Beoordelingen Wellness Academie

• Opleidingslocatie(s) 8,9
  • Didactisch materiaal 8,9

brenda uit: lommel

Opleiding: Ontspanningsmassage

Ondertussen heb ik mijn tweede opleiding afgerond bij de Wellness Academie in Hasselt en ik ben super tevreden! De docent Alex Struyker kan de ontspanningsmassage op een professionele manier met een humoristische twist overbrengen. Het was mij weer een aangenaam weekend en er gaan er nog velen volgen!

Carina uit: Edam

Opleiding: Nagelstyling Gelnagels (basis)

Ik heb 2 dagen cursus gehad bij de wellness acedemi. Ik heb er niks op aan te merken. T was goed geregeld en we hadden een erg aardig docent

Valeria uit: Duivendrecht

Opleiding: Nagelstyling Gelnagels (basis)

Een hele leerzame en duidelijke opleiding veel geleerd.

Sabrine uit: Rotterdam

Vestiging: Rotterdam

Opleiding: Visagie (basis)

Het was echt top!!! Ik heb zo veel geleerd en de docente was geweldig en super professioneel en dat voor zo weinig geld. TOP!!!

Grete uit: Rijmenam

Opleiding: Fibromyssage

Sinds enkele jaren ben ik vaste klant bij de Wellness Academie. Eens je een cursus hebt gevolgd, kan je er niet aan weerstaan om je kennis nog meer uit te breiden. Het cursusaanbod, het enthousiasme en de vakkennis van de docenten draagt ertoe bij om steeds weer voor de Academie te kiezen. Als er een award zou uitgereikt worden aan de beste docent, dan is Jos Koch met stip de nummer 1.

kyana uit: gent

Vestiging: Gent

Opleiding: Nagelstyling Gelnagels (basis)

een heel interessante cursus! een vriendelijke docente die geduldig was en veel uitleg gaf en uitleg op bijkomende vragen. ook de locatie voir mensen die in gent wonen is snel bereikbaar.

wendy uit: meeuwen

18-02-2018

Opleiding: Chakratherapie (basis)

Super tevreden. Zeker van de docenten.

Marlies uit: RAVENSWAAIJ

15-02-2018

Opleiding: Massagoloog

Erg leerzaam en leuke lessen om te volgen

Razi uit: Amsterdam

15-02-2018

Opleiding: Schoonheidsspecialiste

Het was erg goed en nitige opleiding

Anke uit: Oirschot

09-02-2018

Opleiding: Shiatsu therapie 1A

ik heb heel veel geleerd tijdens de les, ook had ik een fijne docent die alles rustig en op een goede manier uitgelegde. ik wil zeker shiatsu 1 b ook nog gaan doen.