Beoordelingen WeFlyCheap

• Algemene indruk 8,8

Yvonne Amalia uit: Lelystad

17-08-2018

Antalya, ibiza

Onvergetelijke leuke vakantie s beleefd, en wat mij betreft, gaan we dit zo vaak mogelijk doen !

wilma uit: maastricht

14-08-2018

een zorgeloze en fijne vakantie gevonden via we fly cheap

altijd de moeite waard om bij hun te kijken!

edward uit: den haag

13-08-2018

ziet er gelikt uit ga binnen kort wat boeken want prijzen klinken me als muziek in de oren

Demi uit: Maarssen

10-08-2018
9,6

Heel vaak goede deals gevonden via jullie site. Soms jammer wanneer de reis apart samengesteld moet worden.

Marcel uit: Breda

09-08-2018

Helaas heb ik nog geen directe ervaring opgedaan, vanwege een scheiding die op de rol staat, is de vakantie-planning teniet gedaan. Ik wil echter indien financieel mogelijk nog een reis boeken, als deze kwestie achter de rug is voor mij en mijn zoontje van 3 jaar. En samen even de deur uit en even alles van ons laten afvallen en genieten. Ik hoop dat WeFlyCheap tegen die tijd een leuke aanbieding voor ons heeft.

Cornelis uit: Mijdrecht

30-07-2018

Mooie aanbiedingen, heel nette prijzen!

Richard uit: Hilversum

26-07-2018

Alleen maar positief over de reizen en aanbiedingen.

Joyce uit: Utrecht

26-07-2018
4,2

n.v.t.

Ik gebruik de website nog niet zo lang, maar ik zocht naar een last minute aanbieding en kwam uit op: "Zonvakantie Kefalonia" kosten: "Je boekt namelijk al een 8-daagse vakantie voor maar €177". Klinkt nice toch? Ik klikken. Kom ik uit op TUI (een site waar ik nog geen 5 seconden geleden kwam) en is de prijs ineens €500 en de datum klopt niet meer... raar.

Mireille uit: Assendelft

25-07-2018

Griekenland

Geweldige aanbiedingen van de meest fantastische bestemmingen. Net ook weer een prachtig hotel gezien, ik heb het genoteerd in de hoop dat deze voor volgend jaar mei er ook weer bij staat!;)

fenna uit: den oever

25-07-2018

nog niet geboekt bij weflycheap.nl , maar de aanbiedingen zien er goed uit.