Beoordelingen Wiko Dakkapellen

• Snelheid/ levertijd 8,8

Niek uit: Vriezenveen

08-01-2019

Positieve ervaring:
Betrouwbaar bedrijf met een snelle levering.
Vriendelijk personeel met vakkennis.
Snel geplaatst.

Verbeterpunten:
Er moest een paneel vervangen worden omdat deze gespiegeld moest zijn in plaats van parallel. Dit is wel snel opgelost

Marco uit: Apeldoorn

12-12-2018
4,3

Positieve ervaring:
Met een kettingzaag door het dak.
Lompe boeren

Veel verbeterpunten

Antoine uit: Soest

30-11-2018

Positieve ervaring:
Zeer plezierig bedrijf, zowel de adviseur dan wel de monteurs en niet te vergeten de ondersteunde kracht, met name Anja. Afspraak komt men prompt na. Geen wijziging is te veel moeite. Bovenal een mooie dakkapel op ons dak. Wij zijn zeer tevreden.

Géén.

nick uit: eibergen

20-11-2018

Positieve ervaring:
Wiko heeft bij ons een supermooi dakkapel en dakramen geplaatst. We zijn er ontzettend blij mee. Wiko komt alle afspraken goed na en leveren een supermooi en goed product. dus Wiko BEDANKT.

zou het niet weten.

Job uit: Ootmarsum

11-11-2018
6,8

Zie verbetering punten

Verbeterpunten:
Ik ben wel tevreden over het dakkapel !het personeel kan iets verbeteren Vind het alleen onbeleefd hoe ze tekeer gaan schreeuwen op het dak met namen zo vroeg in de ochtend ! En er was veel negatief nieuws over collega,s ,En een beetje onbeleefd gedrag om dat het zo warm was die dag zo met vieze kleren vol gas de woonkamer in stappen ! Was niet beleefd of op een normale manier ! En de wijze van plannen en organiseren kan wel wat verbeteren !

Joris uit: Randwijk

10-11-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben een dubbele nokverhoging met dakrenovatie incl. verwijderen van de schoorstenen laten uitvoeren.

Allereerst een prettige vertegenwoordiger (Frank) die denkt in oplossingen, evenals de vakmannen (allen die hier gewerkt hebben..!) die de werkzaamheden uitgevoerd hebben..!!

Geen..!!

C uit: Deventer

04-11-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijke en vakkundige vakmensen, die met zo weinig mogelijk overlast de oude dakkapel demonteerden en de nieuwe in 1 dag plaatsten. Advies om maatregelen te nemen om evt schade aan vloerbedekking te voorkomen zeer zinvol.

geen

Marijke uit: Zwolle

03-11-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over onze geplaatste nokverhoging en vaste trap naar zolder ....binnen 1 dag op het dak en we hebben een zee van ruimte er bij!
De jongens hebben super hard en goed gewerkt !
Dikke klasse

nvt

Norddin uit: Ede

24-10-2018

Positieve ervaring:
Top bedrijf met top producten. Frank Visscher heeft me met diverse adviezen en service geholpen, ook de monteurs heerlijk volk. Precies wat je als klant nodig hebt. Een aanrader!!

Verbeterpunten:
Verbeterpunten zijn er in mijn ogen niet, ga zo door!

Ulku uit: Enschede

02-10-2018