Beoordelingen Wissel Bouw BV

09-10-2015

Rob G. uit: Epe

06-10-2015
7,8

Ik heb ervaring met: Nieuwbouw

Prettig en vakbekwaam bedrijf waar de klant centraal staat.

Jopie uit: Epe

06-10-2015

Ik heb ervaring met: Onderhoud

Zoals u kunt zien. Zeer goede ervaring met bouwbedrijf Wissel

Janny en Bert uit: Epe

28-09-2015
8,5

Ik heb ervaring met: Verbouw

Gewoon weer met Wisselbouw in zee.
Omdat we de afgelopen 20 jaar verschillende keren goede ervaringen hebben gehad met bouwbedrijf Wissel zijn we ook bij de meest recente verbouwing van ons huis weer bij hen terecht gekomen. Vooraf wordt er goed gecalculeerd en gecommuniceerd en kom je dus niet voor verrassingen te staan. Er wordt door Arend Jan en het plezierige personeel prima meegedacht en zorgvuldig gewerkt. Opnieuw zeer tevreden met het resultaat, waar we dagelijks van genieten!

Theo uit: Pijnacker

11-09-2015

Ik heb ervaring met: Renovatie

Renovatie is prima uitgevoerd. Prettig persoonlijk contact, Ook bereid even iets anders te doen.

Vriesema uit: Epe

11-09-2015

Ik heb ervaring met: Verbouw

prettig overleg, uitstekende begroting en vakkundige uitvoering.Daarbij worden afspraken nagekomen en staat men voor de kwaliteit van het werk.

A. uit: Epe

06-09-2015

Ik heb ervaring met: Renovatie

Karin uit: Epe

05-09-2015
7,8

Ik heb ervaring met: Verbouw

Wij hebben goede ervaringen met Wissel Bouw. Arend Jan is een vakman die proactief meedenkt met de klant en oplossingsgericht werkt. Ze leveren goed werk. Als we verbeterpunten moeten noemen: communicatie van de werkzaamheden naar derden/onderaannemers kan beter alsmede het communiceren van de planning aan de klant. Maar wij raden Wissel Bouw zeker aan!

Eva uit: Epe

03-09-2015

Ik heb ervaring met: Verbouw

Betrouwbaar. Prima persoonlijk contact!
Vakkundig, meedenkend en prettig personeel.

W.A. uit: Vaassen

27-08-2015
8,1

Ik heb ervaring met: Verbouw

Zeer prettige samenwerking zowel met 'de baas' als met de timmerlieden. Zeer tevreden met het resultaat alhoewel de afwerking (dorpel keuken) te wensen overlaat en geleverde producten (zonwering dakramen) matig tot slecht zijn en er ook geen oplossing wordt geboden. Behalve deze twee punten uitermate tevreden.