Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

Lauren uit: Rotterdam

16-10-2019

Chris is een top gast, heeft kennis van zaken en legt het graag uit.

Vandaag heeft hij de jaarlijkse onderhoudscheck gedaan voor de CV. Levert goed en vakkundig werk.

Peter uit: Hellevoetsluis

16-10-2019

Nu 2 jaar volgens contract door Warmtegroep de ketel en luchtafvoer laten onderhouden. Ik ben meer dan tevreden. Er wordt goed gecommuniceerd, de monteurs werken netjes en leggen uit wat er gebeurt. Gewoon fijn dat je daar geen zorgen over hoeft te hebben.

Karin uit: Vleuten

15-10-2019

prima service en snelle en vakkundige monteurs...

Matthew uit: Dordrecht

15-10-2019

Aangezien onze A Tzerra 28c (Remeha) iets ouder is als 2 jaar is er weinig tot geen onderhoud nodig. Er word ons precies verteld wat er vervangen gaat worden en waarom. Het is een onderhoudssetje geweest en wat het dan gaat kosten.

Regina uit: Bussum

15-10-2019

Perfecte servicebeurt. Ventilatiekapje wat ik klaar had gelegd ter vervanging even geplaatst voor me, alles netjes uitgevoerd en aangegeven wat ik waarschijnlijk de volgende keer met onderhoud kon verwachten. Heel fijn!!

AHM uit: Hilversum

15-10-2019

Vakmanschap in een efficiƫnt en betaalbaar jasje: op tijd, beleefd, voorkomend, geduldig en vriendelijk.

Bert uit: Odijk

Fred uit: Utrecht

9,7

Ik ben zeer tevreden over Warmte Groep, waar ik nu 4 jaar klant ben. Ik betaal aanzienlijk minder dan bij mijn vorige contract. Over het vakmanschap en de kwaliteit kan ik geen oordeel geven, daar ik er zelf geen verstand van heb. Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad.

Peter uit: Geldrop

14-10-2019

Monteur was vriendelijk en netjes. Er werd duidelijke uitleg gegeven waarom bepaalde onderdelen vervangen moesten worden.
Ook de communicatie via telefoon en e-mail was ook erg duidelijk.
Een verbeterpunt zou zijn om het tijdsvak iets minder groot te maken. Nu kwam de monteur ergens tussen 12:00 en 17:00 uur

Olaf uit: Bunnik