Beoordelingen Wellness Academie

Conny uit: BOOM

11-12-2018

Vestiging: Antwerpen

Opleiding: Ontspanningsmassage

Ontspanningsmassage was top. Na de vakantie wil ik me in de Samudra en nog een paar verdiepen. 29 dec examen Visagie Gevorderden in Hasselt. Verliep eerst beetje stroef maar dat is uitgeklaard. Ik kijk uit naar men komende opleidingen in Hasselt en in Wilrijk ook nog.

Mabel uit: Alphen aan den Rijn

11-12-2018

Opleiding: Wimperlifting

Ik heb zowel de opleiding als Nathalie de docente als heel prettig ervaren. Knap hoe de informatie overgebracht is in zo'n korte tijd. De praktijk gedeelte heeft ze iedereen de juiste aandacht gegeven.

Patrick uit: Oss

10-12-2018

Opleiding: Moxatherapie

Geweldige dag gehad met een geweldig bekwame en enthousiaste instructeur met bijzonder veel kennis. Een zeer prettige locatie en vriendelijk personeel. Erg veel geleerd en ik kom zeker terug. De 22e al weer met de Cupping dag in Amsterdam ;-) Intussen probeer ik tevens mijn vrienden enthousiast te maken.

Elif uit: Zuid-Holland

09-12-2018

Opleiding: Voetreflexoloog

top docent, leuke lessen! en zeer leerzaam
meerdere cursussen ook gevolgd hier, je kan er geen genoeg aan krijgen.

Sabine uit: Alphen aan den rijn

06-12-2018

Opleiding: Wimperlifting

Top ervaring! Hele goede en aardige docente. Goede uitleg. Heel erg tevreden!

Ingrid uit: Rotterdam

Opleiding: Ontspanningsmassage

Goede duidelijke opleiding. Super fijne en enthousiaste docente zou jullie zeker aan andere aanbevelen en ik ga zelf nog meer opleidingen vilgen

K uit: Maastricht

Opleiding: Kapper / Kapster

Fijne locatie met goede parkeermogelijkheden. Top docente die goed les geeft, advies geeft.

Sabine uit: Alphen aan den Rijn

Opleiding: Wimperlifting

Top docent! Hele aardige docente. Goede en duidelijk uitleg! Geweldige ervaring :)

Soumaya uit: Amsterdam

Opleiding: Acne specialisatie

Hele hele hele goeie docente! Weet waar ze het over heeft en gaat door tot alles duidelijk is. Verteld en legt uit meer dan nodig is! Kortom dikke 10

Desi uit: Vlaardingen

03-12-2018

Opleiding: Schoonheidsspecialiste

Wij hebben maar 1 kraan opleiding schoonheid. Dat is echt te weinig voor 16 mensen.