Beoordelingen Wellness Academie

• Didactisch materiaal 8,9

selda uit: antwerpen

20-04-2017

Opleiding: 3D Wimperextensions / Russian Volume

een goede ervaring, enkel spijtig dat ik geen model had.

Rohnny uit: Alken

9,6

Opleiding: Therapeutische hot stone massage

Zeer goede lesgever, enkel de volgorde in de syllabus dient aangepast te worden.

Jolanda uit: Amstelveen

Vestiging: Amsterdam

Opleiding: Japanse gezichtsmassage (Ko Bi Do)

Ik vond de cursus echt super leuk en leerzaam! Wat een energie kreeg ik ervan! En wat is Diana een goede en leuke docent!! Ik zal iedereen de Wellness Academy aanbevelen en ik ga zelf ZEKER ook nog meerdere opleidingen doen bij jullie! Echt dubbel en dwars een dikke 10 krijgen jullie van mij!

Bianca uit: Watou

8,2

Opleiding: Kindermassage

Zeer toffe docente, een boeiende dag en het was zeer praktijk gericht.

kristine uit: rummen

Opleiding: Voetreflexologie voor gevorderden

heel fijne omgeving om allerlei opleidingen te volgen

Yvette uit: Terneuzen

Opleiding: Kindermassage

Het was een top les, alles werd goed en duidelijk uitgelegd.

Odette uit: Eindhoven

8,2

Vestiging: Eindhoven

Opleiding: Visagie (basis)

Ik vond het een erg leerzame cursus en ben heel blij dat ik ook de vervolgcursus mag gaan doen.
Plezier les gehad van Alex.

Gloria uit: Maasmechelen

17-04-2017

Opleiding: Hot stone massage

Wellness academie is echt fantastisch. Super leuke opleidingen en docenten. Echt super!!! Jullie zijn de beste opleiding centrum.

Ilka uit: Kinrooi

17-04-2017

Opleiding: 3D Wimperextensions / Russian Volume

Ik ben heel tevreden van de docent die deze les gaf. Ze weet waar ze over praat! Ze geeft goede tips en tricks en haar uitleg is duidelijk. Ik vind dat Wellness Academie niet echt een modern gebouw is van binnen en van buiten, maar is wel te doen. Jammer dat er geen cafateria aanwezig is, dit is eigenlijk een must in zo een opleidingscentra. Het materiaal was ook in orde! Koffie aan 0,50€ is een topper en een meevaller. Jammer dat de opleidingen zo ver uit elkaar van datum liggen. Bedankt voor de goede service en het vriendelijke onthaal. Ik beveel Wellness Academie graag aan en kom zeker nog eens langs voor nieuwe opleidingen.

Sara uit: Heers

12-04-2017

Opleiding: Overige opleidingen

Ook al zijn het zware weekends, toch is het steeds een beetje thuiskomen. Vriendelijk onthaal, allemaal gelijkgezinden en leerkrachten die met hart en ziel de leerlingen "besmetten" met hun passie. Er is voor ieder wat wils en je kunt ook na de cursus nog terecht bij de docent voor vragen.