Beoordelingen Woldringh Optiek BV

• Afspraken nakomen 8,9
  • Snelheid dienstverlening 8,9

A uit: Den Ham Gem Zuidhorn

02-01-2019

Ervaring met: service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Ik ben volgens mij al meer dan 30 jaar klant bij Woldringh. Ik word altijd heel goed en professioneel behandeld en goed voor en ingelicht.

Verbeterpunten/ tips:
Ik heb dit keer alleen een montuur gekocht maar dat staat niet in het rijtje met ervaringen etc

Nellie uit: Den Ham

02-01-2019
9,6

Positieve ervaring:
Vanmorgen gebeld om een afspraak te maken en kon meteen vandaag terecht. Mijn partner, zonder afspraak, werd óók meteen geholpen. Oogmeting gebeurde heel nauwkeurig en geduldig evenals kiezen van montuur. Ik kom al 40 jaar bij Woldringh, maar de eerste keer liep ik er binnen omdat ik er langs kwam in de Heerestraat op weg naar school. Vandaag was ik voor het eerst in het filiaal in Bedum, anders altijd in de Heerestraat. Maar in Bedum was het net zo goed als in de stad. We zijn bijzonder plezierig geholpen!!

Ga zo door!

Jorn uit: Groningen

09-12-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril

Positieve ervaring:
Uitstekende service die met oprechtheid wordt uitgevoerd.

Theo uit: Ten Boer

08-12-2018
8,2

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Pim uit: Bedum

07-12-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijk en vakkundig personeel. Niet te beroerd voor een praatje

Hetty uit: Ezinge

07-12-2018

Positieve ervaring:
Goede bereikbaarheid en fijne service. Je kan altijd terug als je iets hebt. Erg klantvriendelijk.

Grietje uit: Drijber

30-11-2018
7,3

Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole

Positieve ervaring:
Het leesgedeelte van mijn contactlenzen viel tegen en ik voelde me niet gehoord. Vandaar een second opinion gevraagd bij een andere specialist. Naar aanleiding van zijn advies is eea goed opgepakt. Ik ben nu tevreden.

Verbeterpunten/ tips:
Luisteren naar de klant en gaan voor het optimale resultaat.

Ramona uit: Bedum

28-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, zonnebril

Ed uit: Sint Annen

26-11-2018

Positieve ervaring:
Woldringh neemt tijd voor de klant en neemt een uitgebreide oogmeting af. Klant wordt goed voorgelicht. In mijn geval is er een uitstekende oogmeting gedaan en zijn de brillen op juiste sterkte en snel geleverd. Hier heb ik graag wat extra's voor over aangezien ik dagelijks profijt ervaar van de brillen van Woldringh.

Verbeterpunten/ tips:
Wellicht de indeling van de winkel... klant die voor oogmeting / bril / lens komt separaat ontvangen van overige klanten.

Jan

24-11-2018
9,5

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Zeer professionele en vriendelijke benadering

Zou ik niet weten