Beoordelingen WELenZIJN Centrum voor Gezondheid

• Resultaat 8,8

Naam: M uit: Ede

12-12-2017

Reden: Overgewicht

Je moet goed gemotiveerd zijn om de uitdagingen aan te gaan. Het niet gebruiken van oliƫn, vetten ed om te koken zijn een uitdaging. Maar door te experimenteren kom je er wel uit. Na 2x 4 weken een kuur volgen mag het resultaat er zijn. Daarna het verder volgen, uitproberen van voedingsmiddelen is een leuke reis door de wereld van voeding.

Naam: Betsy uit: Ede

27-11-2017

Reden: Diabetes type 2

Als je achter je doel staat gaat dit zeker lukken.
Zonder hongergevoel en een betere kijk op voeding.

Naam: Cornelia uit: Amsterdam

13-11-2017

Reden: Overgewicht

Ik wilde heel graag in korte tijd 5 kg afvallen en dat is in 4 weken gelukt.

Naam: Riet v Roemburg uit: Hoevelaken

13-11-2017

Ik sta volledig achter WELen ZIJN
En beveel het zeker aan!!
Mits je er zelf ook achter sta.

Pieter uit: Leusden

12-10-2017

Reden: Slaapapneu (obstructief OSAS)

Henk uit: Barneveld

05-09-2017
8,2

Reden: Diabetes type 2

DA

31-07-2017

Aanbevolen voedingspatroon door te voeren: Ja

na telefonisch informatie te hebben ontvangen hebben we een afspraak gemaakt voor een uitgebreide info sessie. Fred heeft hierin heel duidelijk verteld wat de achterliggende gedachte bij het traject is en hoe het in zijn werk gaat. Naar aanleiding hiervan een afspraak gemaakt om te starten.
Met Maaike de doelen van ons doorgenomen en vol goede moed gestart met de eerste 4 weken van de kuur. Dit is ons 100% meegevallen geen hongergevoel en al eet je beperkt toch eet je lekker. gelijk doorgegaan met een 2e 4 weken en na 8 weken was de 1 ruim 25 kilo en de ander ruim 15 kilo kwijt waardoor we ons al een stuk lekkerder voelden. 6 weken stabiliseren heeft 1 van ons nog een periode van 4 weken gedaan waarna erin totaal 32 kilo af was. de 2e persoon is gewoon doorgegaan met het nieuwe eten en is daarbij nog een paar kilo afgevallen.
Nu terugkijkend op de afgelopen paar maanden kunnen we zeggen dat het resultaat bereikt is we voelen ons veel beter en zijn aardig aan het nieuwe eetpatroon gewend en ook een keer met andere mee eten kan als je maar weet wat je doet en zo nodig de volgende dag een keer een maaltijd overslaat. Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van Maaike en de ondersteuning van Fred.
DA

03-07-2017