Beoordelingen Wesselink Isolatie

Wim uit: Den Haag

07-10-2017
7,1

Positieve ervaring:
Op zich ben ik wel tevreden over Wesselink Isolatie die een maand geleden mijn vloer hebben geisoleerd. Ze hebben netjes werk geleverd en werkten goed door. De woning werd ook mooi schoon opgeleverd. Het enige wat me tegenvalt is het uiteindelijke resultaat. Ik woon in zo'n 30 jaren etagewoning met houten vloeren en holle ruimte van 20 cm tussen mijn vloer en het plafond van de buren. Ik heb deze ruimte laten vullen met I3 cellulose. Het resultaat is dat het stemgeluid van mijn onderburen iets is gereduceerd, maar nog steeds wel duidelijk hoorbaar is als er hard wordt gepraat. Dat is jammer, ik had hier hier meer van verwacht na alle mooie reclamefilmpjes. De combinatie vloerisolatie en oordoppen helpt gelukkig wel goed, met oordoppen in hoor ik nu helemaal niks meer. Voorheen kon ik mijn buren nog wel eens door mijn oordoppen heenhoren, nu gelukkig niet meer. Ik kan nu dus iig ongestoord slapen, maar dat ik overdag ook nog met oordoppen in moeten lopen als ik rust en stilte wil, vind ik eigenlijk wel jammer. Al met al lastig te beoordelen. Uiteindelijk ben ik wel blij dat het geluid iets is afgenomen, maar als ik het afzet tegen alle kosten die ik heb moeten moeten maken (niet alleen aan Wesselink, maar ook kosten voor vloerherstel van tegels en parket) blijft er toch een wat wrang gevoel over. Hoop geld voor een klein beetje resultaat. Mocht je ervoor kiezen om cellulose isolatie te laten uitvoeren, dan is Wesselink verder wel een prima partij om het voor je uit te voeren.

Verbeterpunten en tips:
Eerlijker zijn over het uiteindeljk te bereiken resultaat. Van de reclamefilmpjes en beschrijvingen krijg je indruk dat je niks meer hoort na de ingreep, dat is dus niet het geval.

Horeca Exploitatie Nooitgedacht B.V uit: Rotterdam

22-08-2017

Ik heb beoordeeld als een: bedrijf

Positieve ervaring:
De jongens van wesselink zijn heel klantvriendelijk en doen hun werk heel nauwkeurig echt aan te raden ik ben heel erg tevreden mijn dank is groot

Joris uit: Amsterdam

09-08-2017

Ik heb beoordeeld als een: bedrijf

Positieve ervaring:
Buitengewoon professioneel bedrijf met persoonlijk aandacht voor alle partijen, oplossingsgericht en flexibel.

Joost uit: Utrecht

15-06-2017

Positieve ervaring:
Goed meegedacht, prettige samenwerking, net eindresultaat.

Weet zo niks.

J uit: Amsterdam

09-01-2017

Positieve ervaring:
Wesselink isolatie kon op zeer korte termijn (en vlak voor kerst) de vloer isoleren tegen geluidsoverlast. Ik werd voorzien van goed advies, en ik heb uiteindelijk het inspuiten met cellulose en een zwevende dekvloer besteld. Ze werken snel en professioneel, en het resultaat was gewoon echt heel goed. De geluidsoverlast was helemaal verdwenen.

Geen

Nienke uit: Amsterdam

12-12-2016
8,1

Positieve ervaring:
Ik had in mijn woning (bouwjaar 1930) al een tijdje veel last van geluidsoverlast van de bovenburen. Toen ik op zoek ging naar de oplossingsmogelijkheden ben ik in contact gekomen met Wesselinkisolatie. Vrij snel is er iemand langsgeweest waarvan ik een duidelijk en transparant advies heb gekregen. De daaropvolgende offerte was concreet en ik besloot ervoor te gaan. Na uitvoering van de werkzaamheden is er nu meer rust in mijn leefsituatie en zit ik weer met veel plezier in mijn woonkamer. Hoewel ik tegen het traject opzag ben ik echt blij met het algehele resultaat, inclusief service.

Verbeterpunten en tips:
- Wesselink werkt niet in het weekend dus ik moest wel een dagje vrijnemen.

Anne uit: Den Haag

19-11-2016

Positieve ervaring:
Wij hebben ons plafond laten isoleren. Doordat dit een ornamentenplafond is kozen we voor het inblazen van het plafond en niet voor een akoestisch plafond. Ondanks dat er in het advies voorzichtig werd gedaan over het resultaat zijn we blij verrast.

Verbeterpunten en tips:
Minder stof bij de montage produceren. Gelukkig hadden we alles goed voorbereid.

D. uit: Amsterdam

25-07-2016

Positieve ervaring:
Na diverse offertes te hebben opgevraagd om mijn appartement voor geluid en warmte te isoleren, kwam ik uiteindelijk bij Wesselink Isolatie terecht. Dit blijkt achteraf een uitstekende keuze te zijn geweest. Het hele traject is goed verlopen. Eerlijk advies, een goede offerte, realistische planning en prima uitgevoerd. Hoewel het een hele operatie was, kijk ik er met een goed gevoel op terug en is mijn appartement nu goed geïsoleerd en er een stuk mooier op geworden.

Geen

Brik uit: Amsterdam

03-02-2016

Positieve ervaring:
Heb mijn tussenvloer laten isoleren met isofloc.
Zeer tevreden mee.
Hoor de studenten niet meer praten boven mijn hoofd.

Verbeterpunten en tips:
Er kwam wel veel stof vrij.

Thijs uit: Arnhem

29-01-2016
9,8

Positieve ervaring:
Bijzonder tevreden over het vakmanschap en advies wat Wesselink Isolatie ons heeft gegeven.
We zijn zeker van plan voor onze zolderkamer ook met Wesselink Isolatie in zee te gaan! Een tevreden klant.