Beoordelingen Wijnands Schilderwerken

Berdien uit: Amsterdam

23-05-2018
9,8

Algehele mening:
Goede en professionele schilders die vakkundig te werk gingen en ook nog eens vriendelijk zijn!

Klaas uit: Amsterdam

22-05-2018
7,7

Tevreden over eindresultaat.

Theo uit: Amsterdam

18-05-2018

Algehele mening:
De schilders waren netjes en professioneel en voorzover ik en ook mijn buurman met meer verstand van zaken vonden de kwaliteit uitstekend. Aan te raden.

Mieke uit: Amsterdam

17-05-2018

Algehele mening:
De communicatie verliep heel prettig en de beschikbaarheid van het team speelde voor ons ook mee, aangezien zij bijna direct konden beginnen.

Minout uit: Amsterdam

17-05-2018
8,5

Algehele mening:
Prettige mensen om mee samen te werken. Afspraken worden netjes nagekomen. Alles ziet er weer spik en span uit!

Vladimir-Alexandre uit: Amsterdam

09-05-2018

Algehele mening:
Available, transparent information, delivering as promised, within the time frame promised, clean work, I totally recommend them and will work with them again.

Danielle uit: Amsterdam

05-04-2018

Heel erg tevreden. Zowel over de organisatie als de schilders zelf.

Sem uit: Amsterdam

04-04-2018

Zeer professionele partij. Goede kwaliteit van het schilderwerk. Zeer professionele houding van de uitvoerende schilders. Prima communicatie met de leidinggevende

Henk uit: Amsterdam

04-04-2018
7,9

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Ik heb niet voor Sikkens maar voor Wijnands gekozen

Snel, prettig in de omgang, meedenken en-doen, oplossingen vinden en problemen oplossend.
Al met al een fijne partij.

Robert

20-03-2018

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Vanwege de kwaliteit

Uitstekend werk verricht! Zeer professioneel en secuur. Zeer tevreden over het eind resultaat van team goud.