Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 9,0
  • Afspraken nakomen 9,3

Leni uit: Vlaardingen

18-02-2019

Deskundige monteur, die goed antwoord kon geven op vragen die ik stelde.

Graaf uit: 4184ES

18-02-2019

Werken goed en netjes, helemaal tevreden👍

Peter uit: Utrecht

18-02-2019

Makkelijk, snel, duidelijk, goede service en vriendelijke loodgieter!

W uit: Capelle aan den IJssel

9,8

Nette jonge monteur, die wist wat hij moest doen.
Heeft ook de koppelingen van de rookafvoer afgetaped i.v.m. mogelijke co-lekkage. Kwam zeer netjes over.

Maarten uit: Apeldoorn

18-02-2019

Afspraak maken was simpel en snel. Monteur werkt netjes en geeft duidelijk aan wat nu en bij volgende beurt moet gebeuren. Heeft de afstelling van de ketel gemeten (was goed). Zal zeker Warmte Groep aanbevelen.

Gijs uit: Utrecht

18-02-2019

Duidelijke afpsraak met de telefoniste, monteur keurig op tijd, sympathieke monteur en alles keurig volgens afspraak gedaan.
Betalen met pin en factuur met specificatie meteen ontvangen per email. Ideaal.

Eldert

12-02-2019

Ik ben heel tevreden over monteur Maarten die het onderhoud heeft gedaan aan onze CV-ketel. Is vakkundig en prettig in de omgang. Ook legde hij duidelijk uit wat hij ging doen en vroeg of ik akkoord was. Prima!

Frits uit: Maarssen

12-02-2019
5,2

De monteur is ongeveer een kwartier bezig geweest. De ketel hoefde niet open. Dat was niet nodig en vorig jaar al gedaan. Als hij nu weer open moest, zouden er weer zaken vervangen moeten worden. Al met al vind ik € 78,00 een hoop geld voor de uitgevoerde werkzaamheden (onderhoud)

Mary uit: Dongen

10-02-2019

Voor de eerste x controle monteur geweest, ben uiteraard hierover dik tevreden zowel monteur als geleverd werk.

Cees uit: Huis ter Heide

07-02-2019

Als mantelzorger had ik de monteur graag zo vroeg mogelijk. Dat gaf geen probleem en de monteur begon zijn dag bij mij. Correcte en vriendelijke monteur.
Dus zeer tevreden.