Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,8
  • Afspraken nakomen 9,1

Fam. uit: Teteringen

08-04-2020

De vriendelijke monteur meldde zich exact op het afgesproken tijdstip. Heeft keurig zijn werk gedaan en in overleg met ons de noodzakelijke onderdelen vervangen. Heldere communicatie vooraf vanuit de Warmtegroep.
Zeer tevreden.

Rico uit: Spakenburg

08-04-2020

Super goeie service en snelle afhandeling.

Pim uit: Amsterdam

08-04-2020

Eerst onderhoud CV ketel. Meteen hoge kosten vanwege het vervangen van pakkingen. Dit viel me een beetje rauw op mijn dak. Je hebt een nieuwe CV ketel en denkt alleen aan schoonmaken en opnieuw afstellen. Wellicht dat hier wat meer informatie over kan worden gedeeld om het verrassingseffect weg te nemen.

Pim uit: Amsterdam

mp uit: Amsterdam

9,8

heel aardig man, beantwoord alle je vragen, heel aardig, en doet zijn werk prima ....vakman, ik ben heel tevreden mee...een aanrader

Bart uit: Bilthoven

07-04-2020

Storingformulier duidelijk digitaal in te vullen. Werd spoedig teruggebeld. Vervolgens keurige en vriendelijke monteur aan huis (afstand 1,5 m werd in acht genomen), reparatie snel en kundig uitgevoerd.

Diana uit: Roosendaal

06-04-2020

Keurige monteur. Hij hield goed rekening met de 1.5 meter afstand en vertelde ook duidelijk welk onderhoud aan de ketel nodig was. Heeft netjes gewerkt en alles ook netje achter gelaten.

S uit: Zwijndrecht

06-04-2020

Het 1,5 meter afstand werd af en toe wel vergeten.

Ate uit: Noordwijk

06-04-2020

goede ervaring, erg snel gerepareerd !

Seyed uit: De Bilt