Beoordelingen Warmland

Henk uit: Amstelveen

12-07-2018
8,2

ervaring:
Na gedane arbeid netjes opgeruimd
En de apparatuur weer op zijn plaats gezet
Ook geholpen met de slimme thermostaat
Met vriendelijke groet.
Henk

Peter uit: Bilthoven

12-07-2018

Zeer plezierige monteurs.

Ingrid uit: Mijdrecht

ervaring:
Zeer vriendelijke, kundige, klantgerichte en secuur werkende monteur. Alles tot in detail en tot in perfectie geïnstalleerd. Zo’n manier van werken maak je vandaag de dag zelden nog maar mee. Een zeer positieve ervaring. Ik beveel Warmland van harte aan.

Binnur uit: Mijdrecht

ervaring:
Snel, en betrouwbaar . De montage is goed en zorgvuldig gedaan. Alles netjes opgeruimd. Extra complimenten aan de installateur.

Antonio. Giuseppe. uit: Hilversum

ervaring:
Weina woorden alles is Soeper goed zeer goed.en ( 9.5)waard.

Kirsten uit: Purmerend

07-07-2018

Paul uit: Baarn

04-07-2018
9,8

ervaring:
In het offerte traject al een erg goed en vriendelijk contact met de klantenservice. Op basis daarvan voor Warmland gekozen (overigens de één na de goedkoopste).

Op de dag van de installatie ook een heel prettig contact met de monteurs. Het werk werd professioneel uitgevoerd en netjes achterlaten. Na afloop een duidelijk uitleg van alle functies en hulp bij het installeren van de mobiele app.

Zelden zo'n goede service meegemaakt. Wat ons betreft een absolute aanrader!

Ingrid uit: Heerhugowaard

ervaring:
Zeer prettig samengewerkt! Goed en snel contact en erg vriendelijk personeel. Alles zeer vakbekwaam en netjes geinstallateerd. Na afloop ook alles keurig achter gelaten en goede uitleg gekregen. Zeker een aanrader voor anderen.

Kees uit: AmsterdM

ervaring:
Accuraat, vakkundig en snel is onze combiketel vervangen.

G. uit: Wormerveer

ervaring:
Plezierig en duidelijk bespreking van de offerte. Vervolgens het jonge team monteurs dat vakkundig de ketel plaatste en graag bereid bleek onze vragen te beantwoorden. Een van hen was zo vriendelijk de iphone te programmeren voor de bediening van de thermostaat.