Beoordelingen Wim van der Ham Keukens

• Kwaliteit 8,6

Esther uit: Hazerswoude Rijndijk

01-11-2018

Positieve ervaring:
Goede ontvangst, fijn contact met verkoopster. Goed meegedacht en uiteindelijke levering volgens afspraak en volledig.

Karol uit: Berkel en Rodenrijs

31-10-2018
9,8

Positieve ervaring:
Dit is de tweede keer dat wij een keuken bij v/d ham hebben gekocht, en wij vinden het een zeer prettige winkel. Het personeel weet waar ze het over hebben en zijn in het geheel niet opdringerig zelf te behulpzaam (wat een pre is). Tevens luisteren ze naar de klant en zoeken/adviseren daar een perfecte oplossing bij tegen marktconforme prijzen.

geen

Lies uit: Den Haag

19-09-2018
9,8

Contact met vestiging: Den Haag

Positieve ervaring:
zeer vakkundig en klantvriendelijk personeel.
men neemt de tijd voor de klanten

Annelou uit: Zoetermeer

09-09-2018

Positieve ervaring:
Adviseur heeft goed geluisterd naar onze wensen en uitgewerkt. Goed geholpen en tijdens proces op de hoogte gehouden. Na maanden van voorbereiden staat de keuken, superblij mee.

Dennis uit: Zoetermeer

02-09-2018

Positieve ervaring:
We werden heel goed geholpen en het zijn vakkundige mensen die weten waar ze over praten. Er wordt goed meegedacht aan het ontwerp/indeling zodat het maximale uit de keuken gehaald kan worden.
Ook de montage is super goed verlopen het is erg netjes geworden en we zijn er blij mee.

Negatieve ervaring:
Er was een verkoper die ons hielp die in de loopt van ons traject er ineens niet meer werkte. Gelukkig zijn we goed verder geholpen door een andere verkoper en is alles goed gekomen. Het zou fijn zijn geweest persoonlijk op de hoogte gebracht te worden dat de eerste verkopen weg was nu kregen wij het te horen toen we een nieuwe afspraak gingen maken.

Yvonne uit: Zoetermeer

05-07-2018
7,9

Loes uit: Zoetermeer

24-06-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijk en goed geholpen bij samenstellen van keuken.

Negatieve ervaring:
Enige jammere is dat de apparatuur vooraf niet gezien kon worden, alleen op papier.

Jolanda uit: Gouda

28-04-2018

Positieve ervaring:
Servaas heeft ons bijzonder goed begeleid en geadviseerd in onze zoektocht naar een mooie keuken. We zijn er erg blij mee.

Frits uit: Zoetermeer

26-04-2018
7,1

Positieve ervaring:
In de ontwerpfase is goed meegedacht door de verkoper.
De mogelijkheid tot volledige bouwkundige aanpassingen naast het plaatsen van de keuken is mogelijk.

Negatieve ervaring:
Een servo motor van een bovenkast ontbrak bij de levering van de keuken door een fout van de fabriek. Is uiteindelijk opgelost om deze motor te laten vervallen.

leen uit: zoetermeer

25-04-2018
9,5

Positieve ervaring:
prettig verkooptraject.Servaas was niets teveel om het ontwerp naar der zin te maken. Monteur Jim is een vakman, een plezier om naar te kijken en iemand die je met een gerust hart alleen aan het werk laat in je huis. resultaat een superstrakke keuken

Negatieve ervaring:
lelijk randje aan het aanrechtblad, maar we nemen aan dat dat opgelost wordt