Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

Suzanne uit: Amsterdam

11-12-2019

Johnny was vriendelijk en heeft alles netjes achtergelaten.

Bart uit: Utrecht

10-12-2019

Fijne en ervaren monteur die alles heeft gecontroleerd, schoongemaakt en op veiligheid getest bij onze CV ketel in het abonnement met Warmte Groep. Vakman, en prima communicatie met het bedrijf over de afspraak, en een digitale rapportage in de email.

Patricia uit: Wintelre

8,5

Fijne monteur die netjes de tijd nam en alle mogelijke fouten/problemen heeft bekeken.

Alper uit: Rotterdam

10-12-2019

Erg prettige service. Kwam netjes binnen de vooraf aangegeven tijdslot. Maken van een afspraak was tevens ook erg makkelijk. De herinner service zorgde ervoor dat ik de afspraak niet vergat.

Netjes onderhoud verricht en ook verteld wat er is gebeurd. Ook wat tips ontvangen om verbruik te optimaliseren.

Kortom, erg blij!

Caroline uit: Voorhout

07-12-2019

Een vriendelijke monteur kwam bij ons langs. Gaf goede uitleg, was geduldig en vertelde waarom onderdelen wel of niet aan vervanging toe zijn.
Ook werden we op de hoogte gebracht van de wetswijziging per januari 2020 en het plaatsen van een CO2 melder.

Kees uit: Tilburg

Goede servicemonteur gehad.
Hij overlegde goed over wat er moest gebeuren en welke opties we hadden om het uit te laten voeren.
Zeer blij dat we nu hier een service contract hebben.

Hans uit: Breda

06-12-2019

Monteur kwam netjes op tijd. Heeft storing goed verholpen en duidelijk uitgelegd wat hij allemaal gedaan heeft. Uitstekend werk.

Hans uit: Breda

Job uit: Druten

06-12-2019

Had gelukkig weer dezelfde monteur als verleden jaar, prima vakman. Wees mij erop dat het expansievat vervangen moest worden ook al werkte hij nog goed. Weet uit vorige woning dat dit veel ellende kan veroorzaken, doordat de waterdruk in de ketel behoorlijk kan oplopen.

Mohammed Nazrul uit: Rijswijk

04-12-2019
3,4

Het gesprek was met receptie echt slecht. Ze weten niet , hoe een klant behandelen en nieuwe klanten maken. Slechte baasinen. Terwijl ik belaten voor de services , krijgt ik van die baasinen het slecht behandeld.
Ik heb zo iets nooit meegemaakt .een bedrijf Willem geen klant hebben.
Ik heb toch netjes betaald. Ik kan ook naar andere bedrijf gaan. Dat ik heb niet gedaan, vanwege hun een lesje geven.