Beoordelingen Witgoedspeciaalzaak van Rooij Breda

• Vakmanschap 9,1

Rien uit: Breda

22-01-2018
9,6

Monteur was binnen 1 uur na vraag om hulp (op een zaterdag) ter plaatse. vriendelijke en deskundige man. Heeft probleem binnen 1 uur prima verholpen. Ook nog 3 maanden garantie

J. uit: Breda

20-01-2018
9,6

Geweldig goede service op zaterdag, de dag waarop onze wasmachine het liet afweten. Prima deskundige monteur

Peter uit: Wernhout (Zundert)

13-01-2018

Excellente en prompte service, goed advies, een meedenkende leverancier met zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel, zowel in de verkoop als in de serviceafdeling. Een aanrader en een verademing na alle non-kwaliteit die we van groot-leveranciers mochten ervaren.

aart uit: breda

12-01-2018

Sjaak uit: Woudrichem

09-01-2018

Boven verwachting geholpen bij problemen met mijn afzuigkap. Ook financiƫle afhandeling was prima.

Jolande uit: Teteringen

05-01-2018

Dit bedrijf is al jaren lang mijn favoriet vanwege de service, deskundigheid en prettige, persoonlijke en klantgerichte benadering. Ik heb ervaring met was-en droogmachines, vaatwasser, diepvries en koelkast. Van harte aanbevolen!

Ted uit: Breda

31-12-2017

Snel ... Efficiƫnt ... Vriendelijk.

Theun uit: Woudrichem

27-12-2017

Net voor Kerst ging onze oude vaatwasser kapot. Zaterdagochtend telefonisch een nieuwe besteld en dezelfde dag nog geleverd! Klasse!!!!

Marjolein uit: Breda

27-12-2017

Snel reageren, snel bedenken van een juiste oplossing

Thomas uit: Breda

19-12-2017
3,2

Mijn ervaring is niet goed! Achteraf discussie over montagekosten die niet zijn besproken. Ik zal hier in ieder geval niet meer kopen.