Beoordelingen Wiko Dakkapellen

• Snelheid/ levertijd 8,8

Haas uit: Zwolle

16-09-2017

Positieve ervaring:
Top serves.. aardig personeel en viel goed afspraken mee te maken. Na nog een puntje kwamen ze gewoon weer langs. Netjes opgelost.
Om 7 uur smorgens begonnen en om 14.00 uur stond het dakkapel erop helemaal blij mee

Eigelijk niet

c.h. uit: brummen

08-08-2017

Positieve ervaring:
Ondanks onduidelijke afspraak over aansluiting elektrische rolluiken heeft WIKO gezorgd dat dit kostenloos in orde kwam.

Verbeterpunten:
bereikbaarheid van gesprekspartner zou beter kunnen, hoewel er altijd teruggebeld wordt.

Arnold uit: Hengelo

01-08-2017
7,3

Positieve ervaring:
Snelle schakelen van de verkoper, goed meedenken met onze wensen en eisen.
Duidelijke en eerlijke prijs in vergelijking met diverse concurrenten, die de moeite niet eens nemen om contact op te nemen voor een vrijblijvende meting.
En op een redelijke korte termijn kunnen inplannen voor de montage, vlak voor de bouwvakvakantie.

Verbeterpunten:
Enkele verbeterpunten, deze zijn reeds bekend bij Wiko dakkapellen en zullen op locatie besproken worden met hen.

uit: Oldenzaal

22-07-2017

Positieve ervaring:
WIKO is een zeer prettig bedrijf, komt de afspraken na en denkt goed mee.
Medewerkers zijn top!!!!!!

Verbeterpunten:
Op moment van schrijven geen.

A. uit: Diepenveen

17-07-2017
8,5

Positieve ervaring:
Top dakkapel, we zijn heel erg tevreden.

Geen

Marc uit: Enschede

17-07-2017

Positieve ervaring:
Goed gesprek gehad met verkoopadviseur Niels Beckers, kregen gelijk een duidelijke offerte (in tegenstelling tot een aantal andere bedrijven die we gevraagd hadden offerte te maken) tegen een voor ons gevoel eerlijke prijs. De plaatsing van de dakkapel ging super snel, 13.30 waren de mannen weer weg. Vakwerk!

Verbeterpunten:
Rolluik zijn we niet helemaal tevreden over, hierover mailen we nog afzonderlijk. Voor de mensen van Wiko geen verbeterpunten, tot zover uitstekende service!

Martin uit: Klazienaveen

16-07-2017
9,6

Positieve ervaring:
Goed en vakkundig personeel.

Niet

Mark uit: Twello

13-07-2017
7,5

Positieve ervaring:
Het meedenken van tijdens de offerte en inmeten.

Geen punten.

Edvard uit: Amersfoort

12-07-2017

Positieve ervaring:
Snelle levering ook in 'topseizoen' prima prijs/kwaliteit verhouding, snelle installatie (zonder afwerking afgenomen dus kan geen details beoordelen). Betrouwbaar en prima betalingsvoorwaarden

Verbeterpunten:
Geen oog voor eigen veiligheid (geen gebruik van valbeveiliging), hetgeen bij een controle of ongeval ook de opdrachtgever problemen kan opleveren

Rene uit: Enschede

12-07-2017

Positieve ervaring:
afspraken netje na gekomen ,en zeer snel geleverd in gemonteerd

Verbeterpunten:
geen idee alles ging voor mij naar wens ,