Beoordelingen Wanders Kunststofkozijnen

• Betrouwbaarheid 9,3
  • Maatwerk 9,3

Kim uit: Wijchen

23-02-2018

Wij hebben ons hele huis door Wanders laten voorzien van kunstig kozijnen trippel glas en nieuwe voor en achterdeur. Wij zijn meer dan tevreden. Ze werken erg netjes. Ruimen alles mooi op. Ze zijn erg beleefd en denken met je mee.
Zodra wij onze schuur laten doen bellen wij Wanders zeker weer op

Bianca uit: SPIJKENISSE

23-02-2018

Ervaring met: Ramen modern

Super service. Vriendelijk personeel.

martine uit: RHEDEN

20-02-2018

Ervaring met: Ramen modern

Zeer goede en vakkundig geinstaleerde kozijnen en deuren hebben ze bij ons geplaatst. Er wordt erg netjes gewerkt, alles wordt netjes afgedekt en nadien zelfs stofgezogen.
Hadden al eerder dezelfde positieve ervaringen en kwamen ook zonder problemen snel langs om een deur nog even af te stellen.

Niels uit: Rheden (Nederland)

20-02-2018

Ervaring met: Voordeuren modern

lukas uit: zeist

13-02-2018

Ervaring met: Ramen modern

mooi kwalitatief goede producten.
Prima vakmanschap bij plaatsen.
erg schoon gewerkt.
plezierige ploeg om over de vloer te hebben

Sandra uit: Utrecht

10-02-2018

Ervaring met: Ramen modern

Goede kwaliteit kozijnen, De mannen zijn zeer kundig en ruimen netjes op, goede en snelle service. Misschien wat duurder maar zeker het geld waard!

Rens uit: Helmond

09-02-2018

Ervaring met: Ramen modern

Een week geleden zijn bij mij nieuwe kozijnen en ramen geplaatst door 2 monteurs van Wanders. Geweldige vaklui, prima afwerking, alles netjes opgeruimd en oude kozijnen en ramen meegenomen. Het verschil tussen oud en nieuw is geweldig. Geen tocht meer en veel gerieflijker in huis. Kortom: een aanrader als je aan vervanging van kozijnen toe bent.

willy uit: Arnhem

08-02-2018
9,8

Ervaring met: Ramen klassiek

top bedrijf met een goede service en top personeel.
komt afspraken zeer goed na.

Ron uit: Zoetermeer

07-02-2018

Ervaring met: Ramen modern

Wij hebben nieuwe kozijnen een nieuwe voordeur en triple glas laten plaatsen door de firma Wanders.
We zijn zeer tevreden met het uitgevoerde werk zeer professioneel geplaatst door uitstekende vaklieden.

Jerry uit: Almere

06-02-2018

Ervaring met: Ramen modern

Prettige medewerkers, kennis van zaken, denken creatief en oplossend. Werken accuraat en snel.