Beoordelingen Wijnands Schilderwerken

Willem uit: Amsterdam

01-11-2018
8,1

Algehele mening:
Goede schilders, netjes gewerkt.
Prettige contacten met Robbe.

Michiel uit: Amsterdam

25-10-2018
6,5

Algehele mening:
De kwaliteit van het werk is helemaal in orde, maar de communicatie/planning is wel een verbeterpuntje voor in de toekomst. Deze punten zijn echter eerder besproken en dus bekend. Dit zijn geen zaken die in de toekomst niet opgelost kunnen worden en in dit geval heeft het gelukkig geen invloed gehad op het eindresultaat. Eind goed al goed.

Ewoud uit: Amsterdam

20-10-2018

Algehele mening:
Ik vond het een prettige samenwerking. Er was altijd tijd voor overleg en het team wat bij ons aan het werk was was erg beleefd en netjes.
Ik hoop dat ik de volgende keer weer zo'n ervaring heb.

Ivo uit: Amsterdam

19-10-2018

Elly uit: Amsterdam

19-10-2018
8,1

Algehele mening:
Zeer prettig contact, goede kwaliteit prijsverhouding, afwerking kon alleen iets netter en het was lastig juiste kleur te vinden.

Bozzie uit: Amsterdam

15-10-2018
9,6

Algehele mening:
alles ging perfect en de werkzaamheden waren snel en professioneel uitgevoerd. Aardig en vriendelijke mensen allemaal.

Sidon uit: Amsterdam

08-10-2018
8,2

Algehele mening:
Een professionele houding en inzet van alle medewerkers met een keurig eindresultaat. Denkt goed mee en adviseert goed bij eventuele vragen.

Rogier uit: Amsterdam

02-10-2018
7,1

Dennie uit: Amsterdam

25-09-2018
9,5

Algehele mening:
Prettig bedrijf, goede vaklui. We hebben verschillende schilders ontmoet daar we divers schilderwerk hadden, alles naar tevredenheid. Er was een klein probleem, maar toen ik dat aangaf werd er direct geschakeld om dit op te lossen. Helemaal super!