Beoordelingen Exploitatiebedrijf Wierts bv

• Prijs 8,3

riet uit: landgraaf

18-03-2018

Positieve ervaring:
dat spreekt vanzelf toch,na deze beoordeling toch he ,

hjm. uit: landgraaf

17-03-2018

klantvriendelijk en goed werk

geen

Tineke uit: Landgraaf

14-03-2018
7,8

Positieve ervaring:
Het was een kleine klus. Dit konden ze tussendoor doen. Het verliep allemaal volgens plan en de monteurs waren nette mannen. De prijs komt goed overeen met het klusje; een eerlijke prijs.

Lambert uit: Landgraaf

12-03-2018
9,9

Positieve ervaring:
Heel vriendelijk personeel en snelheid van werken prima.
Maken zo goed als geen pauze.
Zeker de Duitse werknemer goede kennis van zaken.

Negatieve ervaring:
Prijs verhouding van eerste factuur t.o.v tweede factuur.

Eerste factuur 6,75 uur Euro 377,67
Laatste factuur 3,25 uur met hulp 3,25 uur Euro 364,23

Hans uit: Heerlen

26-02-2018
7,8

Ik ben: huurder

Positieve ervaring:
In een penibele situatie werd ik snel en goed geholpen.

Vera uit: Kerkrade

25-01-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijke en eerlijke werknemers!

Negatieve ervaring:
Er is naar mijn idee onvoldoende efficient gewerkt wat resulteert in een (te hoge doorbe)rekening naar mij toe als klant.
De werkers zijn 2 keer hier geweest met een tussenpose van ca 3 weken (twee 'stormen' met als gevolg op dezelfde plek van het dak afwaaien van 4 bij de 1e keer, resp. bij de 2e maal 2 dakpannen). Ik had verwacht dat men bij de 1e keer de pannen dusdanig zou vastzetten dat ze er niet opnieuw uit konden waaien (met haken of met fixus). Bij de 2e storm heb ik gebeld en tegen de kantoormedewerkster gezegd dat ze de pannen goed moeten vastzetten zodat ze er niet opnieuw kunnen uitwaaien. Ik had verwacht dat zij dit zou hebben doorgegeven aan de dakwerkers, echter toen deze bij mij aan de deur kwamen, waren zij niet ervan op de hoogte wat er moest gebeuren aan het dak. Als gevolg daarvan, moesten zij extra nog eens terugrijden naar het bedrijf om fixus op te halen. Die extra tijd is blijkbaar (in de opgenomen werktijdindicatie) aan mij doorberekend, hetgeen ik feitelijk niet helemaal juist vind. Verder had ik een zekere garantie verwacht tav het op exact dezelfde plek wegwaaien van 2 dakpannen.
Al met al zou ik gezien het beschrevene een lagere rekening mogen verwachten.

Maria uit: landgraaf

25-12-2017

goede service

Jan uit: Valkenburg

16-11-2017
1,0

Positieve ervaring:
Wauw wat een triets bedrijf dit. Een 9.0 beoordeling door meer dan 100 klanten? Ik snap wel hoe als je iedere werknemer een beoordeling laat schrijven want dit bedrijf is gewoon te triest voor woorden.

Negatieve ervaring:
Ik woon in een rijtjes huis en kwam net terug van nachtdienst. Zonder mij daar van te informeren begint het zogenaamde "vakbedrijf" gewoon leuk om 9:00 keihard te boren. Ik schrik me wakker denkkende dat er iets gebeurt is. Nu is het zogenaamde "vakbedrijf" lekker aan het boren zodat ik alles lekker kan meegenieten alsof ik ernaast sta. Nou leuk bedrijf dit zonder te informeren je hele nacht rust weg. Bedankt "vakbedrijf".

Robert uit: Heerlen

11-11-2017
1,0

Ik ben: huurder

Geen

Negatieve ervaring:
Ze reageren op geen enkele mail,en hun medewerkers rijden als idioten
Houd uw kinderen dus binnen !

Ps:toevallig he,dat ze hier alleen maar goede cijfers krijgen,andere site's NIET !

Mart uit: Tilburg

29-08-2017

Positieve ervaring:
Goede service en deskundigheid.

Nvt.