Beoordelingen Wanders Kunststofkozijnen

• Betrouwbaarheid 9,3
  • Maatwerk 9,3

Mieke uit: Huissen

Ervaring met: Ramen modern

Wij zijn op alle fronten zeer tevreden!
Er zijn 2 kunststofkozijnen geplaatst in minder dan 1 dag.
Behalve kwaliteit plezierige communicatie, goede afwerking en goed opgeruimd na afloop.

Rik uit: Zoetermeer

Ervaring met: Schuifdeuren

Zeer ervaren vaklui, weten precies wat zij doen en geen totaal taalbarrieres.

JH uit: Velp

Ervaring met: Ramen klassiek

Vervanging achterpui vooraf zeer goed doorgesproken. Zoals was beloofd in een dag gezet en daarna in een dag afgewerkt. Constructeurs werkten snel, goed en lieten hun werk ook schoon achter.

Willie uit: Leuth

11-10-2017
9,7

Ervaring met: Ramen modern

Zeer goed werken snel en vakkundig in de toekomst zullen we zeker weer een beroep op jullie doen, ook zullen wij jullie bij andere aanbevelen.
Dank voor de prettige samenwerking.

alexander uit: vinkeveen

28-09-2017

Ervaring met: Voordeuren modern

Top bedrijf. Wij hebben 4 jaar geleden onze kozijnen en voordeur door hun laten vervangen. Super tevreden, hardwerkende mensen, werken zeer netjes (vegen zelfs alles op). Na 4 jaar hebben wij een klein mankement aan de voordeur. Is de voordeur helemaal vervangen. Wat een service, daar kunnen sommige bedrijven nog iets van leren.

Nico uit: Bemmel

28-09-2017

Ervaring met: Ramen modern

Mooi stukje kwaliteit afgeleverd. Wij zijn heel blij met onze nieuwe kozijnen. Iedere medewerker die je spreekt is ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Peter uit: Almere

27-09-2017

Ervaring met: Huizen

Ik heb alle buitendueren en ramen van mijn huis laten vervangen door kunsstof met 3 dubbel glas. Al in 2014.

Peter Wanders is bij ons zelf wezen meten en heeft meegedacht en geadviseerd in kleurstelling en waar we panelen voor ramen konden vervangen. Hij heeft verschillende offertes voor ons opgesteld, voor verschil openslaande deuren vs Schuifpui, en dubbel vs trippel glas. Ons huis is er mooier en comfortabeler van geworden.

Na 3 1/2 jaar kan ik ook zeggen dat de service top is en dat de kozijnen deuren en ramen nog steeds als nieuw zijn.

Michael uit: Rozendaal

24-09-2017
9,5

Ervaring met: Voordeuren modern

Wij zijn zeer tevreden over de Firma Wanders Kunststofkozijn. Wij bevelen hen van harte bij u aan! Eerder hebben we alle kozijnen en beglazing van ons huis door hen in 2016 tot onze grote tevredenheid laten vervangen. We hoefden niets aan te betalen. Pas na oplevering kregen we de rekening. De voordeur en naastgelegen gevelkast waren vanwege zwaar maatwerk in 2017 aan de beurt. De heer Wanders heeft ons over de voordeur qua architectuur goed geadviseerd. Hij nam de tijd welke hier voor nodig was. De monteurs van de Firma Wanders hebben alles met de grootste zorg keurig afgewerkt. Ook de kleinere zaken zoals de brievenbus, de voordeurbel en LED-wandlamp met sensor zijn allen keurig conform onze wensen geïnstalleerd. Vanuit onze directe woonomgeving kregen we complimenten over de kwaliteit en het design van onze nieuwe eigentijdse voordeur! Heerlijk dat verf- en schilderwerk aan onze buitengevel nu tot het verleden behoren.

Sidney uit: Vianen

19-09-2017

Ervaring met: Dakkapellen

Nette en hardwerkende mannen!

A. uit: Waart

19-09-2017

Ervaring met: Ramen modern

Onder moeilijke omstandigheden (storm, zware regenval) alle kozijnen en deuren perfect en binnen de afgesproken tijd geïnstalleerd. Werken hard en nauwkeurig. Lossen problemen die zich tijdens het installeren voordoen efficiënt op.