Beoordelingen West Bespaar Coach

• Klantvriendelijkheid 8,6
  • Betrouwbaarheid 8,3

Jeroen - Zoeterwoude-Dorp

21-01-2019

Vriendelijke service. Helpen je goed en leggen alles rustig en duidelijk uit. Ik kan me niet herkennen in onderstaande reacties, maar ik heb het gevoel dat ze het hele gas en elektra wereldje niet snappen. Er verandert namelijk helemaal niets, het word alleen voordeliger dankzij de service van West Bespaar Coach!!!

S de vries - Hoofddorp

7,5

Ik heb gesproken met Alex en hij wist me goed te helpen.
En hij was duidelijk...vond mijn bezwaren niet vervelend en het voelde alsof hij echt geïnteresseerd was om mij geld te laten besparen.
En dat is ook gelukt!

Van eden - Veenendaal

1,0

Ben net zoals zovelen hier er ingetuind gebeld door een aardige mevrouw .dacht zal haar haar verhaal laten doen ze doet ook haar werk maar na het gesprek duidelijk gevraagd ik zit toch nergens aan vast .nee hoor mevrouw ik stuur u info.blijkt dus achteraf gewoon een contract tezijn en heel dom niet gelezen dus 14 dagen zijn voorbij zit nu dus aan een energie contract vast. daar over gebeld en je lang praten of kort praten ik zit er dus gewoon aan vast de zeer onvriendelijke meneer zegt u heeft zelf toestemming gegeven ..maar u zit nergens aan vast kost alleen 250€ Om terug tedraaien nou meneer ben gelukkig nog niet dement weet heel goed dat ik geen toestemming heb gegeven .maar conclusie ze draaien en knippen het gesprek zo dat je er aan vast zit .wat een oplichters praktijken

Nel verheij - offerbachlaan

18-01-2019

ik ben goed geholpen door tim

Ivo

1,0

Mijn vriendin werd gebeld door een van de medewerkers. Zij gaf aan dat ze zich niet bezig houdt met de energie zaken. Dus dacht de medewerker waarschijnlijk, daar kan ik even mooi misbruik van maken. Geeft uiteindelijk een advies wat totaal op lucht is gebaseerd. Essent zou stukken goedkoper zijn dan onze huidige tarieven bij Nuon. Ik ben heel benieuwd hoe deze meneer weet wat onze exacte tarieven zijn. Nou die weet hij dus niet! Heel bijdehand nog even gevraagd om op de bevestigingslink te drukken terwijl de mail met offerte binnen kwam tijdens telefoongesprek. En vervolgens had ik ineens een bevestiging van een 5 jarig Essent contract in mijn mail toen ik thuis kwam. Even in mijn huidige tarieven gedoken en wat blijkt, veel goedkoper dan het 5-jarige contract van Essent wat deze man mijn vriendin probeerde aan te smeren. En dat noemt zich een onafhankelijke energie vergelijker. Zo klaar met dit soort dubieuze bedrijven. Dat jullie nog bestaansrecht hebben anno 2019. En alle fantastische reviews hier lijken me ook allesbehalve betrouwbaar.

Broos - Lisserbroek

1,3

Maffia praktijken. Zonder toestemming een energiecontract aangesmeerd waar ik voor 3 jaar aan vast blijk te zitten terwijl er een voorstel opgestuurd zou worden waar ik niet aan vast zou zitten. Schroefde SCHANDE. Als era niet zsm wordt terug gedraaid doen wij aangifte bij de politie.

17-01-2019

geweldig geholpen door Samuel van West Bespaar Coach, een mooie besparing van 104 euro per jaar, bedankt!

Goed geholpen door samul

Arja Dianne van Manen - Utrecht

8,5

Heel fijn en heldere uitleg van Tim. Rustige manier van praten. Hartelijk dank!