Beoordelingen WELenZIJN Centrum voor Gezondheid

• Resultaat 8,5

Naam: Jan Eetgraag uit: Suikerstad

19-06-2018

Reden: Overgewicht

Het verbaast me nog elke dag, dat ik mij zo gelukkig voel met mijn huidige eetpatroon.
nogmaals bedankt.

Met vreetzame groet, Jan Eetgraag

Naam: Annette uit: Ede

15-06-2018

Reden: Overgewicht

Maaike en Fred staan achter hun product en zijn daar erg enthousiast over. Op vragen van mijn kant komen duidelijke antwoorden.

Naam: Rijntje uit: Wilhelminadorp

08-06-2018

Reden: Slaapapneu (obstructief OSAS)

Erg tevreden. In 30 dagen 5kg afgevallen. Mijn abneub is denk ik over. Mijn snurken is bjna weg.

Naam: Rwanda de Vries uit: Amersfoort

05-06-2018

Reden: Overgewicht

Ik krijg goede en duidelijke adviezen. Als j e vragen hebt kun je bellen of mailen.
Bij het laatste krijg je snel een reactie.

Naam: Hester Blijenberg uit: Driebergen

18-05-2018

Reden: Overgewicht

Nadat ik info had ingewonnen was ik nog niet overtuigd. Toch startte ik met de eerste fase omdat ik vond dat ik niets te verliezen had. Wat ben ik blij dat ik die stap heb genomen.
Gaanderweg krijg ik meer en meer vertrouwen in mijn lijf en besef ik met dat ik eindelijk de weg heb gevonden naar structureel gewichtsverlies en een gezonder lichaam. Ik gun iedereen deze kans op een gezondere levensstijl en gezonde omgang met voeding.

Naam: Elly van den Hatert uit: Westervoort

13-05-2018

Ik ben zeer te vrede!!!

Naam: Van den Berg, Mirjam uit: Lunteren

30-04-2018

Reden: Overgewicht

Goede begeleiding, duidelijk wat wel en niet goed is en een positieve peptalk als het met de therapie wat moeilijker gaat. Uiteindelijk moet je het zelf doen maar daarin wordt je super goed begeleid zodat je er voor 100% voor gaat.

uit: Ede

09-04-2018
7,0

Naam: Claire Suyver uit: Ede

19-02-2018

Reden: Overgewicht

Een grote steun in mijn rug en regelmatig een eye opener voor mij.
Altijd weer, ook al blijft het resultaat door mijn dip achterwege, lukt het Maaike weer er een positieve wending aan te geven.

Naam: Bianca Biemans uit: Amsterdam

02-02-2018

Resultaat top
Vriendelijk
Leren je goed met voeding omgaan
Erg tevreden over het afvallen
Gaat snel
Enz enz aan te bevelen