Beoordelingen Werkstudio

16-01-2018

05-12-2017
9,7

Positieve ervaring:
Door de begeleiding van Petra ben ik achter mijn competenties gekomen en heb ik geleerd om een goede brief en cv te maken. Ook heb ik hier mijn echte passie ontdekt. Dat antwoord zit natuurlijk in jezelf, maar dankzij de opdrachten en begeleiding ben ik daar pas achter gekomen. Helaas heeft het traject nog niet geresulteerd in een passende baan, maar wel in een fantastische opleiding. De baan volgt vanzelf.

02-12-2017

Positieve ervaring:
Ik heb goede gesprekken gehad met Petra. Ze is betrokken en kundig. Inmiddels heeft dit ook tot een positief resultaat geleid. Ik ben tevreden over Petra/werkstudio.

01-12-2017

Positieve ervaring:
Hele fijne gesprekken met de juiste vragen zodat je samen verder komt tot nieuwe inzichten. Het heeft mij vooral veel bevestiging gegeven voor bepaalde keuzes in mijn loopbaan.

13-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Ik heb het gevoel gekregen dat ik echt werd gehoord. Dat maakte het persoonlijk en dat geeft veel waarde aan het advies en de uitkomsten.

27-10-2017

Erg persoonlijke aanpak

10-09-2017

Positieve ervaring:
Ik ben goed geholpen en de afspraken zijn heel goed nagekomen. Het heeft mij ook veel inzicht gegeven van mezelf

n.v.t

15-07-2017

Positieve ervaring:
Petra is kundig en enorm betrokken wat zeer goede eigenschappen zijn voor een coach. Het voelt gelijk vertrouwd!

Verbeterpunten:
niet tegengekomen in de korte periode van samenwerking.