Beoordelingen Warmland

• Levertijd 9,2
  • Afspraken nakomen 9,3

Ber uit: Castricum

ervaring:
Onze CV was plotseling op maandag avond uitgevallen en bleek niet meer te repareren. Dinsdag hebben we gebruikt om ons te orienteren op een nieuwe CV ketel en diverse offertes aangevraagd, waarander Warmland. Woensdag morgen hebben we gekozen voor de offerte van Warmland en bleek dat de nieuwe ketel de volgende dag al kon worden geinstalleerd. Installatieis perfekt verlopen. Vriendelijjke en bekwame monteurs. Alles schoon en werkend opgeleverd.

S uit: Diemen

9,6

ervaring:
Goede vakmensen die net een stapje meer doen en netjes en goed hun werk doen! Top

Hans uit: Amstelveen

9,8

Hatice uit: Beverwijk

ervaring:
Alles ging süper snel,Ik was erg blij. Vriendelijk monteuren. Bedank voor alles.

Edith uit: Haarlem

ervaring:
Jimmy was zeer vriendelijk , beleefd en vakbekwaam

Kees uit: Ter Aar

20-03-2019

ervaring:
Uitstekende communicatie, vriendelijke monteurs, goed vakmanschap, zeer scherpe prijs en ze houden zelfs rekening met je persoonlijke situaties zoals een onderwijsstaking waardoor de klus voor een bepaalde tijd geklaard moest zijn. Fantastisch!

Erwin uit: Bussum

19-03-2019

ervaring:
Alleen maar goede ervaringen.Monteur was op tijd-netjes alles beschermd tijdens z'n werkzaamheden-alles ook netjes opgeruimd en alles uitgebreid uitgelegd.Ook met de mailwisseling is alles netjes gegaan en altijd reactie gekregen op m'n vragen over bijvoorbeeld kosten of technische zaken qua cv ketel.

Hajo uit: Amstelveen

19-03-2019
8,2

ervaring:
Snelle reactie op offerte aanvraag.
Goede offerte en concurrerende prijs
Snelle reactie op vragen.
Vlotte installatie.
Tot nu toe geen problemen

Ruud uit: Amstelveen

15-03-2019

ervaring:
Prettige communicatie, eerlijke en duidelijke offerte / prijs. Snelle reactie en actie ( plaatsen van de ketel ). Complimenten voor gedrag en service van de monteur die ketel geplaatst heeft. Zal Warmland zeker aanbevelen.

Kawe uit: Beverwijk

15-03-2019

ervaring:
Goed bedrijf, ik ben tevreden.