Beoordelingen Wiko Dakkapellen

11-11-2018
6,8

Zie verbetering punten

Verbeterpunten:
Ik ben wel tevreden over het dakkapel !het personeel kan iets verbeteren Vind het alleen onbeleefd hoe ze tekeer gaan schreeuwen op het dak met namen zo vroeg in de ochtend ! En er was veel negatief nieuws over collega,s ,En een beetje onbeleefd gedrag om dat het zo warm was die dag zo met vieze kleren vol gas de woonkamer in stappen ! Was niet beleefd of op een normale manier ! En de wijze van plannen en organiseren kan wel wat verbeteren !

Joris uit: Randwijk

10-11-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben een dubbele nokverhoging met dakrenovatie incl. verwijderen van de schoorstenen laten uitvoeren.

Allereerst een prettige vertegenwoordiger (Frank) die denkt in oplossingen, evenals de vakmannen (allen die hier gewerkt hebben..!) die de werkzaamheden uitgevoerd hebben..!!

Geen..!!

C uit: Deventer

04-11-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijke en vakkundige vakmensen, die met zo weinig mogelijk overlast de oude dakkapel demonteerden en de nieuwe in 1 dag plaatsten. Advies om maatregelen te nemen om evt schade aan vloerbedekking te voorkomen zeer zinvol.

geen

Marijke uit: Zwolle

03-11-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden over onze geplaatste nokverhoging en vaste trap naar zolder ....binnen 1 dag op het dak en we hebben een zee van ruimte er bij!
De jongens hebben super hard en goed gewerkt !
Dikke klasse

nvt

Norddin uit: Ede

24-10-2018

Positieve ervaring:
Top bedrijf met top producten. Frank Visscher heeft me met diverse adviezen en service geholpen, ook de monteurs heerlijk volk. Precies wat je als klant nodig hebt. Een aanrader!!

Verbeterpunten:
Verbeterpunten zijn er in mijn ogen niet, ga zo door!

Ulku uit: Enschede

02-10-2018

Geen

Harald uit: Deventer

15-07-2018

Positieve ervaring:
Mooie dakkapel van goede kwaliteit, 1 een dag geplaatst door een fijn team. Goede prijs.

Zou ik zo niet weten.

Jeffry uit: Enschede

11-07-2018

Positieve ervaring:
Eindresultaat is TOP! Vakmensen, zowel op kantoor als op het dak. Dank!

Geen

E uit: Ede

01-06-2018
9,8

Positieve ervaring:
Niels is erg vriendelijk, denkt mee, komt langs wanneer gevraagd en hebben diverse malen de tekening aangepastbzonder problemen.

Nvt

Ellen uit: Enschede

01-06-2018
7,8

Goede service, goede kwaliteit
Fijn dat de kraan ook onze bouwmaterialen heeft getild in en uit de woning.

Verbeterpunten:
Goed doornemen van alle opties zoals spotjes en muziekbox