Beoordelingen WELenZIJN Centrum voor Gezondheid

• Deskundigheid medewerkers 8,6
  • Resultaat tot nu toe 8,6

Pieter uit: Leusden

12-10-2017

Reden: Slaapapneu (obstructief OSAS)

Henk uit: Barneveld

05-09-2017
8,2

Reden: Diabetes type 2

DA

31-07-2017

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

na telefonisch informatie te hebben ontvangen hebben we een afspraak gemaakt voor een uitgebreide info sessie. Fred heeft hierin heel duidelijk verteld wat de achterliggende gedachte bij het traject is en hoe het in zijn werk gaat. Naar aanleiding hiervan een afspraak gemaakt om te starten.
Met Maaike de doelen van ons doorgenomen en vol goede moed gestart met de eerste 4 weken van de kuur. Dit is ons 100% meegevallen geen hongergevoel en al eet je beperkt toch eet je lekker. gelijk doorgegaan met een 2e 4 weken en na 8 weken was de 1 ruim 25 kilo en de ander ruim 15 kilo kwijt waardoor we ons al een stuk lekkerder voelden. 6 weken stabiliseren heeft 1 van ons nog een periode van 4 weken gedaan waarna erin totaal 32 kilo af was. de 2e persoon is gewoon doorgegaan met het nieuwe eten en is daarbij nog een paar kilo afgevallen.
Nu terugkijkend op de afgelopen paar maanden kunnen we zeggen dat het resultaat bereikt is we voelen ons veel beter en zijn aardig aan het nieuwe eetpatroon gewend en ook een keer met andere mee eten kan als je maar weet wat je doet en zo nodig de volgende dag een keer een maaltijd overslaat. Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van Maaike en de ondersteuning van Fred.
DA

Corrie uit: Utrecht

12-06-2017
7,8

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

Het afvallen was heel goed vol te houden. Alleen de appeldagen vond ik soms zwaar. Met name in de winter kon ik dat niet. Maar toch.... het is gelukt. En ik ben blij met het resultaat.

Margriet uit: Veenendaal

01-06-2017

Reden: Hart- en vaatziekten

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Nee

Bijzonder prettige therapeute met een luisterend oor. Dit in tegenstelling tot veel artsen en specialisten.
Altijd bereid om ook telefonisch je vragen te beantwoorden.

Tine uit: Ede

23-05-2017
7,4

Rita uit: Lunteren

14-05-2017

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

Heb met uitstekende begeleiding een ideaal gewicht bereikt en heb daarna met begeleiding geen extreem overgewicht meer gehad.