Beoordelingen WELenZIJN Centrum voor Gezondheid

• Resultaat tot nu toe 8,6

DA

31-07-2017

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

na telefonisch informatie te hebben ontvangen hebben we een afspraak gemaakt voor een uitgebreide info sessie. Fred heeft hierin heel duidelijk verteld wat de achterliggende gedachte bij het traject is en hoe het in zijn werk gaat. Naar aanleiding hiervan een afspraak gemaakt om te starten.
Met Maaike de doelen van ons doorgenomen en vol goede moed gestart met de eerste 4 weken van de kuur. Dit is ons 100% meegevallen geen hongergevoel en al eet je beperkt toch eet je lekker. gelijk doorgegaan met een 2e 4 weken en na 8 weken was de 1 ruim 25 kilo en de ander ruim 15 kilo kwijt waardoor we ons al een stuk lekkerder voelden. 6 weken stabiliseren heeft 1 van ons nog een periode van 4 weken gedaan waarna erin totaal 32 kilo af was. de 2e persoon is gewoon doorgegaan met het nieuwe eten en is daarbij nog een paar kilo afgevallen.
Nu terugkijkend op de afgelopen paar maanden kunnen we zeggen dat het resultaat bereikt is we voelen ons veel beter en zijn aardig aan het nieuwe eetpatroon gewend en ook een keer met andere mee eten kan als je maar weet wat je doet en zo nodig de volgende dag een keer een maaltijd overslaat. Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van Maaike en de ondersteuning van Fred.
DA

Corrie uit: Utrecht

12-06-2017
7,8

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

Het afvallen was heel goed vol te houden. Alleen de appeldagen vond ik soms zwaar. Met name in de winter kon ik dat niet. Maar toch.... het is gelukt. En ik ben blij met het resultaat.

Margriet uit: Veenendaal

01-06-2017

Reden: Hart- en vaatziekten

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Nee

Bijzonder prettige therapeute met een luisterend oor. Dit in tegenstelling tot veel artsen en specialisten.
Altijd bereid om ook telefonisch je vragen te beantwoorden.

Tine uit: Ede

23-05-2017
7,4

Rita uit: Lunteren

14-05-2017

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

Heb met uitstekende begeleiding een ideaal gewicht bereikt en heb daarna met begeleiding geen extreem overgewicht meer gehad.

Henny uit: Zetten

17-04-2017
7,2

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

Ik zag een advertentie in het plaatselijke krantje over overgewicht.
Ik had overgewicht en ook nog andere gezondheidsklachten.
Gelukkig kon ik snel aan de slag en de kilos raakte ik kwijt.
Ook mijn andere klachten namen af en eindelijk had ik een constante suikerspiegel.

Wat me tegenviel was het eten van vlees ipv koolhydraten.
Dit heeft me lang tegengestaan. Ook het weglaten van zoetige snacks was een lastige.
Gewoonte om te snoepen, emoties die oplopen, zin in zoet.
Dit was voor mij een lange weg.
Op dit moment eet ik volgens de WEZ methode. Hiermee kan ik mijn gewicht constant houden. Mijn gezondheidsklachten zijn weg.

Voor iedereen die meer wil weten ben ik bereikbaar. Bij de WEZ is het mogelijk mijn contact gegevens op te vragen.

Jetse uit: Veenendaal

13-04-2017

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

Goede begeleiding naast de druppels voor het hongergevoel. Je valt er goed vanaf