Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

Joost uit: Wijchen

21-10-2019

Monteur met kennis van zaken en heeft alles vakkundig nagekeken en gerepareerd.

Jose uit: Driehuis

4,0

Wij moesten ruim € 100,-- betalen voor niets. We hadden een afspraak ingepland voor onderhoud aan de CV ketel. Onze CV ketel hangt in het trapgat en dan werd er geen onderhoud aan gepleegd werd ons gezegd door de monteur die bij ons thuis kwam. Dat hadden we moeten weten want dat stond in de algemene voorwaarden. Ja, die lees je ook echt. Deze ketel en zijn voorganger hangen al meer dan 20 jaar op deze plek. Erg zuur om op deze manier zo veel geld kwijt te zijn en daarvoor geen enkele service te krijgen.

Patrick uit: Eindhoven

21-10-2019

Mijn ketel was al 6 jaar niet meer onderhouden door vorige bewoners . Net toen ik een abonnement met warmte groep had afgesloten hield de ketel er helemaal mee op. Er was water ingelopen en de printplaat was daardoor door gebrand. Meteen gebeld en de volgende ochtend was er al een monteur die alle onderdelen bij zich had en na een half uur was het al klaar, heeft hij meteen ook het achterstallig onderhoud gedaan. Wat een wereldgozer!
Top service en absoluut waar voor mijn geld!

Gino uit: Leimuiden

18-10-2019

Zeer goed geholpen de eerste keer toen de warmte groep naar mijn CV kwam kijken omdat ik een abbonement afsloot. Gelijk inclusief een onderhoudsbeurt en wat tips om te besparen en te verbeteren.

M. uit: de Meern

9,8

Nieuwe klant van Warmte Groep (overname koophuis en besloten onderhoud over te nemen) en afspraak gemaakt (17-10-'19).

Helaas stond de monteur lang vast in de file en zodoende om 16.20 aankwam. Netjes dat hij dat even meldde.

Omdat ik het interessant vind ben ik bij de werkzaamheden blijven staan. Kreeg een prima uitleg waarom en waarvoor er iets gedaan werd. Kreeg tevens tips voor eigen onderhoud. Perfect!!
Even wat gelachen en voor de rest zeer vriendelijke man.

Zeker een aanbeveling waard!

Op naar een langdurige relatie!

M. Zandstra

Carla uit: Muiden

18-10-2019

De medewerker kwam keurig op tijd. Helder verhaal over de bijkomende kosten. Een vraag achteraf werd keurig beantwoord, zelfs na werktijd. We zijn heel tevreden.

H. uit: Heemstede

18-10-2019

Ik ben tevreden over de uitgevoerde controle.

E. uit: Voorburg

E. uit: Voorburg

Martijn uit: Den Haag

17-10-2019

Eenvoudig digitaal afspraak kunnen maken. Kon wel pas ver weg in de tijd. Deskundige monteur. Misschien iets te zeker van zijn zaak. Gebreken goed ontdekt en gerepareerd. Onderdelen waren ook beschikbaar, dus geen nieuwe afspraak nodig.