Beoordelingen Warmte Groep BV

9,0
697 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,8
  • Vakmanschap 9,0
  • Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2
  • Communicatie 9,0
1 t/m 10 van 697 beoordelingen

Aart uit: 3405bm

24-06-2019
9,0

Ervaring:
DE KETEL IS GOED GEREPAREERD EN WERKT NU NAAR ALLE TEVREDENHEID MIJN COMPLIMENTEN! ALLES NETJES ACHTER GELATEN . DAT IS BIJ EEN ANDER BEDRIJF DIE OP DE ZELDEN GALERIJ EEN SMEERBOEL MAAKTE OP DE OVERLOOP IN DE ZELDEN WEEK EEN REPARATIE IS GEDAAN.

Aanbeveling: ja

Leroy uit: Amsterdam

21-06-2019
10

Ervaring:
Ik werd keurig geholpen aan de telefoon en kon super snel online een afspraak maken. De volgende dag stond de monteur al op de stoep. Hele aardige en profesionele monteur die netjes alle kosten vooraf communiceerde en uitleg gaf bij wat hij deed.

Aanbeveling: ja

I uit: Utrecht

21-06-2019
6,2

Ervaring:
De eerste afspraak verliep soepel en prettig, daarom besloten ook de vervanging van CV bij Warmtegroep uit te voeren. Ook dit verliep soepel en prettig. Echter, de monteurs waren 2 uur later dan gepland (ze zouden komen tussen 11:30-13:30) en stonden pas rond 15:30 voor de deur. Jammer dat ik zelf contact moest opnemen waar de monteurs bleven en ook de communicatie via de telefoon vond ik matig. Er kon bijv niks gezegd worden over hoeveel later de monteurs zouden komen. Al met al uiteindelijk dus de hele dag thuis gewacht, dit was erg jammer en had anders opgelost kunnen worden.

Aanbeveling: ja

Esther uit: Spijkenisse

21-06-2019
1,7

Ervaring:
Gisteren de monteur voor onderhoud langs geweest, voor ons 10 jaar oude ketel, volgens hem waren er een aantal dingen kapot waaronder het expansievat. Hij liep gelijk naar de auto om spullen te halen om te repareren. En vertelde dat het bijna 300,- ging kosten alleen voor het vat kwam nog wel extra arbeidsloon bij omdat dit niet onder het onderhoudsabonnement viel omdat het volgens hem buiten de ketel was!? Ik vond het een absurd hoog bedrag en heb ook geen akkoord gegeven. Nu blijkt het vat zelfs niet eens vervangen hoeft te worden. Ik heb per direct mijn abonnement stop gezet.

Aanbeveling: nee

K.C uit: Amsterdam

20-06-2019
10

Ervaring:
Onze ketel is 10 jaar door feenstar in een warmtegarantie allincontract geweest en er is bijna nooit wat vernieuw. Nu heeft de VVE warmtegroep genomen en nu blijkt er van alles niet vervangen te zijn. De schoonmaker van warmtegroep heeft alles laten zien en voorafgezegd wat het kost. Ik heb het ook gezien ringen waren droog en dingen hadden gelekt. Ik denk feentar werrk niet goed doen en bij allin geen dingen vervangen maar wel lekker verdienen.
Ik ben blij met warmtegroup.

Aanbeveling: ja

M uit: Amsterdam

20-06-2019
1,0

Ervaring:
Ik geef geen oordeel over de bovenstaande vragen, het is erg vreemd dat de monteur een ketel die 12 jaar oud is een reparatie aanbeveelt van tussen de €300 en €450 . En dat is daadwerkelijk hier in de Prof. Gunningstraat gebeurd. m.i.s. Is het dan verstandiger om mensen te adviseren een nieuwe aan te schaffen

Aanbeveling: ja

Dirk uit: Assendelft

20-06-2019
10

Ervaring:
Geweldig

Aanbeveling: ja

Lisanne uit: Amsterdam

19-06-2019
9,0

Ervaring:
Keurig een bericht ontvangen voor een afspraak en de monteur was zeer vriendelijk en kundig.

Aanbeveling: ja

Yvon uit: Den Haag

19-06-2019
6,4

Ervaring:
Helaas wisselt de kwaliteit nog wel eens. Eerste telefonisch contact werden we netjes te woord gestaan. En ook over de 1e monteur zijn we zeer tevreden. Maar bij navraag over een offerte leken de vragen teveel en ook bij het installeren van een nieuwe ketel leek het wel een haastklus. Totaal niet voorzichtig met onze spullen omgaan. Heel jammer dit !

Aanbeveling: ja

Tobias uit: Amsterdam

19-06-2019
9,8

Ervaring:
1e keer. Prima en nette monteur. Leverde keurig werk af, gaf duidelijke raad en advies

Aanbeveling: ja