Beoordelingen WeFlyCheap

• Algemene indruk 8,8

danielle uit: apeldoorn

23-06-2018
7,2

Ik ben mij aan het oriƫnteren voor volgend jaar om op vakantie te gaan. Jullie aanbiedingen spreken mij zeer aan en ook jullie reis aanbod.

leanda uit: Beek en Donk

goed en duidelijk

Romy uit: Eindhoven

17-06-2018
6,8

Nog niks mee geboekt , maar door de e-mails die afgestemd zijn op wat ik graag wil , wordt het boeken en kiezen makkelijker.

Tip/verbeterpuntje: Vaak kan ik niet vinden op welke andere data de reis ook beschikbaar is, dan haak ik sneller af.

10-06-2018

Ik heb nog geen ervaring met met boeken maar de site en aanbiedingen zien er heeeeeel aantrekkelijk uit!

04-06-2018
9,6

Bali

Goede site en super aanbieding

cor uit: zoetermeer

04-06-2018

stedentrips

ze zijn echt goedkoop waar je ook heen wilt t is te betalen super!! ik heb nog nooit wat geboekt bij hun maar ga dit toch een keer doen een stedentrizoals naar lille! of parijs

eva uit: Rotterdam

02-06-2018
6,8

Het is fijn om de reizen te zien die goedkoop zijn. Echter zou ik ook meer reizen willen zien die voor 1 persoon mogelijk zijn zonder extra toeslagen.

Sabien uit: Haarlem

01-06-2018
8,2

Super website. Geweldige prijzen. Breed assortiment aan verschillende soorten reizen en locaties! Heb het al aan meerdere mensen gepromoot :) Top site!

el

31-05-2018

Aanbiedingen en goedkope vakanties, vliegreizen enz. zijn op deze site ook vaak echt zeer goedkoop. Heb nooit een reis via deze site gemaakt. Zo te zien klopt het wat ze zeggen.