Beoordelingen Woldringh Optiek BV

• Afspraken nakomen 8,9
  • Snelheid dienstverlening 8,9

Annita uit: Groningen

07-09-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Diana uit: Bedum

28-08-2018

Catharina uit: Winsum

16-08-2018
6,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, optometrisch onderzoek

Prima behandeling.

????

Lies uit: Haren Gn

15-08-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Was op mijn Lindberg montuur-bril gaan staan; was geheel plat gewalst! Tot mijn grote verrassing heeft Bas en collega mijn bril weer geheel kunnen herstellen met veel geduld en precisiewerk. Veel dank!
Stuur nog de foto's!

W.G. uit: Groningen

15-08-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Positieve ervaring:
Bij mijn bezoeken word ik altijd heel goed en zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Men neemt ruim de tijd voor oogmeting en advies over het kiezen van een nieuw montuur en de glazen. Ook voor het bijstellen van de bril of zoals vorig jaar nieuwe neusvleugeltjes: men gaat er direct mee bezig.

Geen.

Erik uit: Kantens

03-08-2018

Wiek uit: Winsum

01-08-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, zonnebril

Positieve ervaring:
Deskundig,zeer prettig en communicatief vaardig,personeel.Is ook de reden om steeds terug te komen.

geen idee

Aaltje uit: Groningen

23-07-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek

Positieve ervaring:
Vriendelijk, professioneel. Hoewel ik negens heb gegeven, kan het eigenlijk niet beter, op onderstaand puntje na. Erg fijn dat ik het geld van de contactlenzen terugkreeg!

Verbeterpunten/ tips:
In eerste instantie had ik contactlenzen aangeschaft. Ik had mij onvoldoende gerealiseerd dat ik daarmee een groot gedeelte slecht zicht overhield als gevolg van staaroperaties. Dat wil zeggen dat ik wel rekening had gehouden met een leesbril maar niet met het gedeelte tussen ver- en dichtbij zien in. Hoewel ik dit natuurlijk had kunnen weten, had ik hier graag op gewezen willen worden. Verbeterpuntje??

Margreeth uit: Sauwerd-Gr.

21-07-2018
7,9

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Al jaren vaste klant.
Makkelijk te bereiken. Parkeren vlakbij.
Goede behandeling met een kwinkslag. Nemen alle tijd.

J. uit: Bedum

16-07-2018
8,1

Positieve ervaring:
Goede winkel met prettig en naar mijn mening kundig personeel. Goed advies bij het uitzoeken montuur.