Beoordelingen Weerstand Grafmonumenten

• Showroom 8,2
  • Deskundigheid 8,8

Alberdina uit: urk

08-08-2017

Wij hebben het als heel fijn ervaren, hoe er naar de wensen van onze moeder werd geluisterd.
ook dat er na aanpassingen weer een nieuwe foto met een voorbeeld kwam.
De rustige sfeer en de goede adviezen kwamen heel goed over.
Dank voor het meedenken.

gea uit: emmeloord

02-08-2017

super

j uit: urk

03-07-2017

prima service en goed geholpen. enige nadeel vond ik dat er in het echt niet veel stenen waren te bekijken in de showroom

Vesna uit: Rotterdam

26-06-2017

Nvt

john uit: emmeloord

12-06-2017

prettige winkel, er is veel mogelijk

A uit: Amsterdam

12-06-2017
9,6

vooral de betrokkenheid en de deskundigheid is mij opgevallen.de afwerking van de grafstenen zijn heel erg mooi deze firma/familie zijn voor iedereen aan te bevelen.
Wij zijn zeer tevreden.

06-05-2017

Goed advies met uitstekend begeleiding tijdens de keuze van het graf monument.
Plaatsing van het monument heeft binnen de afgesproken tijd plaats gevonden en is zeer netjes gedannn

marrie uit: urk

02-05-2017
9,6

Ze hebben ons goed geholpen en respectvol behandeld en goed informeerd overal mee

Betty uit: Urk

18-04-2017

Je wordt er voor geplaatst om een grafsteen uit te gaan zoeken en met meerdere personen . Je weet wat er wel / en niet de wens was van de overledene .Vandaar ga je uit en met het advies van Weerstand kom je tot een eind resultaat waar een ieder mee eens is geworden . Wij zijn zeer tevreden over jullie bedrijf/zaak . Hartelijk Dank ook voor het geduld en begrip naar ons toe . Hartelijke groeten Betty Ras (ook namens de zussen)

Lummie uit: Urk

05-04-2017

Goed product afgeleverd, ziet er heel keurig uit, nemen de tijd voor je, ondanks verdriet, kunnen ze je goed begeleiden, bij wat je zou willen,