Beoordelingen Weddingplanners International | Opleiding Weddingplanner

• Tevredenheid 9,0

Svetlana uit: Zwolle

27-11-2014
9,6

Weddingplanners International is meer dan alleen een opleidingsinstituut. Ze zorgen ook in moeilijke tijden voor hun studenten, geven een luisterend oor, en geven je richting om jouw doel(en) te behalen. Ik ben uiterst tevreden over Weddingplanners International, want naast hun professionaliteit, zijn ze erg begaan met alle studenten en doen ze er alles aan om je te laten slagen... In de studie en in het leven!

Petra uit: NOORDWIJK ZH

17-11-2014

Prima praktijkgerichte opleiding. De seminars voldeden niet helemaal aan mijn verwachting maar waren wel leerzaam en prettig om andere collega's te spreken.

Tonny uit: Culemborg

17-11-2014

Een zeer complete opleiding.

Amanda uit: Muiderberg

14-11-2014

Weddingplanners International is het instituut waar ik mijn opleiding tot weddingplanner heb gevolgd. Ik heb dit instituut als zeer prettig ervaren, zeer betrokken bij de leerlingen en het werk dat zij uiteindelijk zullen gaan uitvoeren. Daarbij sluit de lesstof heel goed aan op de praktijk.

D. uit: Geldermalsen

14-11-2014
6,9

Simona uit: zaandam

12-11-2014

Zeer goed en prettig in omgang, op tijd en zeer correct met mail vragen

Laura uit: Emmen

12-11-2014
9,8

Uitstekende opleiding tot weddingplanner. Veelzijdig,stimulerend, interessant, persoonlijk en erg leuk. Je krijgt enorm veel zin om aan de slag te gaan. De opdrachten zijn goed te doen, maar veel.
Ik vond het een fantastische opleiding en ik ben blij dat ik hem gevolgd heb. Ik heb er veel van geleerd.

Stefanie uit: Antwerpen

10-11-2014
9,9

Het is een super opleiding, praktijkgericht. Vanaf de kick-off wordt er meteen stevig ingevlogen. Je kan altijd bij ze terecht, hebben oog voor ieder individu.

Marijke uit: Almere

10-11-2014