Beoordelingen Wolderwijd Juristen

Marieke uit: Putten

20-04-2018

Ervaring met: Contractenrecht

Zakelijke klant

De juristen van Wolderwijd zijn ontzettend betrokken, altijd bereikbaar voor overleg, accuraat en geven vooraf een hele heldere inschatting van de tijd/kosten die nodig is voor een zaak. Hele positieve ervaring!

Fam uit: Harderwijk

19-04-2018

Ervaring met: Overig

Particuliere klant

Wij zijn heel erg tevreden over het handelen van Wolderwijd Juristen. Ze leggen alles goed en duidelijk uit en hebben goed verstand van zaken. Zij hebben ons in iedergeval goed bijgestaan.

Renate uit: Zeewolde

29-03-2018

Ervaring met: Contractenrecht, Gemeenschappelijke echtscheiding

Eerdere ervaring

Particuliere klant

Bij Wolderwijd juristen wordt ik ten alle tijde goed, duidelijk en eerlijk geadviseerd. Gericht op resultaat, het beste weten er uit te halen. Naast zakelijkheid is er altijd ruimte voor een meer persoonlijk gesprek, wat het vertrouwen enorm vergroot en de toegankelijkheid laagdrempelig maakt. Een open, vriendelijk, deskundig en menselijk contact!

Reza uit: zeewolde

24-03-2018
5,5

Ervaring met: Overig

Erik uit: Bunschoten Spakenburg

20-03-2018

Particuliere klant

Na een telefoontje en wat emails heen en weer had ik binnen 24 uur een juridisch advies die klonk als een klok.

Ik zou iedereen dit bureau aanbevelen.

I uit: Woudenberg

16-03-2018

Particuliere klant

Ik ben zeer goed, snel en vakkundig geholpen en ik had het volste vertrouwen in het advies en de informatie. Hartelijk dank daarvoor.

Ellen uit: Schagen

9,9

Particuliere klant

Ik werd heel snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik werd behandeld als mens, niet als dossier en dat waardeer ik.
Ik haak af voor de nieuwsbrief omdat ik verder niet te maken heb met juridische zaken en het mijn interesse niet heeft.

C. uit: Amersfoort

8,1

Ervaring met: Bestuursrecht

Particuliere klant

deskundig advies ook al volgde er geen opdracht uit.
Goed meedenkend

Dennis uit: Emmen

Ervaring met: Contractenrecht, Incasso

Eerdere ervaring

Zakelijke klant

In een eerdere zaak heeft Mw Ducaat mijn belangen behartigd en de zaak gewonnen (wat overigens geen makkelijke zaak was)
Onlangs heeft Dhr. Kaspers van Wolderwijd een zaak van mijn dochter op zich genomen en ons van een goed en eerlijk advies voorzien en ook deze zaak tot een goed einde gebracht.
Mijn conclusie is dat deze mensen zeer goed in hun vak zijn en een eerlijke prijs hanteren en deskundig en eerlijk advies geven. Ik ben zeer tevreden en zal ze zeker weer inhuren wanneer nodig.

Simone uit: Hierden

23-02-2018