Beoordelingen Weulen Kranenbarg Tuin en Erf

• Klantvriendelijkheid 8,7

Wilma uit: Zutphen

07-07-2018

Ervaring met: Sierbestrating

Telefonisch een bestelling gedaan. Goed geholpen met keuze maken.
Geleverd op afgesproken datum.
Bericht wanneer het geleverd zou worden niet ontvangen, wat wel bedoeling was, daarom er zelf achteraan gebeld.

GJM uit: Steenderen

06-07-2018

Zie beoordeling

Hans uit: Zutphen

05-07-2018

ArBi uit: Ruurlo

03-07-2018

Ervaring met: Sierbestrating

Wij hebben het volledige assortiment van WK gebruikt voor de herinrichting van onze tuin. Over de hele linie meer dan goed en uitstekende service

Thomas uit: Warnsveld

03-07-2018
7,5

Ervaring met: Tuinhout

Ik heb bij U een prefab tuinschuur gekocht die niet prefab bleek te zijn.. Gelukkig had ik hem besteld met montage zodat ik niet voor de extra kosten hoefde op te draaien. Ik hoop voor U dat U deze heeft kunnen verhalen ?

Roel uit: Lochem

02-07-2018
6,2

Ervaring met: Sierbestrating

Ik heb ca 100m2 bestrating afgenomen inclusief bandjes e.d. In twee delen. Bij aankoop van het eerste deel (4cm dikte) heb ik duidelijk aangegeven dat ik van deze soort de dikkere (6cm) variant wilde hebben bij de tweede levering. Deze dikkere variant bleek na een paar weken ineens niet meer leverbaar terwijl dit expliciet gevraagd was. Een kleurend alternatief was er natuurlijk niet meer en een goede oplossing werd niet geboden. Als men direct bij aankoop van de eerste partij had gezegd dat ik de tweede vast moest bestellen en "on hold" bij Weulen moest laten staan was er geen enkel probleem geweest. Vandaar dat de geboden service e.d. een onvoldoende scoort.

Dolf uit: Eefde

14-05-2018
8,2

Ervaring met: Overige

Heb Miranda grind gekocht..goed geholpen maar moest wel lang wachten. Achteraf bleek (was mijn fout) dat het grind hier bijna twee keer zoo duur is als bij andere tuincentra. Eerst googelen dus.. bij ophalen goed geholpen moest allen wel vijf minuten wachten voordat de poort open ging. Als men in de winkel staat te wachten gaat om de haverklap die irritante deurbel Die kan wel uit als het druk is

C uit: Varsseveld

02-02-2018
8,5

Ervaring met: Sierbestrating

vriendelijk te woord gestaan,goede uitleg over de vragen die we stelde

Alle uit: Hengelo gld

01-02-2018

Zeer goed geholpen.
Teruggave geld bij teveel bestelde steentjes, vermeerderd met transportkosten erg tegenvallend.
Toch zeer tevreden. Komen zeker weer terug.

ajw uit: borculo

31-01-2018

Ervaring met: Tuinhout

Zeer goed geholpen, en goede kwaliteit hout,geleverrd.