Beoordelingen Warmland

Floor uit: Amsterdam

23-04-2019
9,6

ervaring:
Zeer voorkomend, zowel in het nederlands, als naar mijn vrouw toe in het engels.
Hulde!

Bob uit: Zwanenburg

21-04-2019

ervaring:
Na offerte te hebben aangevraagd is er een installatiedatum afgesproken en de monteur was netjes op tijd(1e klas monteur overigens).
Nam de tijd om alles keurig te monteren en liet de ruimte keurig netjes achter. TOP
Nu gaan we genieten van onze nieuwe ketel!!

Marleen uit: Castricum

12-04-2019

ervaring:
Ik ben zo verbaasd hoe snel Warmland ons geholpen heeft. Onze CV hield het voor gezien. Warmland bracht een warme deken over ons heen, zo snel als alles geregeld werd.
Boy en Jim hebben alles supersnel en perfect geinstalleerd . Heel veel Dank! zeer veel vertrouwen in warmland, en in deze twee heren die alles in orde gemaakt hebben, zie jullie 2 hopelijk weer bij de eerste onderhoudsbeurt.

Hans uit: Haarlem

11-04-2019

ervaring:
erg snelle levering. Kundige en vriendelijke monteur. Prima service bij een cosmetische correctie.

Eric uit: Haarlem

09-04-2019
7,8

ervaring:
Vriendelijke monteur. Vertelde wat hij deed en ging doen. Bleef totdat alles het deed.

Gerard uit: Utrecht

ervaring:
Ik ben zeer tevreden over de snelheid en professionele aanpak van Warmland. De geadviseerde Hr-ketel voldoet volledig aan de verwachtingen

Femke uit: Bergen

ervaring:
snelle offerte via email, afspraak op korte termijn ingepland, goede en aardige monteur, eindresultaat perfect!

Randy uit: Leider

ervaring:
Alles is super verlopen. Bedankt!!

Peter uit: Hollandsche Rading

03-04-2019

ervaring:
Monteur belde 1/2 uur van te voren en was op tijd bij ons, een keurige/nette vrolijke jongeman met ervaring en heeft alles afgedekt op de vloer. Werkt netjes en snel, denkt mee aan oplossingen en er is niets teveel. Ik beveel dit bedrijf zeker aan en de prijs was ook de laagste van 4 offertes.

Cuma uit: Amsterdam

02-04-2019

ervaring:
MOnteur was duidelijk en netjes uitgelegd