Beoordelingen Wijnands Schilderwerken

Bianca uit: Amsterdam

06-02-2019
9,8

Algehele mening:
Schilder werkte hard en zeer netjes. Hij is Pools en was uitermate beleefd naar al onze medewerkers, wij hebben ook een Pools team, werken vanuit Amsterdam door heel Europa. Zou zeer zeker dit bedrijf en deze schilder nogmaals benaderen voor een opdracht. Bedankt!

Stefano uit: Amsterdam

07-01-2019
9,7

Ulco uit: Amsterdam

21-12-2018
6,9

Algehele mening:
planning bij de uitvoering liep niet soepel en vergde improvisatie i.v.m. toegang tot appartementen. Vooraankondiging was vrijwel niet te geven.

Julia uit: Amsterdam

20-12-2018
7,9

Algehele mening:
Prima werk, vakkundig, vriendelijk personeel, alleen de planning kan beter.

Sander uit: Amsterdam

16-12-2018

Algehele mening:
Wijnands heeft een puike schilderklus afgeleverd. In het voorstadium heeft Wijnands ons een uitstekende en heldere offerte voorgeschoteld, tevens heeft hij advies gegeven over kleurgebruik en waar we dit konden bekijken in Amsterdam (De Ru). Ons gehele nieuwbouwhuis met 5 verdiepingen (alle wanden, 2x plafond) is in 8 werkdagen geschilderd. Alle afspraken zijn nagekomen, en het werk is binnen de opgegeven termijn opgeleverd. Wijnands let op kwaliteit van het stucwerk en werkt het stucwerk nog bij door te schuren en randen worden gekit. Bij het opnemen van het schilderwerk wordt gelet kwaliteit van het stucwerk. Tijdens de uitvoering wordt er zeer netjes gewerkt, alles wordt afgeplakt en indien gevraagd wordt er even opgevraagd even opgeruimd voor een projectbezoek door het vloerenbedrijf. Bij de eindafrekening wordt duidelijk eventueel meer EN minderwerk verwerkt in de factuur. Dit is absolute topper deze schilder.

Dirk uit: Diemen

14-12-2018

Algehele mening:
Goed eerste contact via de mail en duidelijke communicatie over begin en geschatte einddatum. Het schildersteam ging super netjes te werk (ik had 11/10 gegeven als dat kon), waren erg vriendelijk en hebben ontzettend goed werk geleverd. Het is misschien niet de goedkoopste, maar het is het dubbel en dwars waard. Volgende keer mogen ze weer komen!

Tiina uit: Amsterdam

27-11-2018
8,5

Algehele mening:
We were happy with the painters. Friendly, professional, efficient and very little disturbance. Good quality work.

Herman uit: Amsterdam

27-11-2018
9,6

Algehele mening:
Wijnands heeft uitstekend werk geleverd. Alles wordt vakkundig en erg netjes gedaan. We hebben gedurende de anderhalve week dat ze bezig waren geen enkele last van ze ondervonden. Zeer zeker aan te raden

Joep uit: Amsterdam

26-11-2018