Beoordelingen Warmland

Tessa uit: Almere

20-04-2018
9,6

ervaring:
Op een vrijdag de offerte gekregen, daarna meteen telefonisch contact gehad en maandag kon mijn nieuwe Ketel al geplaatst worden. Super snel! 2 aardige monteurs zijn hem komen plaatsten. Heel vriendelijk en zeker professioneel in alles wat deze jongens doen!
Ben zeer tevreden met Warmland en zou deze dan ook echt aanbevelen.

Erik uit: Abcoude

19-04-2018

ervaring:
Top. Snel offerte en binnen 2 dagen nieuwe ketel voor hele goede prijs. Heel netjes oogehangen.

Maggy uit: Hilversum

17-04-2018

MARGREET uit: Maarssen

ervaring:
Telefonisch goed te bereiken en vlot, behulpzaam en vriendelijk. Installatie uitstekend gedaan door enorm aardige jongens, harde werkers en ook weer heel vriendelijk en goed nagedacht waar de ketel moest komen te hangen.

Jan-willem uit: Abcoude

ervaring:
Snel gehandeld, vriendelijke en bekwame monteur

Jaap uit: Alkmaar

9,6

ervaring:
Warmland is een aanrader ....zeer vakbekwame monteurs..en daarbij ook nog vriendelijk ..We zijn zeer tevreden over de werkzaamheden ...tevens onderhoudscontract bij warmland afgesloten

Ga zo door ..

Laura uit: Amsterdam

05-04-2018
9,8

ervaring:
Vanaf het eerste moment heeft Warmland ons uitstekend geholpen. Binnen een week konden ze al starten met de uitgebreide verbouw-werkzaamheden. De twee installateurs (waaronder Boy) kwamen zelfs een dag van tevoren nog even kijken om een goed plan te maken. Het was prettig en snel communiceren omdat ze goed bereikbaar zijn.
We hebben met Rick een scherpe prijs af kunnen spreken en hij was zeer schappelijk toen er iets uiteindelijk toch niet kon worden gedaan; dit bedrag is in mindering gebracht op de factuur. Ik heb de installateurs ook zonder schroom alleen achtergelaten in huis. Bij thuiskomst was alles keurig opgeruimd en zelfs de lichten uitgedaan. Het zit hem in de kleine dingen waardoor ik me als klant begrepen voelde. Nadat de CV het nog niet meteen deed stonden ze de dag erna alweer op de stoep om het probleem, naar behoren, te verhelpen. Ik zou Warmland van harte aanbevelen!

Henk uit: Amsterdam

31-03-2018

ervaring:
Meer dan 20 jaren goede ervaring met Intergas ketel gehad.
Vanaf de aanvraag van de offerte is er contact geweest met Warmland(Erik). In de eerste instantie de voor-en nadelen tussen Intergas en Remeha besproken. Na een extra studie op allerlei internetpagina's en het advies en van Erik, heb ik gekozen voor Remeha Tzerra Plus 28C CW4. Na 2 weken gebruik ben ik zeer tevreden met deze ketel.
Goed standpunt van Warmland: Vakbekwaam (ONDERHOUDS-)PERSONEEL in dienst van Warmland++++++. Deze mensen weten wat ze doen.

Johan uit: Utrecht

28-03-2018

ervaring:
Via een offertesite kwam ik in contact met wamland.nl voor de installatie van een Remeha CV ketel. Daarna is alles prima verlopen: deskundige vaklieden kwamen bij mij thuis om de situatie in te schatten. 2 uur later had ik een offerte in mijn mailbox. Installatie verliep ook naar wens.

Wilma uit: Huizen

26-03-2018
9,8

ervaring:
22 maart jl besteld, vandaag 26 maart geleverd en gemonteerd. Bijzonder vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon (Tim) als de monteur (Dwayne). Alles weer netjes gecontroleerd, ontlucht en afgevuld. Helemaal top! Super blij mee.