Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,8
  • Afspraken nakomen 9,1

R uit: IJsselstein

18-02-2019

We hebben onze ketel nieuw aangeschaft rond kerst 2014, zij waren de enige in de buurt die nog konden leveren. 2 jaarlijks onderhoudsabonnement afgesloten met prima service. Nette monteurs, komen afspraken na, betaalbaar, kortom een bedrijf zoals je verwacht als consument. Aan te bevelen. Ketel wordt 5 jaar, onderhoudskontrakt op advies omgezet naar jaarlijks om zo een goed rendement te garanderen.

Frencis uit: s-Hertogenbosch

18-02-2019

Dinsdagavond 12 febr een storing in de ketel. Gevolg geen warm water. Woensdag 13 febr kwam de monteur al. Hij belde een half uur van te voren om door te geven dat hij eraan kwam! Had alle mogelijke onderdelen bij zich om het euvel te verhelpen. De monteur had snel gezien wat het euvel was. Alles gerepareerd en tevens een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Daarom ook een onderhoudsabonnement afgesloten. Wij zijn heel tevreden.

marc uit: zoelen

18-02-2019

Netjes geregeld hier. Niets op aan te merken. Nette monteur, duidelijke afspraken en een gemakkelijke betaling via pin.

Jasper uit: Rotterdam

7,8

Prima monteurs en afhandeling van de controle. Ook handig dat je kan pinnen. Jammer nog dat de planning nog zo ruim moet, tussen 12 en 17.00 vind ik nog erg ruim. Zou fijn zijn als dat wat precieser gepland kan worden.

Nadine uit: Schiedam

18-02-2019

Vriendelijke monteur, erg behulpzaam.

Leni uit: Vlaardingen

18-02-2019

Deskundige monteur, die goed antwoord kon geven op vragen die ik stelde.

Graaf uit: 4184ES

18-02-2019

Werken goed en netjes, helemaal tevredenđź‘Ť

Peter uit: Utrecht

18-02-2019

Makkelijk, snel, duidelijk, goede service en vriendelijke loodgieter!

W uit: Capelle aan den IJssel

9,8

Nette jonge monteur, die wist wat hij moest doen.
Heeft ook de koppelingen van de rookafvoer afgetaped i.v.m. mogelijke co-lekkage. Kwam zeer netjes over.

Maarten uit: Apeldoorn

18-02-2019

Afspraak maken was simpel en snel. Monteur werkt netjes en geeft duidelijk aan wat nu en bij volgende beurt moet gebeuren. Heeft de afstelling van de ketel gemeten (was goed). Zal zeker Warmte Groep aanbevelen.