Beoordelingen Warmland

Toppers!

Peter uit: Amsterdam

22-01-2019

ervaring:
Modern, maar wel servicegericht bedrijf. Prima communicatie via e-mail. Kundige, vriendelijke monteurs.

Bram uit: Haarlem

21-01-2019

ervaring:
Eigenlijk niets anders dan lof over het installeren van de CV door Warmland. Ik hoop dat u mijn ervaring ook even met de monteur deelt die al het werk heeft gedaan?

Ik koos voor Warmland omdat de gevestigde partijen zoals Feenstra zowel voor de CV ketel als de montage niet-marktconforme prijzen vragen.

Een afspraak was snel gemaakt. In de ochtend kwam monteur Jimmy. Hij is was bijzonder communicatief voor een monteur en nam de belangrijke aandachtspunten even met mij door.

Thomas uit: Den Haag

17-01-2019

ervaring:
Alles uitstekend! Dank aan Rick een aan de twee zeer vakbekwame, ijverige en vriendelijke installateurs dat zij binnen zo korte tijd een nieuwe CV-ketel hebben geplaatst!

W uit: Almere

16-01-2019

ervaring:
Een dikke 10 voor dit bedrijf, speciaal voor installateur Jimmy, zo vakbekwaam en netjes gewerkt , binnen een paar uur de cv ketel vervangen voor een topprijs, ik beveel warmland echt aan!!

Mark uit: Hoofddorp

15-01-2019
8,2

Tim uit: Leiden

11-01-2019

ervaring:
Mijn ervaring met Warmland is super positief. Het begon met een snelle complete duidelijke offerte. Contact met het kantoor was prettig.
Vervolgens kwamen de monteurs al een paar dagen later om de Cv te installeren. Heel prettige jongens met verstand van zaken. Ze denken met de klant mee en ronden de klus af (inclusief alles netjes schoonmaken)wanneer alles naar te tevredenheid is. Echt hele goede ervaring met dit bedrijf.

Marc uit: Amsterdam

ervaring:
Super tevreden. Snelle reactie op aanvraag. Corect aan telefoon. Zeer snel CV ketel geïnstalleerd.

djamel uit: Amsterdam

9,8

top bedrijf!

Eddie uit: Velserbroek

ervaring:
Ik ben bij Warmland uitgekomen via mijn Schoonvader. Hij had een ketel laten installeren en was daar erg tevreden over. We wilden proactief onze ketel laten vervangen na 13 jaar (begon kleine storingen te vertonen). Aangezien we vlak voor kerst contact kregen met Warmland werd besloten om 2 januari de nieuwe ketel te installeren. Met 2 man sterk kwamen ze binnen de afgesproken tijdsrange. Alles werd vooraf netjes aangegeven wat er ging gebeuren en vervolgens gingen ze aan de slag. 1 ging het dak op voor een nieuwe dakdoorvoer de ander ging binnen aan de slag. Buiten begon het zelfs te regenen. Binnen werden netjes overal kleden neergelegd. Er werd netjes gewerkt en zeer vriendelijke mannen. Erg tevreden over warmland.