Beoordelingen Weststrate

• Website 8,0

Gerrit uit: Nijverdal

26-01-2018

Ervaring met: Kantoormachines

Dit is de eerste keer dat ik bestel bij Weststrate en het liep niet allemaal volgens plan.
Dit was echter niet de schuld van Weststrate maar van de leverancier/fabrikant van de bestelde printer.
Voortdurend werd ik door de firma op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
Na lang wachten ben ik overgestapt op een andere printer en deze is snel geleverd.
Met name de verkoopafd. (M.R.) heeft er alles aan gedaan de order zo goed mogelijk af te ronden wat dan ook zeker gelukt is.
Mijn dank aan alle betrokken medewerkers van Weststrate.

Gr. Gerrit

Wim

08-01-2018
1,7

Ervaring met: Kantoormachines

Levertijd word aangepast zonder kennisgeving hiervan.
Beloven terug te bellen en doen dit niet.
Vervolgens heel onvriendelijke levering en is er zelfs nog niet alles bij. Wederom telefoneren en wederom gingen ze terugbellen, niet dus.

Willem uit: Middelburg

06-12-2017

Ervaring met: Kantoor artikelen

Zeer tevreden over deze leverancier. hebben praktisch alles op voorraad en anders binnen 24 uur op de plank!

Frans uit: Vlissingen

06-12-2017
9,8

Ervaring met: Kantoor artikelen

Ik ben zins mei dit jaar de nieuwe Huismeester bij het Rijkswaterstaat te Vlissingen.
Middelburg is mijn bestel punt het is een zeer prettige zaak alles naar tevredenheid.

Rudy uit: Koudekerke

05-12-2017

Ervaring met: Verpakkingen

fijn bedrijf om zaken mee te doen. snelle levering van de producten. zowel de bezorgdienst als in de winkel zelf.

tinka uit: middelburg

05-12-2017
9,6

Ervaring met: Verpakkingen

Korte, vriendelijke lijntjes met kennis.. In een bedrijf de hulp die je niet kan missen!

Boris uit: Brussel

01-11-2017

Ervaring met: Kantoor artikelen

Zeer vriendelijke en professionele ervaring! Hartelijk bedankt voor mijn herman miller stoel! Mvg, Boris.

Frans uit: Vlissingen

29-09-2017
9,8

Ervaring met: Kantoor artikelen

Zeer prettig in omgang zoek indien nodig altijd naar een goede oplossing en zeer snelle service.
Kortom een zeer prettige zaak.

Arjen

19-07-2017
7,9

Ervaring met: Kantoor artikelen

In eerste instantie was er een probleem met de levering van onze bureaustoelen. Dit is zeer snel en vakkundig door Weststate opgelost. TOP!

Angela uit: Kruiningen

13-07-2017

Ervaring met: Kantoor artikelen

Al jaren klant bij Weststrate en altijd goede service!