Beoordelingen Wereldschilder

• Vakkundigheid 8,8
  • Betrouwbaarheid 8,5
  • Oplossen klachten 8,3
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,3

Jan uit: Alphen aan den Rijn.

30-04-2018

Kwaliteit is top!

A. uit: Waddinxveen

29-04-2018
8,2

Algehele mening:
Roland heeft onze volledige nieuwbouwwoning voorzien van Renovlies behang en daarna afgewerkt met verschillende kleuren verf. Uiteraard is alles netjes afgekit en tot in de puntjes afgewerkt.
We hebben Roland ervaren als een deskundige vakman die streeft naar het beste en mooiste resultaat. Middels zijn goede adviezen zijn we super tevreden over het eindresultaat.

Henk uit: Rotterdam

30-03-2018

Algehele mening:
Trappenhuis behangen met Renovlies en daarna gekit en gesaust.Het afgeleverde werk was meer dan
uitstekend.Het ziet er gestuct uit! Echt een aanrader!

Koen uit: Vinkeveen

09-11-2017
8,1

Algehele mening:
De muren van onze nieuwbouwwoning waren niet zo mooi behangklaar opgeleverd door de aannemer, maar Roland heeft dat allemaal opgelost. Flexibiliteit, snel schakelen en een prettige communicatie zijn dan ook kenmerkend.

Arie uit: Alphen a/d Rijn

20-06-2017

Algehele mening:
Er werd netjes maar vooral professioneel gewerkt.

A.G.L. uit: Alphen aan den Rijn

26-05-2017

Algehele mening:
De wereldschilder heeft in twee weken tijd ons gehele buitenschilderwerk gedaan. Dit is op een zeer gedegen wijze gedaan. Goed schoon gemaakt, grondig geschuurd en daar waar nodig gerepareerd en tenslotte geschilderd. Het ziet er weer prachtig uit. Prijs / kwaliteitverhouding is zeer goed. Zeker een aanrader.
Wereldschilder nogmaals onze hartelijk dank !

Bart uit: Alphen aan den Rijn

02-03-2017

Algehele mening:
Roland is bij ons, voor de 2e keer geweest, nadat hij de 1e keer al uitstekend werk had geleverd. Bij ons is de binnenkant geverfd, en dit keer was de andere kant van het huis aan de beurt. Wederom super gewerkt en afgeleverd. Wat ons betreft een aanrader!

L+I uit: Alphen aan den Rijn

01-12-2016

Algehele mening:
Het is de tweede keer dat wij Roland gevraagd hebben bij ons te schilderen. De eerste keer was voor een deel van het buitenwerk, nu was het voor het binnenwerk. Het is allemaal keurig afgeleverd.

M uit: Alphen aan den Rijn

13-07-2016
9,5

Algehele mening:
Denkt mee, goede materiaalkennis, prettig contact en wendbaar. Levert kwaliteit aan de binnen- en buitenkant van het huis

G. uit: Alphen aan den Rijn

21-06-2016
1,0

Algehele mening:
Geen vakkundige binnen schilder, en afspraken niet nagekomen.