Beoordelingen Wanders Kunststofkozijnen

• Maatwerk 9,3

Nico uit: Driel

20-07-2018

Ervaring met: Ramen modern

Betreft renovatie van de woning.Ramen,Deur,Schuifpui.
Met een duur van 7 dagen. De monteurs Jurgen,Alex en Erik waren vakmensen die wisten hoe het moest gebeuren. Ze dachten ook met ons mee en gaven tips die ik waardevol vond.Alles netjes achtergelaten en mooi afgewerkt.

Wim uit: Zeewolde

17-07-2018
8,5

Ervaring met: Ramen modern

Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen met goede adviezen en ideeën. Prachtige kwaliteit kozijnen en ramen tegen een redelijke prijs waarvan we nog dagelijks genieten. Uitermate vriendelijke en heel nette vakmensen die de kozijnen plaatsen. Kortom in alles een succes

C uit: Renkum

17-07-2018

Ervaring met: Tuindeuren

Op alle vlakken een 10; meedenken, het nakomen van de afspraken, de kwaliteit, beschaafde werkploegen, tijdens en na het werk alles keurig opgeruimd. Oh ja de prijzen zijn gelet op de kwaliteit meer dan redelijk. Mijn huis in twee sessies helemaal voorzien van kunststofkozijnen, het heeft mijn hoge verwachtingen overtroffen.

Marijan uit: Oegstgeest

12-07-2018

Ervaring met: Ramen modern

Door hard werken van de medewerkers van Wanders zaten alle kozijnen er in één dag in inclusief keurige afwerking

Willem uit: Honselersdijk

12-07-2018

Snel, netjes, goede afwerking en aardig personeel. Na afloop alles nog schoongemaakt en stof gezogen!

Ron uit: Nieuwegein

Ervaring met: Ramen modern

Snel en vakkundig geplaatst, netjes opgeruimd.

Maaike uit: Lobirh

Ervaring met: Voordeuren modern

Ronnie uit: Arnhem

Ervaring met: Ramen modern

Mannen werken netjes, ruimen alles op en zijn mooi optijd. Regelmatig wordt er een update gegeven, zo ook einde van een werkdag. Top bedrijf

Heleen uit: Hengelo

13-06-2018

Ervaring met: Ramen modern

Eerst wilde ik een 9 geven, maar alles is perfect.
Het kon niet anders dan een 10 worden. Medewerkers spreken redelijk goed Nederlands en werken alles super mooi af. Kozijnen en terrasdeur zijn van klasse kwaliteit.

Rene uit: Duiven

13-06-2018