Beoordelingen Weda Schilders Vastgoed Onderhoud

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 9,1
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,9

Mieke uit: Castricum

18-07-2017

Mijn huis is prachtig geschilderd. Alles keurig afgewerkt. Vriendelijke behulpzame vakmensen.

Manon uit: Castricum

13-07-2017
7,2

Prima, als leek weet je echter niet echt wat je kunt verwachten als je voor de eerste keer een schilder inschakelt. Enkele puntjes waarvan ik denk dat had iets netter gekund (kitranden, enkele uitlopers, verf op muur, belletjes, zand in verf). Meeste is inmiddels redelijk weggewerkt na naschouw door Bart. Natuurlijk ben je erg afhankelijk van het weer als schilder, maar soms moet je er dan denk ik voor kiezen om te stoppen en later verder te gaan. Je betaalt een hoop dus wil dan ook wel dat het helemaal goed is. Maar over het algemeen tevreden hoor :-). Advies van Bart over kleur ook blij mee.

Fam uit: Santpoort noord

22-06-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Beste verf

Dieuwertje uit: Castricum

09-06-2017
7,7

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: toeval, Weda heeft eerder ons huis geschilderd

Twee heren hebben in twee dagen tijd ons huis keurig geschilderd. Communicatie zeer correct. Ik gaf zonder zorgen onze huissleutel af.

Gerry uit: Limmen

08-06-2017

prima werk geleverd door vakmensen.
probleem met kapot houtwerk goed opgelost.
alles volgens afspraak op tijd geleverd

Jan uit: Castricum

24-05-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Advies en bekende kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over de uitvoer van het schilderwerk. De twee zeer ervaren, deskundigheid uitstralende en goed op elkaar afgestemde schilders die heel prettig en voorkomend in de omgang waren, hebben er voor gezorgd dat wij tot deze beoordeling komen. Bij een volgende schilderopdracht zullen wij zeker weer contact opnemen met de FA. Weda.

Arry uit: Bergen nh

02-05-2017

Het huis is door uitstekende vakmensen geschilderd , rustig en prettig in de omgang. Het ziet er weer prachtig uit.

Gerard uit: Amsterdam

01-05-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Weda schildert al jaren onze huizen en die van onze familie

Weda (nu Bart en voorheen Jan) hebben hun zaken goed voor elkaar. Ze werken netjes en denken ook na over hoe je het beste resultaat krijgt. Bovendien, gezellige schilders om over de vloer te hebben.

Dennis uit: Castricum

20-04-2017
9,8

Alles ziet er weer super uit en de schilders waren erge fijne vakmannen. Alleen maar goede ervaringen met WEDA.

Raymond uit: Haarlem

14-02-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Betrouwbaarheid en vakmanschap

We hebben de werkzaamheden zeer prettig en professioneel ervaren. Uitmuntende service!!!