Beoordelingen Wiko Dakkapellen

Dirk uit: Apeldoorn

31-01-2018
8,1

Positieve ervaring:
In mei 2017 heeft Wiko bij ons een grote dakkapel geplaatst. Wiko denkt goed mee met je wensen en komt met een passend, duidelijk en betrouwbaar voorstel. De dakkapel wordt in minder dan een dag geplaatst door vlotte en leuke werklui, bij ons 4 man sterk, die er verstand van hebben. Afwerking binnenkant moet je nog wel zelf (laten) doen.

Geen.

Berd uit: Zwolle

04-12-2017

Positieve ervaring:
Goede vernieuwde materialen (de enige met Qualicoat). Mooie vormgeving. Snelle en nette plaatsing. Vriendelijke mensen.

Verbeterpunten:
T.b.v. de aftimmering was het makkelijker geweest dat er een smalle rand van de balkjes waarop het afwerkmateriaal zichtbaar bleef, om hier makkelijk op te kunnen doorbouwen.

Arie uit: Harfsen

28-11-2017
9,9

Positieve ervaring:
Keurig gewerkt,alles netjes opgeruimd. Snel gewerkt aardige mensen.

Géén.

Miep uit: Hoogland

27-11-2017
9,6

Positieve ervaring:
alles netjes afgehandeld, ook nog behulpzaam geweest met het naar beneden takelen van de wasmachine, prima

nvt

Leroy uit: Epse

27-11-2017

Positieve ervaring:
Fijn contact en goed meedenken van Niels.

Nvt

Yvonne uit: Deventer

09-10-2017

Positieve ervaring:
Heel prettig, eigenlijk is alles goed, communicatie, regelen.

Verbeterpunten:
Info over het onderhoud en schoonmaken heb ik niet gehad, ramen zijn vet, moeilijk schoon te maken.
Dit vind ik jammer, wel belangrijk. Welke middelen je mag gebruiken voor het schoonmaken.
En ook info over dat de buitenkant soms beslagen is en waardoor dit komt.

J uit: Eerbeek

04-10-2017

Positieve ervaring:
De vertegenwoordiger deed een goed voorstel voor wat betreft de inkijk, de medewerkers die komen plaatsen zijn correct in hun doen.
De glasruiten was even een puntje maar er is een noodruit geplaatst en de afgesproken leverdatum was daardoor geen probleem.Prima.

Verbeterpunten:
Wat ons betreft geen op- of- aanmerkingen.

B uit: Zevenaar

03-10-2017

Positieve ervaring:
Zeer tevreden over de aanloop en de uiteindelijke plaatsing van onze dakkapel met meegeleverde horren. Tevens was ik verbaast over de snelheid van de plaatsing zelf. Om 7:45 kwamen de heren aan, om 13:30 reden ze weer weg. Netjes gewerkt en goed opgeleverd.

Verbeterpunten:
Ietwat meer duidelijkheid over de maximale overspanning van de dakkapel was handig geweest - er werd, naar ons idee, aangegeven dat de volle 5,7 meter zonder problemen kon worden overspannen. De heren welke de dakkapel plaatsten gaven aan dat halverwege een een oplegging diende te komen - doordat we toch een wand op die plaats hebben is het geen probleem; maar als we een vrij open ruimte hadden, dan was het jammer geweest dat er een houten protaal in het zicht was gekomen.

Rutger uit: Enschede

03-10-2017
8,1

Positieve ervaring:
Kwalitatief goede dakkapel. Binnen 1 dag geplaatst. Degelijk constructie.

Verbeterpunten:
Communicatie met de klant kan beter, geen reacties op email, telefonisch niet al tijd te bereiken. Ingesproken op antwoord apparaat, maar niet terug gebeld.