Beoordelingen Wanders Kunststofkozijnen

• Maatwerk 9,3

Ingrid uit: Millingen aan de Rijn

09-08-2017

Ervaring met: Ramen klassiek

Wij zijn uiterst tevreden met de manier van plaatsen. Er wordt bijna met stoffer en blik en de stofzuiger in de hand gewerkt. Er is niets wat je naderhand zelf nog moet schoonmaken, zelfs het oude behang en de verflaag die op de muren zit zijn nog volledig in tact. Een absolute aanrader.

Marianne uit: Westervoort

05-07-2017

Ervaring met: Ramen klassiek

Dit is de 2e keer dat we ramen hebben van Wanders. De eerste keer was ramen en deuren. De service daarna was ook heel goed. Een deur met glas tot onder toe als achterdeur leek mij eerst helemaal niks, maar ik was er helemaal verliefd op. Het fijne is dat ze enorm meedenken en met ideeën komen. Als ik dan ik dan 1 minpunt zou kunnen verzinnen als verbetering voor Wanders zelf:een onderhoudsplan en alle functies van de ramen bij plaatsing zou fijn zijn.

Marieke uit: Wijchen

03-07-2017

Ervaring met: Ramen modern

Wij zijn heel erg tevreden, mooie kozijnen, goed meegedacht en super vriendelijke mannen die ze geplaatst hebben. Lekker snel ging het allemaal en totale geen rommel achter gelaten. Alsof er niks gebeurt was.

Monique uit: zuidholland

03-07-2017

Ervaring met: Tuindeuren

Keurig op tijd
Heel netjes gewerkt geen schade aan vloer of muren mooie afdeklatjes.
op tijd klaar zoals beloofd

Pascalle & Bernadet uit: Bemmel

30-06-2017

Ervaring met: Tuindeuren

Na langere tijd weer terug bij jullie ivm nieuw huis. Zeer prettige communicatie en korte lijnen. Prachtig degelijk product geleverd met prima afwerking. Kortom wederom een goede keuze.

Gerwin uit: Bemmel

14-06-2017
9,5

Ervaring met: Ramen modern

Tijdens een noodgedwongen verbouwing van onze woning in verband met brand, in contact gekomen met de firma Wanders. Goede professionele uitleg gekregen en een offerte op maat. Wanders heeft ons zeer goed geholpen en de plaatsing verliep snel en netjes. Ik beveel dit professionele bedrijf dan ook van harte aan.

Justus uit: Lelystad

11-06-2017

Ervaring met: Ramen modern

De mensen die bij ons de kunststof kozijnen hebben geplaatst zijn zeer vakkundig en leveren prima werk, alleen maar top

Peter uit: Lelystad

07-06-2017

Ervaring met: Schuifdeuren

Wij zijn zeer tevreden over het materiaal waarvan de kunststofkozijnen zijn gemaakt en zeer tevreden over de vakmensen die Peter Wanders naar ons toe gestuurd heeft.
Aanbevelenswaardig, ja zeker !

Maurice uit: Hoogvliet

31-05-2017

Ervaring met: Huizen

Samen met de buuren de complete voorkant van de huizen laten vernieuwen( drive-in woning ). Kan de firma Wanders in één woord beschrijven van baas tot en met de monteurs: GEWELDIG!!!

Koen uit: Nijmegen

19-05-2017

Ervaring met: Ramen modern

Zeer vriendelijke monteurs, dekken alles netjes af ivm stof, halen met beleid de oude ramen weg, monteren de nieuwe.
Daarna wordt alles keurig schoongemaakt, gezogen en geveegd op straat.
Vakwerk met echte Duitse Gründlichkeit.
Kan ze iedereen aanraden die kunststof ramen en/ of deuren wil aanschaffen.