Beoordelingen Wellness Academie

Melissa uit: Apeldoorn

21-06-2018

Vestiging: Utrecht

Opleiding: Wimperlifting

De cursus was ontzettend leuk om te volgen. Wij hebben les gehad van Martina en ze is echt een hele fijne docent. Ze weet waar ze het over heeft en geeft de les op een fijn tempo wat voor iedereen te volgen is.

Stephanie uit: Den Haag

Opleiding: Overige opleidingen

Ik heb met veel plezier de cursus Anti-Aging acupunctuur gevolgd bij de Wellness Academie te Amsterdam. De docent had veel kennis van zaken en de lessen waren erg interessant en leerzaam! Ik ga zeker meer cursussen volgen.

20-06-2018

Mijn ervaring bij de Wellness Academie is altijd goed. Docent weet goed les te geven en het ook gezellig te houden. Jullie zijn zeker een aanrader!

eddy uit: wetteren (belgië)

Vestiging: Hasselt

Opleiding: Cupping

pracht van een opleiding en uitstekende leerkracht.

Dominique uit: Elewijt

Vestiging: Eindhoven

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Deze opleiding was zeer goed georganiseerd en verliep in een aangename sfeer waar ik meteen veel response ondervond. Deze puur theoretische cursus is niet meteen voor iedereen evidente leerstof en toch slaagde de docente er in om de volledige twee cursusdagen onze volledige aandacht te vangen. De gedrevenheid en het gemak waarmee ze de moeilijkste onderwerpen onderwees wekte eenieders belangstelling op. Van zodra ik kan schrijf ik me bij haar in voor de vervolgtraining Anatomie.
Grondige kennis, perfecte timing, aandacht voor iedereen en een charmante persoonlijke aanpak!
Locatie en klaslokaal ideaal.
Parkeergelegenheid, gratis op loopafstand.
Dominique

Varsha uit: Amsterdam

Opleiding: Schoonheidsspecialiste

De Wellness Academie is een goede leerschool, aardige docenten die veel over hun vak weten. Ik heb hier de zomercursus Schoonheidsspecialiste, Wimperextensions One-by-one, Threading, Japanese Gezichtsmassage (Ko-Bi-Do) en onlangs nog de Brazilian Wax gedaan. Ondanks de duur van de cursus krijg je altijd een Syllabus (een theorie map met uitleg over de cursus.)En daarnaast ga je met een gevoel naar huis dat je ook daadwerkelijk wat geleerd hebt. Ik heb met volle tevredenheid de cursussen gevolgd, zou ik niet tevreden zijn dan had ik uiteraard hier niet zoveel cursussen gevolgd. Daarnaast is het een pluspunt dat het bereikbaar is in verschillende steden en 2 landen. En dat je niet voor eigen modellen hoeft te zorgen, want je werkt op elkaar. Het enigste minpuntje is dat de voorraad beter bijgehouden kan worden. Maar dat is voor verbetering vatbaar. En als dat op orde is dan geef ik de Wellness Academie een dikke 10!!

Juanita uit: Rotterdam

Vestiging: Rotterdam

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Mooie locatie lieve docenten begripvol

Elsa uit: Almere

Opleiding: Lash & Brow Expert

Super docenten gehad, duidelijk lesmateriaal en perfecte service

Amanda uit: Velddriel

8,5

Vestiging: Eindhoven

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Ik vond het super tof! Docente was goed ging snel maar begrijpbaar door de moeilijke stof heen. Het gebouw was moeilijk te vinden er staat van buitenaf niet ergens welness academie, en ik was in de rolstoel maar de lift was helaas kapot

Monique uit: Zonhoven

Vestiging: Hasselt

Opleiding: Ontspanningsmassage

Het meest opvallende aan mijn eerste ervaring met de Wellness Academie is de schitterende combinatie van deskundigheid en creativiteit bij het overbrengen van kennis.