Beoordelingen Wellness Academie

Chantal uit: Sint-Kruis-Winkel

09-08-2018

Vestiging: Gent

Opleiding: Massagetherapeut / Masseur

2 cursussen gevolgd met 2 uitmuntende docenten.
Als dit de maatstaf is voor het volledige team, kan ik de Wellness Academie van hoogstaand niveau omschrijven en ten zeerste aanbevelen voor wie kennis en kwaliteit hoog in het vaandel draagt!

Evelien uit: Castricum

09-08-2018

Opleiding: Schoonheidsspecialiste

Goede opleiding voor wie snel een diploma op zak wil hebben. Locatie is goed bereikbaar met OV en uitstekende docente. Al met al zeer tevreden met mijn keuze voor de Wellness Academie en ik kom graag terug voor aanvullende cursussen.

G

8,2

Vestiging: Rotterdam

Opleiding: Massagetherapeut / Masseur

Hele leuke leerkracht geweldige sfeer goede uitleg theoretisch als praktijk

Thobien

Vestiging: Rotterdam

Opleiding: Ontspanningsmassage

Een fijne cursus met enthousiaste docente. Veel massagegrepen geleerd die duidelijk werden uitgelegd en voorgedaan.

Rian uit: Ottersum

Opleiding: Moxatherapie

Omdat dit voor mij de eerste cursus bij jullie was wist ik niet dat er voor koffie betaald moest worden. Lastig als je geen kleingeld bij je hebt, een stuk gereden hebt en zin in koffie hebt. Maar dat is natuurlijk opgelost, omdat ik de volgende keer beter voorbereid zal zijn ;).Verder heb ik een super leerzame dag gehad en een leraar die weet waar hij het over heeft en goed kan uitleggen. Wat ik nog als tip wil meegeven is dat de vloer in het praktijkgedeelte niet schoon was. Mijn voeten waren aan het einde van de dag behoorlijk vies.

Klara uit: Amsterdam

01-08-2018

Opleiding: Schoonheidsspecialiste

Super leuke opleiding, met goede docent en handige locatie.

Tanja uit: Drunen

01-08-2018

Opleiding: Harsen (waxen) & epileren

Het waren 2 geweldige dagen. Heb veel geleerd en dat wat ik geleerd heb kan ik gelijk in praktijk toepassen. Jelena is zeer gedreven, gemotiveerd en geduldig. Kortom een bekwaam docent. Locatie te Hasselt was netjes en schoon.

Sonja uit: Veldhoven

31-07-2018
9,6

Vestiging: Eindhoven

Opleiding: Microblading

De docente is heel professioneel, geduldig en aardig. Heb er veel plezier aan beleefd en zal wellness Academie zeker aan andere aanbevelen. Het materiaal was goed vertegenwoordigd. Ik vond alleen het boek iets minder maar de docente heeft dit helemaal goed gemaakt. Prima Welness Academie 👍