Beoordelingen Wellness Academie

Liesbeth uit: Brussel

20-05-2017

Vestiging: Gent

Opleiding: Voetreflexologie

Professionele opleiding. Locatie goed bereikbaar ook met OV. Goede infrastructuur.

Liesje uit: Paal

17-05-2017

Opleiding: Sugar waxing

Zeer leuke korte opleiding.
Gedreven docente die rustig en duidelijk uitlegt.
Overzichtelijke Syllabus.
Zeer goede service.

Bibi uit: Amsterdam

12-05-2017
9,6

Vestiging: Amsterdam

Opleiding: Wimperextensions

Ik heb meerdere cursussen gevold (opleiding) en zal zeker meer volgen in de toekomst. Ik vind de wellness academie echt 👌👌. En de docenten zijn heel vriendelijk en aardig en lief. Na de cursus zijn de docenten alsnog bereid om telefonisch advies te geven of antwoord op vragen te geven.

Britt uit: Deurne-diest

12-05-2017

Opleiding: Visagie voor gevorderden

Absolute complimenten voor katrien van dormael. Zij leeft en ademt makeup en kan die passie ook overbrengen op haar studenten. Top!!!

Maritza uit: Steenweg op kleine brogel

11-05-2017

Opleiding: Overige opleidingen

Goed alles was goed maar het beste de leerkrachten heel professionel

Yo recomiendo a todos esta academia su profesionalismo la exactitud con la q se programan el curso a seguir la flexibilidad.....estoy realmente muy complacida saludos
Maritza

Gonneke uit: Tilburg

11-05-2017

Vestiging: Utrecht

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Ik zag heel erg tegen het weekend op maar door de manier van lesgeven was het leuk.
Zeer interessant en leerzaam weekend ik zou het iedereen aanraden!

Kimberley uit: Stokkem

10-05-2017

Opleiding: Sugar waxing

Mooie locatie met een goede ligging en ruime parking. De leerkracht heeft een kennisknobbel en leert je op speelse wijze de kneepjes van het vak. Deze cursus heeft me aangezet meer bijscholingen te volgen. Overal TOPSCHOOL!

Jess uit: Lommel

09-05-2017

Opleiding: Sugar waxing

Het waren 2 pittige dagen. Ann is een super docent die iedere cursist aandacht geeft. Het materiaal wat ze gebruikt is top en heel fijn dat we niet verplicht zijn zelf aan te kopen. Ik heb al meerdere cursussen gevold en ik ben altijd heel tevreden over de cursus zelf en de docenten!!

Linda uit: Nieuw Bergen (LB)

09-05-2017

Vestiging: Utrecht

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Ik had verwacht dat dit taaie stof zou zijn. Maar de leerkracht geeft zo boeiend les dat de tijd is omgevlogen. En de lesstof blijft beter hangen. Top