Beoordelingen Wielaard Fietsen

8,2

piet uit: waddinxveen

12-07-2018

Ervaring met: Fietsreparaties

goede service en vriendelijk personeel

Ron uit: Rijswijk

26-05-2018
9,8

Ervaring met: Fietsreparaties

Ik belde vrij laat met het probleem dat ik lek gereden was en zonder probleem opgehaald door ze en 2 nieuwe banden op mijn racefiets gezet. Geweldige service door de jaren heen dat ik hier klant ben! Ga zo door! Nu kan ik met een gerust hart de Alpe d'huzes fietsen. Heel erg bedankt!

Miriam uit: Waddinxveen

24-05-2018

Ervaring met: Fietsreparaties

Een fietsenmaker die zijn klanten kent en weet wat ze willen. De bakfiets is hier al een aantal maal gerepareerd, ook de wat meer ingewikkelde klussen worden aangepakt en gezien als een uitdaging. Laatst kwamen we na sluitingstijd onze fiets halen omdat we even de tijd waren vergeten, was geen probleem. Ondanks dat de kassa al afgesloten was kregen we de fiets gewoon mee (met een heerlijk mooi weekend en dus fietsen in het vooruitzicht) de factuur mochten we gewoon de week daarna komen betalen. Dat is pas klantenbinding en service!

Astrid uit: Waddinxveen

22-05-2018

Ervaring met: Fietsreparaties

Ik heb een oude Batavus/Bato fiets geërfd van mijn Oom. Nog met zo'n ijzeren mandje voorop en een kettingkast van skai, daar ben ik erg blij mee. Deze heb ik bij Wielaard op laten knappen. Ze hebben erg hun best gedaan om aan oude onderdelen te komen en hij ziet er weer Top! uit. Ik ben Wielaard daarom zeer dankbaar!!!! Wat er ook met onze fietsen is we gaan altijd naar Fietsenwinkel Wielaard Aardige medewerkers en Goede Service Bedankt! Astrid uit Waddinxveen

Monique uit: Waddinxveen

13-04-2018

Ervaring met: E-bike's

Super winkel!!! Zeer goede service!

Willem uit: Doorn

10-04-2018

Ervaring met: Overige

Piet uit: Boskoop

09-04-2018

Ervaring met: E-bike's

We zijn zeer te vrede met de uit leg over de i bike .

Don uit: Boskoop

09-04-2018

Ervaring met: Stadsfietsen

Prettige mensen die met je mee denken en goed advies, de persoonlijke service die je ergens anders mist!