreid assortiment in contact lenzen en vloeistoffen.waardoor je ook met wat probleem ogen altijd wel iets is wat het draag comfort bevorderd.goede controle van de ogen.maar ook de oogdruk enz.het personeel kan je ook goed uitleg geven op je vragen en hebben verstand van hun vak. Prijs kwaliteit verhouding is top.je krijgt waar voor je geld.en ook plus punt vind ik dat het maandelijks word afgeschreven van de rekening.heb je niet dat je opeens heel veel moet betalen.en dat lenzen ook op adres aangeleverd kan worden.al met al dikke Complimenten voor al het personeel.ik ben zeer tevreden.

Verbeterpunten/ tips:
Geen

Michel uit: Blauwestad

19-10-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen

Positieve ervaring:
Dacht dat ik nooit meer lenzen kon dragen. Ben bij verschillende opticiens geweest en lenzen geprobeerd, maar geen verbetering. Totdat ik bij Woldringh terecht kwam. Leuke, enthousiaste en kundige adviseurs.

Martin uit: Groningen

18-10-2017

Karin uit: Groningen

29-09-2017

Zie boven

Verbeterpunten/ tips:
Iets duidelijker en leidender advies geven bij het uitzoeken van een bril’ bv “ dit staat wel, dit staat niet, tevklein voor uw hoofd....”
Direct een vergrootspiegel erbij pakken

Liesbeth uit: Garmerwolde

24-09-2017
8,5

Kirsten uit: Groningen

21-09-2017
8,2

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Hilda uit: Aduard

05-09-2017

Positieve ervaring:
Zeer bekwaak geholpen door mw woldringh. Voelde goed aan naar wat soort bril ik op zoek was.

Eline uit: Bedum

30-08-2017

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, oogmeting, contactlenscontrole

Anton uit: Groningen

25-08-2017

Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril