Beoordelingen Warmland

15-02-2019

Marc J.R. uit: Leiden

9,8

ervaring:
Oude verwarmingsketel gaf problemen en was dringend aan vervanging toe. Een emailtje en een kort telefoongesprek volstonden om nog dezelfde dag een offerte te ontvangen die voldeed aan onze specificaties. Prijs/kwaliteit was darenboven stuk gunstiger dan andere bieder. Bovendien was de levertermijn slechts een paar dagen. De technici die de plaatsing deden, zorgden ook voor alles netjes te doen, bijv het laminaat waarover zij moesten lopen om de ketel te bereiken werd heschermd met een doek. Na plaatsing werd duidelijke uitleg gegeven over de verschillende functies ketel en regeling thermostaat.

Ruud uit: Leiden

ervaring:
Het klinkt overdreven om allemaal tienen te geven maar alles wat hierboven is weergegeven klopt als een bus.
Ben nu benieuwd hoe de aftersales is,dat zal ook wel perfect zijn.

Amit uit: Amstelveen

9,6

Jolande uit: Woerden

12-02-2019

ervaring:
Ben net klant. Het proces vanaf de aanvraag offerte tot en met het plaatsen van de nieuwe cv ketel verliep prettig, soepel en vlot.
Vakbekwaamheid kan ik nog niet goed beoordelen.
Scherpe offerte. Ben een tevreden klant.

Gerard uit: Utrecht

07-02-2019

ervaring:
vrijwel alles ging perfect, direct en snel bij het plaarsen van een nieuwe combiketel en afsluiten van een servicecontract én nog goedkoop ook

niet uit: vijfhuizen

05-02-2019

Fj uit: Ouderkerk ad Amstel

31-01-2019

ervaring:
Het plaatsen vd nieuwe ketel is netjes en professioneel uitgevoerd . Alles keurig opgeruimd. Erg vriendelijke monteur .

Martijn uit: Ouderkerk

29-01-2019
9,8

ervaring:
Snel offerte en snel geinstalleerd. Prima vakjongens. Heel aardig en competent.

Bart uit: Alphen aan den Rijn

25-01-2019

ervaring:
Vandaag is onze nieuwe CV ketel vlot, netjes en uiterst vakkundig geïnstalleerd door monteur Jimmy. Dat had niet beter gekund! We zijn zeer tevreden met onze keuze voor Warmland!