Beoordelingen Wielaard Fietsen

• Service 9,4

martin uit: waddinxveen

04-11-2017

Ervaring met: E-bike's

ze denken met je mee, en zijn zeer klantvriendelijk en servicegericht. GA ZO DOOR.

Paula uit: Nootdorp

07-09-2017

Ervaring met: Stadsfietsen

HERINNERING AAN WIELAARD IN 1947

Als 7-jarige ging ik met mijn defecte ‘samengeraapte’ fiets (onderdelen van ver voor de Tweede Wereldoorlog) naar fietsenmaker Wielaard aan de Kerkweg in Waddinxveen om advies in te winnen. Wielaard kende ik van de Hervormde Brugkerk en mijn oudste broer zat bij dochter Jansje Wielaard op de School met den Bijbel aan de Onderweg.
Het plan was dit fietsje dat uit allerlei sloopfietsen was samengesteld, zelf te repareren...Met de fiets aan de hand eerst via het bruggetje over de Kerkwegsloot, een poortje door en ‘volk’ roepen bij de achterdeur, want in de kleine achter het woonhuis liggende werkplaats was op dat moment niemand.
De aardige vrouw Wielaard vroeg mij binnen te komen. De fietsenmaker zat aan tafel met voor zich een zelf vervaardigd vernuftig gehoorapparaat. Hij gebaarde mij in de trechter te spreken terwijl hij het uiteinde van een ‘soort stofzuigerslang’ aan zijn oor hield. Mijn vragen kwamen goed over en de fietsenmaker liep met mij mee om de fiets te bekijken. Hij gaf enkele duidelijke en waardevolle aanwijzingen.
Binnen enkele dagen was mijn fiets rijklaar zodat ik het langgerekte Waddinxveen(de parel aan de Gouwe) kon doorkruisen...Nu, 70 jaar later, wilde mijn vrouw Paula een degelijke-fiets-voor-een-boodschap.
Omdat ik het wel en wee van mijn geboorteplaats Waddinxveen via internet volg, was mij de stijlvolle nieuwbouw (opening 23 september 2017) van ‘Wielaard Fietsen Sinds 1937’ aan de Dorpsstraat niet ontgaan.
Ons eerste adres was dus Waddinxveen.
Binnen enkele minuten zagen wij de gezochte fiets-met-lage-instap staan. De koop werd gesloten. Tot volle tevredenheid.
Wij wensen het gehele Wielaard-team goede tijden in het nieuwe pand aan de vertrouwde Dorpsstraat.

Jan uit: Ternat

18-08-2017
9,6

Ervaring met: Stadsfietsen

Zeer goede ervaring met Guido van Wielaard fietsen!
Aanrader voor iedereen die fietst.

Maria uit: Waddinxveen

12-08-2017

Ervaring met: E-bike's

Heb deze fiets pas gekocht, dus kan er nog niet zo heel veel van zeggen. Maar wij hebben door de jaren altijd hele goede ervaringen gehad met Wielaard fietsen. Voor het kleinste artikeltje namen zij altijd ruim de tijd om het voor je op te zoeken. Vriendelijk personeel en goede service, van deze fiets moet ik het nog gaan ervaren, dus daarom bij service nog even n.v.t.. Maar ga ervan uit, dat dit ook heel goed zal zijn.

Reinoud uit: Waddinxveen

01-07-2017

Ervaring met: E-bike's

Ik ben heel goed geholpen, ga zo door!

Silvia uit: Waddinxveen

29-05-2017

Ervaring met: E-bike's

Zeer goed geholpen en geadviseerd. Goede service!

Henk uit: Boskoop

29-05-2017

Ik heb een gazelle online besteld en nog de zelfde in huis en gratis verzending!!

Lisa uit: Waddinxveen

05-04-2017

Ervaring met: Lifestyle fietsen

Danny uit: Waddinxveen

29-03-2017

Ervaring met: E-bike's

Wielaard hij mij fantastisch te woord gestaan. Zeker een aanrader.

28-03-2017
9,6

enthousiast en professionele mensen.
wordt goed geholpen en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop!
Raad ook mensen aan om bij Wielaard hun fiets te gaan kopen!