Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

Peter uit: Hilversum

22-08-2019

Uitstekend en betrouwbaar bedrijf.

Tom uit: Roosendaal

22-08-2019

Het ging bij mij om een jaarlijkse servicebeurt. De monteur was prima op tijd, meteen vriendelijk te woord gestaan. Qua service was alles snel nagekeken, pinnen was makkelijk. Gewoon helemaal top!

Inge uit: Zoetermeer

8,2

Hele prettige monteur met goede adviezen. Die zorgt voor de hoge scores.
Telefonisch advies vragen ging wat moeizamer en ondanks dat onze vraag een een collega doorgegeven zou worden die daarna op onze e-mail zou reageren, bleek dat niet gebeurd te zijn. Uiteindelijk wel goed advies gekregen per mail.
Blijf het vreemd vinden dat bij het plaatsen van de ketel door Warmtegroep 2 jr geleden nooit gemeld is dat dit merk ketel niet goed samen zou gaan met ons merk thermostaat. Daardoor is de thermostaat nu kapot gegaan en moesten we een nieuwe aanschaffen.

Iwona uit: Dordrecht

21-08-2019
1,0

Ik heb een onderhoudsabonnement bij dit bedrijf jaren gehad voor mijn combiketel. De afgelopen woensdag middag 14 augustus is een monteur geweest voor het onderhoud van de ketel. Hij heeft onderdelen vervangen ( sommige op zijn vrijblijvend voorstel) en verder alles in orde (???)gemaakt ( water bijvullen van installatie ontluchten), ik heb de abonnement opgezegd omdat het nu alleen voor een 1-jarig ipv 2jarig abonnement kon kiezen. Diezelfde avond bleek een lekkage op zolder onder de combiketel ontstaan, de druk was op 0. Ik heb contact met het bedrijf opgenomen, via de storing line, en is een tweede monteur laat in de avond geweest Hij heeft geen gebrek kunnen vinden, water bijgevuld en een rekening van €222 voorgelegd. Ik heb geweigerd dit te betalen omdat de overstroming is er juist na de onderhoudsbeurt (van de Warmte Groep ) ontstaan en die complete onderhoud op die middag had €228 gekost!!). Voor duidelijkheid: er zijn geen enkele problemen tot die middag geweest met de installatie noch met de combiketel, ik heb ook nog op advies van de monteur mijn expansievat laten vervangen, dat nog prima werkte maar 7 jaar ( dus te oud???) was. Nu word ik verzocht om dat bedrag met spoed te voldoen. Het is niet alleen dat er geen excuses voor alles werd aangeboden ( ik had nl heel veel water op zolder dat onder de tapijttegels alle kanten doorstroomde!). De warmte groep beweert eers dat de lekkage door de oude expansievat komt, dat ik vlg. Hen niet had vervangen. Bij het tweede contact beweren ze letterlijk:
“U stelt dat de druk van uw cv-systeem nu nog steeds op 1,9 mbar staat. Dit geeft aan dat er geen lekkage of mankement in het systeem zit, dat de onderhoudsmonteur veroorzaakt zou hebben. Een lekkage kan namelijk niet ineens verholpen zijn, zonder dat hier iets aan gedaan is.”
Wat dus ontkracht hun eerdere bewering en bevestigt dat er niks aan mijn ketel mankeert, dus die tijdelijke storing tussen de 1ste en de 2de bezoek van de Warmte Groep was door verkeerde afhandeling veroorzaakt en bij de correcte beeindigd.
Er wordt nu ook nog met extra kosten gedreigd. Alles is hoog onterecht, zij hebben een storing veroorzaakt, overstroming met gevolgen daarvan, ontkennen eigen fout en laten mij voor alles opdraaien.
Op het Internet kom ik nog meer vergelijkbare gevallen . ook lees je over heel onprettige klantonvriendelijke behandeling.
Het is verbluffend hoe men hier met klanten omgaat en hoe eigen fouten niet alleen niet toegegeven worden maar in iemands anders schoenen geschoven worden. Wat zegt het over de imago van een bedrijf???!!!

André uit: Amersfoort

20-08-2019

Monteur was keurig op tijd.
Afwerking prima en correct !!

Michelle uit: Amersfoort

20-08-2019

Meteen een positieve ervaring bij eerste afspraak. Controle werd (zover ik kan beoordelen) grondig en snel uitgevoerd door vriendelijke vakman van Warmte Groep. Een opgemerkt mankement kon meteen worden verholpen met onderdelen die hij bij zich had.
Het viel me positief op dat ik na afloop in mijn email een 'werkverslag' kreeg met korte beschrijving wat wanneer en door wie is uitgevoerd! Top.
Hij kwam binnen de aangegeven tijdmarge. Helaas had ik de afgesproken sms (30min van te voren) niet ontvangen en is de tijdmarge wel wat ruim (4uur), maar was gelukkig thuis. Voor de rest heel tevreden met de service, makkelijk en snel contact en korte termijn waarop ze meteen konden.
Mogelijkheid om meteen af te rekening of via een factuur.

Margot uit: OEGSTGEEST

19-08-2019

Snelle service, goede prijs-kwaliteit, vriendelijke en behulpzame monteur

Kees uit: Schiedam

15-08-2019

Kundig, vriendelijk monteur. Hij heeft de kanalen de mechanische ventilatie schoongemaakt. Een nieuwe mechanische ventilatie opgehangen. Daarnaast heeft hij de verwarmingsketel een onderhoudsbeurt gegeven.

Robert uit: Den Haag

15-08-2019

Nette monteur met zichtbaar ervaring. Kortom snel en goed.

Erik uit: Poortugaal; Netherlands

14-08-2019

Goede ervaring. Warmtegroep heeft een nieuwe CV ketel gemonteerd. Dit ging probleemloos. Heel tevreden.