Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

André uit: Amersfoort

20-08-2019

Monteur was keurig op tijd.
Afwerking prima en correct !!

Michelle uit: Amersfoort

20-08-2019

Meteen een positieve ervaring bij eerste afspraak. Controle werd (zover ik kan beoordelen) grondig en snel uitgevoerd door vriendelijke vakman van Warmte Groep. Een opgemerkt mankement kon meteen worden verholpen met onderdelen die hij bij zich had.
Het viel me positief op dat ik na afloop in mijn email een 'werkverslag' kreeg met korte beschrijving wat wanneer en door wie is uitgevoerd! Top.
Hij kwam binnen de aangegeven tijdmarge. Helaas had ik de afgesproken sms (30min van te voren) niet ontvangen en is de tijdmarge wel wat ruim (4uur), maar was gelukkig thuis. Voor de rest heel tevreden met de service, makkelijk en snel contact en korte termijn waarop ze meteen konden.
Mogelijkheid om meteen af te rekening of via een factuur.

Margot uit: OEGSTGEEST

19-08-2019

Snelle service, goede prijs-kwaliteit, vriendelijke en behulpzame monteur

Kees uit: Schiedam

15-08-2019

Kundig, vriendelijk monteur. Hij heeft de kanalen de mechanische ventilatie schoongemaakt. Een nieuwe mechanische ventilatie opgehangen. Daarnaast heeft hij de verwarmingsketel een onderhoudsbeurt gegeven.

Robert uit: Den Haag

15-08-2019

Nette monteur met zichtbaar ervaring. Kortom snel en goed.

Erik uit: Poortugaal; Netherlands

14-08-2019

Goede ervaring. Warmtegroep heeft een nieuwe CV ketel gemonteerd. Dit ging probleemloos. Heel tevreden.

Bep uit: Apeldoorn

14-08-2019

prima werk en goede communicatie (laat bericht maar ik was op vakantie)

carla uit: Haarlem

14-08-2019

Net als andere jaren gewoon goed.

Harry uit: Amsterdam

13-08-2019

Correct en vakkundig geholpen, ook duidelijk communicatie over de afspraak

Wim uit: Noordwijk

13-08-2019

De monteur was een zeer correcte en vriendelijke man.
Hoewel het probleem niet in het verwarmingsapparaat zat, maar in de afvoer van het condenswater en van de lozing van uitzettingsvolume heeft de monteur het probleem snel en keurig verholpen . Dat hij daarvoor kosten in rekening bracht is begrijpelijk.