Beoordelingen Wim van der Ham Keukens

• Kwaliteit 8,5

E uit: Zoetermeer

20-10-2017

Positieve ervaring:
Het meedenken van de verkoopster en alternatieven aandragen Voor al te kostbare spullen

Geen

Marjolein uit: Den Haag

18-10-2017

Positieve ervaring:
Zelf had ik al een leuke indeling in gedachten, maar de verkopend medewerkster heeft er een 'wow'-effect van gemaakt. Precies naar wens. Lettend op kleine details die mijn keuken net even dát beetje extra uniek maken. Geen schreeuwende verkooppraktijken! Zeer deskundig. En zo'n goed gevoel (over keuken, bedrijf, verkoopster en prijs) dat ik geen reden had om nog naar andere keukenzaken te gaan. Ook na het plaatsen van de keuken, alsnog de kraan omwisselen voor een andere, was geen probleem.

Menno uit: Zoetermeer

25-06-2017

Positieve ervaring:
Servaas heeft veel tijd en energie in ons gestoken, goed geholpen, veel meegedacht voor oplossingen, persoonlijke aandacht !

Geen !

vera uit: amersfoort

23-06-2017
7,9

Positieve ervaring:
goed geholpen, deskundig en betrouwbaar

niet

Ruud uit: Zoetermeer

01-06-2017
7,7

Positieve ervaring:
Ging in eerste instantie om gedeeltelijke renovatie van de keuken. Na enkele bezoeken te hebben afgelegd, uiteindelijk 'weggegaan' met een nieuwe keuken. Zegt dus iets over de tevredenheid van het advies.

Menno uit: Bleiswijk

27-05-2017

Positieve ervaring:
Vanaf het begin tot na de levering zijn we tot in de puntjes geholpen. Geen opdringerige verkopers. Wij zijn geholpen door verkoper Servaas met een passie voor keukens en goede ideeën. Diverse tekeningen gemaakt en veelvuldig contact gehad over details. Van der Ham heeft een ruime keuze in keukens, materialen en apparatuur en alles van goede kwaliteit. Een rustige showroom waar men de tijd voor je neemt en net dat stapje extra doet. Ook na plaatsing is Wim van de Ham niet eerder klaar voordat alles naar tevredenheid is opgeleverd.
Plaatsing van de keuken is gedaan door een vakman (Peter). Rustig, maar volledig volgens planning de verbouwing en keukenplaatsing geregeld. Peter heeft zorg voor detail en werkt probleemoplossend. Alles tot in de puntjes geregeld en erg netjes opgeleverd. Erg blij met het overall resultaat.
Wij bevelen Wim van der Ham zeker aan.

Sidney uit: Zoetermeer

21-04-2017

esther uit: Berkel en Rodenrijs

20-04-2017
9,5

Positieve ervaring:
Prachtige keuken, alles was compleet!

marita uit: Gouda

17-04-2017

Goed vakmanschap

Uiterst correct

Negatieve ervaring:
Het heeft erg lang geduurd voordat het klaar was.
Maar door externe ervaringen

A uit: Zoetermeer

08-03-2017
7,8

Positieve ervaring:
Voor onze niet te grote keuken zeiden we voor de grap dat we een kookeiland wilden. Het werd uiteindelijk tóch een (schier)eiland. Een verrassend ontwerp waar we zeer blij mee zijn. Ook de keukenmonteur (Peter) verdient een groot compliment; ervaren, rustig en oog voor detail.