Beoordelingen Wesselink Isolatie

Horeca Exploitatie Nooitgedacht B.V uit: Rotterdam

22-08-2017

Ik heb beoordeeld als een: bedrijf

Positieve ervaring:
De jongens van wesselink zijn heel klantvriendelijk en doen hun werk heel nauwkeurig echt aan te raden ik ben heel erg tevreden mijn dank is groot

Joris uit: Amsterdam

09-08-2017

Ik heb beoordeeld als een: bedrijf

Positieve ervaring:
Buitengewoon professioneel bedrijf met persoonlijk aandacht voor alle partijen, oplossingsgericht en flexibel.

Joost uit: Utrecht

15-06-2017

Positieve ervaring:
Goed meegedacht, prettige samenwerking, net eindresultaat.

Weet zo niks.

J uit: Amsterdam

09-01-2017

Positieve ervaring:
Wesselink isolatie kon op zeer korte termijn (en vlak voor kerst) de vloer isoleren tegen geluidsoverlast. Ik werd voorzien van goed advies, en ik heb uiteindelijk het inspuiten met cellulose en een zwevende dekvloer besteld. Ze werken snel en professioneel, en het resultaat was gewoon echt heel goed. De geluidsoverlast was helemaal verdwenen.

Nienke uit: Amsterdam

12-12-2016
8,1

Positieve ervaring:
Ik had in mijn woning (bouwjaar 1930) al een tijdje veel last van geluidsoverlast van de bovenburen. Toen ik op zoek ging naar de oplossingsmogelijkheden ben ik in contact gekomen met Wesselinkisolatie. Vrij snel is er iemand langsgeweest waarvan ik een duidelijk en transparant advies heb gekregen. De daaropvolgende offerte was concreet en ik besloot ervoor te gaan. Na uitvoering van de werkzaamheden is er nu meer rust in mijn leefsituatie en zit ik weer met veel plezier in mijn woonkamer. Hoewel ik tegen het traject opzag ben ik echt blij met het algehele resultaat, inclusief service.

Verbeterpunten en tips:
- Wesselink werkt niet in het weekend dus ik moest wel een dagje vrijnemen.

Anne uit: Den Haag

19-11-2016

Positieve ervaring:
Wij hebben ons plafond laten isoleren. Doordat dit een ornamentenplafond is kozen we voor het inblazen van het plafond en niet voor een akoestisch plafond. Ondanks dat er in het advies voorzichtig werd gedaan over het resultaat zijn we blij verrast.

Verbeterpunten en tips:
Minder stof bij de montage produceren. Gelukkig hadden we alles goed voorbereid.

D. uit: Amsterdam

25-07-2016

Positieve ervaring:
Na diverse offertes te hebben opgevraagd om mijn appartement voor geluid en warmte te isoleren, kwam ik uiteindelijk bij Wesselink Isolatie terecht. Dit blijkt achteraf een uitstekende keuze te zijn geweest. Het hele traject is goed verlopen. Eerlijk advies, een goede offerte, realistische planning en prima uitgevoerd. Hoewel het een hele operatie was, kijk ik er met een goed gevoel op terug en is mijn appartement nu goed geïsoleerd en er een stuk mooier op geworden.

Brik uit: Amsterdam

03-02-2016

Positieve ervaring:
Heb mijn tussenvloer laten isoleren met isofloc.
Zeer tevreden mee.
Hoor de studenten niet meer praten boven mijn hoofd.

Verbeterpunten en tips:
Er kwam wel veel stof vrij.

Thijs uit: Arnhem

29-01-2016
9,8

Positieve ervaring:
Bijzonder tevreden over het vakmanschap en advies wat Wesselink Isolatie ons heeft gegeven.
We zijn zeker van plan voor onze zolderkamer ook met Wesselink Isolatie in zee te gaan! Een tevreden klant.

Andreas uit: Amsterdam

25-01-2016

Positieve ervaring:
Het adviesgesprek was prettig en gaf voor mij de doorslag. De mannen hebben het vervolgens ook helemaal waargemaakt. Het geluid is significant minder dan voorheen!