Beoordelingen Wim van der Ham Keukens

Lies uit: Den Haag

19-09-2018
9,8

Positieve ervaring:
zeer vakkundig en klantvriendelijk personeel.
men neemt de tijd voor de klanten

Annelou uit: Zoetermeer

09-09-2018

Positieve ervaring:
Adviseur heeft goed geluisterd naar onze wensen en uitgewerkt. Goed geholpen en tijdens proces op de hoogte gehouden. Na maanden van voorbereiden staat de keuken, superblij mee.

Dennis uit: Zoetermeer

02-09-2018

Positieve ervaring:
We werden heel goed geholpen en het zijn vakkundige mensen die weten waar ze over praten. Er wordt goed meegedacht aan het ontwerp/indeling zodat het maximale uit de keuken gehaald kan worden.
Ook de montage is super goed verlopen het is erg netjes geworden en we zijn er blij mee.

Negatieve ervaring:
Er was een verkoper die ons hielp die in de loopt van ons traject er ineens niet meer werkte. Gelukkig zijn we goed verder geholpen door een andere verkoper en is alles goed gekomen. Het zou fijn zijn geweest persoonlijk op de hoogte gebracht te worden dat de eerste verkopen weg was nu kregen wij het te horen toen we een nieuwe afspraak gingen maken.

Yvonne uit: Zoetermeer

05-07-2018
7,9

Loes uit: Zoetermeer

24-06-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijk en goed geholpen bij samenstellen van keuken.

Negatieve ervaring:
Enige jammere is dat de apparatuur vooraf niet gezien kon worden, alleen op papier.

Jolanda uit: Gouda

28-04-2018

Positieve ervaring:
Servaas heeft ons bijzonder goed begeleid en geadviseerd in onze zoektocht naar een mooie keuken. We zijn er erg blij mee.

Frits uit: Zoetermeer

26-04-2018
7,1

Positieve ervaring:
In de ontwerpfase is goed meegedacht door de verkoper.
De mogelijkheid tot volledige bouwkundige aanpassingen naast het plaatsen van de keuken is mogelijk.

Negatieve ervaring:
Een servo motor van een bovenkast ontbrak bij de levering van de keuken door een fout van de fabriek. Is uiteindelijk opgelost om deze motor te laten vervallen.

leen uit: zoetermeer

25-04-2018
9,5

Positieve ervaring:
prettig verkooptraject.Servaas was niets teveel om het ontwerp naar der zin te maken. Monteur Jim is een vakman, een plezier om naar te kijken en iemand die je met een gerust hart alleen aan het werk laat in je huis. resultaat een superstrakke keuken

Negatieve ervaring:
lelijk randje aan het aanrechtblad, maar we nemen aan dat dat opgelost wordt

Martine uit: Den Haag

21-04-2018

Prima zeer tevreden

Geen

Bas uit: Leidschendam

18-04-2018
9,8

Positieve ervaring:
De vervanging van onze keuken was onderdeel van een grotere verbouwing. Daardoor een project dat strak gepland moest worden en geen gedoe tussen alle betrokken partijen op mocht leveren. De Fa Van der Ham heeft zich hierin een ware ster betoond. De betrokken adviseur, de heer Ferry Kiel, is een deskundig adviseur. Hij luister goed naar de wensen van de klant, maar brengt zijn deskundigheid in om andere (altijd betere) opties voor te stellen. Hij is een creatief ontwerper die met goede spannende idee├źn weet te komen. Dhr Kiel is ook een man die helpt om door te pakken, zonder ook maar op enigerlei wijze zijn klant uit het oog te verliezen. Hij gaat buitengewoon respectvol met zijn klanten om, heeft geen oordeel over die klant en is erop uit om te ontzorgen. De heer Kiel ziet geen problemen, maar alleen oplossingen. Hij is transparant en alles wat besproken en afgesproken is is zichtbaar in het plan en in de offerte. Over de keuzes die voorliggen ontstaat nooit misverstand, noch qua inhoud, noch qua prijs.Over alles wat uiteindelijk in de offerte staat is gesproken. De levering en plaatsing is exact volgens planning verlopen. Afstemming met andere betrokken bedrijven is door de heer Kiel gedaan. Wij zijn ook daarin ontzorgd. De keuken is gisteren opgeleverd met een zeer nauwgezette inspectie.De heer Kiel was daarbij het meest nauwgezet en nam ook actie als er iets bij- of afgesteld moest worden. Het montagebedrijf is ons door de heer Kiel aangeraden. Niets dan lof daarover. Mensen aan wie je zonder probleem de sleutel van je huis afgeeft en die goed voor jouw spullen zorgen. En belangrijker nog: de nieuwe keuken staat er "strak" in.
Samenvattend: de firma Van der Ham, de heer Kiel en zijn monteurs zijn een aanrader in alle opzichten. De nieuwe keuken is een verwezenlijking van een droom. Van der Ham heeft die waargemaakt!!!

Geen enkele!!