Beoordelingen Warmte Groep BV

• Afspraken nakomen 9,1

Florieke uit: Utrecht

02-04-2020
7,8

Alles ging duidelijk en soepel, dus tevreden. Het enige wat handig was geweest om van te voren weten welke onderdelen er gecheckt worden. Bij ons zit één van de te controleren onderdelen achter een gipsplaat die we met schroeven los moeten maken. Dus als we dat van te voren hadden geweten hadden we deze platen vast weg kunnen halen. Nu moet dat tijdens de volgende afspraak meegenomen worden

Theo uit: Nijmegen

01-04-2020

Goede monteur!

Sigbritt uit: Den Haag

01-04-2020
9,6

Vriendelijke service met goede uitleg.

O uit: Berkel en Rodenrijs

31-03-2020

Heldere afspraken, goede service, nette montage tegen een mooie prijs. Zeker aan te bevelen!

Hannie uit: Lelystad

31-03-2020

Aardige man, rustig in uitleg, prima geholpen!

Fam. uit: Haarlem

27-03-2020

Wij kregen vanochtend te maken met een ketel die was uitgevallen. Nadat wij net wakker werden van een lange dienst in het ziekenhuis, hadden wij te maken met alleen maar koud water. Ik heb vervolgens jullie gebeld en werd er door de vriendelijke dame geprobeerd om een afsprak te maken. Wij werken beide in de zorg ( AMC Amsterdam) en gezien de huidige situatie (corona) was het voor ons moeilijk om hier een planning in te maken, laat staan een afspraak te maken (wij zijn al de bijna de laatste twee weken meer dan 12 uur per dag aan het werk). Toen ik dit aan de vriendelijke mevrouw vertelde, vroeg zei mij of ik een ogenblikje aan de lijn wilde blijven.

Enkele seconden later kon zei mij vertellen, dat er direct iemand aan kwam om ons te helpen. Dit gebeurde ook zoals was beloofd. Ik wil jullie (want wij krijgen dat al een aantal dagen te horen) enorm bedanken voor de inzet. Nadat wij de hele dag in beschermende kleding hebben gelopen (zijn net thuis), is het heerlijk om een warme douche te kunnen nemen. Ik weet niet of jullie ook onder het vitaal beroep vallen, maar dat zou wel moeten, als dat niet zo is.
Ik moet eerlijk zeggen, dat toen wij wakker werden en bleek dat alles op koud stond, onze eerste gedachten waren “ohhhhhh dat kunnen wij er nu echt niet bij hebben, ik heb geen tijd om mij hier druk om te maken”. Een telefoontje naar jullie, nam dit snel weg. Ook de dame die daarna kwam, heeft alles keurig en snel opgelost.

Ik bedoel met deze mail te zeggen, dat ik onwijs blij ben dat wij voor de komende dagen geen koud water hebben. Onwijs bedankt voor de snelle reactie en het wegnemen van een probleem, die wij er echt niet bij konden gebruiken.
Blijf dit doorzetten (het goede werk).

Annemieke uit: Heemstede

27-03-2020

Duidelijk uitgelegd door vriendelijke monteur. Tips gekregen en ook nog een door ons onopgemerkt gebrek hersteld.

René uit: Alphen aan den Rijn

27-03-2020

Onze CV-ketel maakte een vreemd hoog resonerend geluid als deze gebrand had. Ze konden al snel langskomen, de ventilator leek eerst de oorzaak. Die werd vervangen maar het defect bleef. Zonder bezwaar kwamen ze enkele dagen later langs om het gasblok - dat was de oorzaak - te vervangen. De ketel houdt ons niet langer uit de slaap. We betaalden dankzij ons onderhoudsabonnement alleen de materiaalkosten. Bij het eerste bezoek kregen nog een deskundig advies over hoe lang onze ketel, ondanks de leeftijd nog mee zou moeten kunnen. Dit zijn de vakmensen die tijdens de Coronacrisis het toch aandurven.

26-03-2020

Ketel onderhoud en schoonmaak van ventilatie systeem laten doen. Netjes volgens afspraak. Onderdelen die preventief vervangen moesten worden werden toegelicht, keuze was aan ons zelf om ja of nee te zeggen. Wel wat sofresten blijven liggen na schoonmaak van ventilatie systeem.

Eric uit: Leiderdorp

26-03-2020
2,0

Absurd hoge voorrij kosten van 96 euro. Bij aankomst constateert monteur dat pomp kapot is, wat bij de storingsmelding al eenvoudig had kunnen worden geconstateerd. Geen onderdelen beschikbaar. Nieuwe afspraak nodig met opnieuw voorrij kosten.
Geen klantvriendelijke communicatie. Ik had een abonnement moeten nemen ipv eenmalig monteur laten komen.