Beoordelingen Wellness Academie

• Didactisch materiaal 9,0

Petra uit: Nieuwegein

18-10-2018

Opleiding: Ontspanningsmassage

Ik ben erg blij met de grote deskundigheid en vriendelijkheid van de docenten.

Joop uit: Alkmaar

17-10-2018
9,6

Opleiding: Massagetherapeut / Masseur

Zoals ik al vaak heb aangegeven in persoonlijke mail naar jullie toe vind ik het fantastisch vanaf de aanmelding tm opleiding. Ook via kantoor. Echt formidabel!!!!!

Sara uit: Rotterdam

17-10-2018

Vestiging: Rotterdam

Opleiding: Wimperlifting

Marina is een super docent. Zij geeft veel aandacht aan de leerlingen en begeleidt zowel tijdens de cursus als na de cursus!

Anne uit: Hasselt

Vestiging: Hasselt

Opleiding: Nagelstyling Gelnagels (basis)

Aangename sfeer , docente is al jaren actief in deze sector en weet alle vragen die je hebt te beantwoorden. Ook na de cursus blijft ze beschikbaar voor mogelijke vragen.
Enige minder puntje: we waren met een grote groep, waardoor hulp een beetje langer duurde tijdens de praktijk.

Rafaela uit: LELYSTAD

Opleiding: Schoonheidsspecialiste

Goed school, met goed docenten!

Sandra uit: Apeldoorn

16-10-2018

Opleiding: Nagelstyling Gelnagels (basis)

Nette en proffesionele cursus gehad. Ik kan nu goed aan de slag en hoop in de toekomst de gevorderden cursus te doen. Ik heb de cursus in Apeldoorn gevolgd ( deze.staat nog niet tussen de opties trouwens) leuke docente een echte vak vrouw! Aanrader!

Patricia uit: Socialestraat 10, 3600 genk

Vestiging: Hasselt

Opleiding: Harsen (waxen) & epileren

Super toffe lerares ! Heel veel bijgeleerd.
Materiaal dat beschikbaar was 👌🏼

Cheromy uit: Amsterdam

11-10-2018

Opleiding: Wimperextensions

Ze geeft heel goed les en neemt al haar tijd om je dingen goed uitleggen .Top docent !

Gouwy uit: Lubbeek (Binkom)

10-10-2018

Topdocenten en echt boeiende cursussen. Alleen zou het leuk zijn moest er in elke Vlaamse provincie een leslokatie zijn. Een probleem met het lidmaatschap, deze zomer heb ik 3,5 maand geen geschikte gratis cursus gevonden. Ook zie ik dat er vaak meerdere interessante cursussen op dezelfde dag gegeven worden en dan weken niets.

anne uit: Oudenaarde

10-10-2018

Vestiging: Gent

Opleiding: Ontspanningsmassage

De opleiding 'ontspanningsmassage' is compact gegeven in 2 dagen. De docente geeft op een heel aangename manier en respectvol haar ervaring door.
Ik ben een mooie ervaring rijker.
De locatie is goed bereikbaar. Ook het parkeren langs de steenweg is geen probleem.
Een aanrader voor zowel gezinnen als mensen die professioneel aan de slag willen gaan met deze opleiding.
Ook een goede basis voor andere opleidingen. eerst oefenen.