Beoordelingen Werkstudio

• Website 8,0

13-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Ik heb het gevoel gekregen dat ik echt werd gehoord. Dat maakte het persoonlijk en dat geeft veel waarde aan het advies en de uitkomsten.

27-10-2017

Erg persoonlijke aanpak

10-09-2017

Positieve ervaring:
Ik ben goed geholpen en de afspraken zijn heel goed nagekomen. Het heeft mij ook veel inzicht gegeven van mezelf

n.v.t

15-07-2017

Positieve ervaring:
Petra is kundig en enorm betrokken wat zeer goede eigenschappen zijn voor een coach. Het voelt gelijk vertrouwd!

Verbeterpunten:
niet tegengekomen in de korte periode van samenwerking.

11-07-2017

Positieve ervaring:
Ik heb Werkstudio / mariet leren kennen als zeer professioneel. Mariet is een hele fijne gesprekspartner, iemand die door middel van de juiste vraagstelling c.q gesprekstechnieken inzichten kan geven en je verder kan brengen. Kortom mariet is een zeer deskundige en betrokken vrouw. Ik kan Werkstudio dan ook zeker aanbevelen!

05-07-2017
8,1

Klantvriendelijk
Goed bereikbaar

14-06-2017

Positieve ervaring:
Fijne gesprekken, die mij het zetje in de juist richting gaven.

18-05-2017

Positieve ervaring:
Ik ben bij Werkstudio gekomen voor jobcoaching. Ik miste iets in mijn toenmalige werk, maar kon er niet precies de vinger op leggen. Samen met Marriët ben ik een traject ingegaan om te kijken waar mijn competenties en wensen liggen. Met behulp van verschillende methoden - werkboek, online test en competentiespel - heb ik nu een duidelijk beeld voor ogen van mijn ideale functie, branche en organisatie.
Daarmaast heb ik advies gekregen over hoe om te gaan met moeilijke werksituaties en sollicitaties (met als resultaat een leuke nieuwe functie!).
Het traject heeft mij veel inzichten gegeven: over mijzelf, mijn keuzes, mijn competenties én mijn ideale baan. Ik ben erg blij met de hulp en adviezen die ik heb gekregen, ik heb er erg veel aan gehad.

30-11-2016

Positieve ervaring:
Petra en Mariët zijn allebei fijne mensen, die je het gevoel geven erg geïnteresseerd te zijn en veel vertrouwen in je hebben. Dit had ik echt even nodig na een vervelende periode. Ik heb inmiddels veel geleerd, vooral ook over mezelf. Nu ben ik er nog niet, maar ik ben wel op de goede weg, en heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!

14-11-2016

Positieve ervaring:
Petra is deskundig en professioneel in haar vakgebied. Zij heeft mij echt vooruit geholpen. De begeleiding was kort, doelgericht en zuiver.

net