Beoordelingen Wasgoed.com

Manon

26-10-2017

Vera uit: Amsterdam

24-10-2017

Heel erg tevreden met de service van wasgoed.com. Na jaren van gestuntel met mijn wasmachine en een onbetrouwbare leverancier, ben ik opgelucht nu mijn wasmachine hier te huren.

Het apparaat dat ik besteld had was niet op voorraad, ipv mijn afspraak te verzetten of iets dergelijks, kregen wij gewoon een beter apparaat aangeboden voor dezelfde prijs. Super vriendelijke oplossing & super blij mee!

Tom uit: Leeuwarden

24-10-2017

2 keer in aanraking gekomen met jullie, 2 keer super geholpen. Echt TOPPERS!!

Amira uit: Amsterdam

Recommendation: ja

Wouter uit: Leeuwarden

18-10-2017
9,7

Bij de overname van een contract van een vorige bewoner was dit zo geregeld. Dan zat ik geen dag zonder wasmachine en hoefden zij niet 2x te sjouwen! win-win toch!

Bert uit: Amsterdam

12-10-2017

Wasgoed.com levert uitstekend witgoed voor een zacht prijsje. Ideaal wanneer je huigenoten hebt en geen gedonder wilt hebben met overnamekosten van als maar verouderend witgoed. De installateurs zijn uiterst vriendelijk en geven na de installatie een uitgebreide instructie. Het voornaamste is nog dat zij ook het volledige onderhoud op zich nemen. Gewoon een goede service.

Menno uit: Amsterdam

21-09-2017

Binnen 1 dag geregeld. Super serivce, woon 4 hoog en alles werd perfect geinstalleerd. Vriendelijke mannen.