Beoordelingen Wellness Academie

• Didactisch materiaal 9,0

Anja uit: Bornem

25-04-2019

Opleiding: Voetreflexoloog

Ik ben momenteel met de opleiding voetreflexoloog bezig en heb er al veel van opgestoken. Wordt gegeven door een top docente die weet heeft van het vak en het ook zelf in de praktijk uitvoert. Dit is mijn 2de opleiding en er gaan er zeker nog volgen. Een top school, alleen mogen er wel meer cursussen in de deel vestigingen (voor mij Antwerpen) gegeven worden. Daar het voor sommige wel ver is om steeds naar Hasselt te moeten komen.

Lene uit: Huy

25-04-2019

Vestiging: Antwerpen

Opleiding: Huidverbetering

Ik volgde de BB Glow opleiding te Antwerpen, gegeven door Mieke. Mieke is een zeer goede docent die haar vak kent. Al het aanwezige materiaal was als nieuw.
Leuke ervaring, ik kijk al uit naar een volgende opleiding.

Evelien

8,2

Ik had me ingeschreven voor de basisopleiding gelnagels en ik vond het een super ervaring. Ik kan het iedereen aanraden die het graag zou willen volgen. De docente die de opleiding gaf is echt een gedreven dame die volop haar passie deelt. Ongelooflijk hoeveel tips en tricks ze mee geeft en op 2 dagen heb ik zoveel bijgeleerd. Ik heb de opleiding in Hasselt gevolgd en de locatie is ook echt top. Het onthaal was ook zeer vriendelijk en werd ook goed begeleid.

Erwin uit: Kerkrade

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Geweldig cursus/weekend gehad met een zeer capabele docent die taaie stof zeer boeiend doceerde

Huub uit: Horn

Opleiding: Kapper / Kapster

De school doceert vakkundig in een lesschema alle facetten en geeft tools die de cursist nodig heeft om verder te komen op zijn maatschappelijke ladder.

Zakaria uit: Erembodegem-Dorp 67

9,6

Opleiding: Sportmasseur

Alle docenten zijn top. Ondertussen al verschillende certificaten en ook diploma masseur behaald.

Jolanda uit: Venray

9,6

Vestiging: Eindhoven

Opleiding: Gelaatsverzorging

Het waren twee geweldige lesdagen top juf

Anouschka uit: Den Haag

Vestiging: Rotterdam

Opleiding: Nagelstyling Gelnagels (basis)

Hele fijne les, docente was heel goed en prettig om naar te luisteren. Enige wat me dwars zit is dat we een keukenrol moesten meenemen als polskussen, investeer even erin...of geef aan waar de keukenrol voor nodig is. Ik gebruik zelf geen keukenrol namelijk en heb wel een polskussen liggen...zonde van geld en papier.

Natascha uit: Breda

Vestiging: Eindhoven

Opleiding: Gelaatsverzorging

Enige minpuntje vondt ik de locatie in Eindhoven was lastig te vinden ..
De docente Marina is gewoon geweldig .. Enthousiast , meedenkend .. praat duidelijk en te begrijpen erg fijn aks je nieuw vent in de schoonheidsbranche.. Ik ga zeker meer opleidingen volgen ,.

Nadia uit: Schoten

Opleiding: Ontspanningsmassage