Beoordelingen Wiko Dakkapellen

8,7
73 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,7
  • Betrouwbaarheid 8,7
  • Personeel 8,8
  • Kennis & vakmanschap 8,7
  • Afspraken nakomen 8,7
  • Kwaliteit 8,8
  • Snelheid/ levertijd 8,8
1 t/m 10 van 73 beoordelingen

Yvonne uit: Deventer

09-10-2017
9,4

Positieve ervaring:
Heel prettig, eigenlijk is alles goed, communicatie, regelen.

Verbeterpunten:
Info over het onderhoud en schoonmaken heb ik niet gehad, ramen zijn vet, moeilijk schoon te maken.
Dit vind ik jammer, wel belangrijk. Welke middelen je mag gebruiken voor het schoonmaken.
En ook info over dat de buitenkant soms beslagen is en waardoor dit komt.

Aanbeveling: ja

J uit: Eerbeek

04-10-2017
8,4

Positieve ervaring:
De vertegenwoordiger deed een goed voorstel voor wat betreft de inkijk, de medewerkers die komen plaatsen zijn correct in hun doen.
De glasruiten was even een puntje maar er is een noodruit geplaatst en de afgesproken leverdatum was daardoor geen probleem.Prima.

Verbeterpunten:
Wat ons betreft geen op- of- aanmerkingen.

Aanbeveling: ja

B uit: Zevenaar

03-10-2017
8,8

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over de aanloop en de uiteindelijke plaatsing van onze dakkapel met meegeleverde horren. Tevens was ik verbaast over de snelheid van de plaatsing zelf. Om 7:45 kwamen de heren aan, om 13:30 reden ze weer weg. Netjes gewerkt en goed opgeleverd.

Verbeterpunten:
Ietwat meer duidelijkheid over de maximale overspanning van de dakkapel was handig geweest - er werd, naar ons idee, aangegeven dat de volle 5,7 meter zonder problemen kon worden overspannen. De heren welke de dakkapel plaatsten gaven aan dat halverwege een een oplegging diende te komen - doordat we toch een wand op die plaats hebben is het geen probleem; maar als we een vrij open ruimte hadden, dan was het jammer geweest dat er een houten protaal in het zicht was gekomen.

Aanbeveling: ja

Rutger uit: Enschede

03-10-2017
8,1

Positieve ervaring:
Kwalitatief goede dakkapel. Binnen 1 dag geplaatst. Degelijk constructie.

Verbeterpunten:
Communicatie met de klant kan beter, geen reacties op email, telefonisch niet al tijd te bereiken. Ingesproken op antwoord apparaat, maar niet terug gebeld.

Aanbeveling: ja

Michael uit: Hengelo

01-10-2017
10

Positieve ervaring:
Uitstekende communicatie en top werk !!!

Verbeterpunten:
-

Aanbeveling: ja

Rogier uit: Zutphen

30-09-2017
7,1

Positieve ervaring:
Dakkapel geleverd volgens wensen

Verbeterpunten:
De communicatie was niet op elk punt in het traject even goed.

Aanbeveling: ja

Roderic uit: Deventer

30-09-2017
9,1

Positieve ervaring:
Vlotte service, nette en aardige vaklui

Verbeterpunten:
Reactie op vragen per mail bleef soms uit

Aanbeveling: ja

Burhan uit: Hengelo

29-09-2017
8,9

Positieve ervaring:
goede kwaliteit, betrouwbaar

Verbeterpunten:
graag iets meer rekening houden met afwerken

Aanbeveling: ja

Haas uit: Zwolle

16-09-2017
9,4

Positieve ervaring:
Top serves.. aardig personeel en viel goed afspraken mee te maken. Na nog een puntje kwamen ze gewoon weer langs. Netjes opgelost.
Om 7 uur smorgens begonnen en om 14.00 uur stond het dakkapel erop helemaal blij mee

Verbeterpunten:
Eigelijk niet

Aanbeveling: ja

c.h. uit: brummen

08-08-2017
8,4

Positieve ervaring:
Ondanks onduidelijke afspraak over aansluiting elektrische rolluiken heeft WIKO gezorgd dat dit kostenloos in orde kwam.

Verbeterpunten:
bereikbaarheid van gesprekspartner zou beter kunnen, hoewel er altijd teruggebeld wordt.

Aanbeveling: ja