Beoordelingen Waardevolt

• Vakmanschap 8,9
  • Service 9,4

a uit: groningen

29-08-2017

behulpzaam, netjes afwerking en goed service .

Geert Jan uit: Smilde

27-08-2017

Wij zijn buitengewoon tevreden over het hele traject wat we hebben doorlopen. Waardevolt heeft vooraf uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren over de werking van zonnepanelen. Ook de installatie van de panelen gebeurt keurig netjes. En ook nadien is de service perfect en controleert hij de werking van de panelen geregeld. We kregen op den duur een mail van Waardevolt dat een van onze panelen niet goed werkte en ook dit werd uitstekend opgelost. Kortom, niets dan lof voor Waardevolt!!

Nanne uit: Klijndijk

27-08-2017

Vanaf de ontmoeting had ik een goed gevoel bij Martijn. Hij was meteen erg betrokken. Ook het feit dat hij meteen bij ons thuis de situatie kwam bekijken sprak mij erg aan.

Gerrit uit: Bovensmilde

27-08-2017

Helemaal geweldig, ik wordt gebeld dat mijn systeem er uit ligt terwijl ik dat zelf niet wist, ik had aan de stoppen kast gezeten en de verkeerde uitgezet. Verder een telefoontje met zijn excuses omdat ons systeem MEER stroom had opgewekt dan begroot.

26-08-2017

We hebben goede voorlichting gehad. Werd voldoende tijd genomen. Geen moeite is teveel en goed bereikbaar.
Nazorg is ook goed. Martijn heeft aandacht voor zijn klanten. Persoonlijk contact was voor ons de reden om onze opdracht bij Waardevolt te plaatsen.

Jakob uit: Smilde

24-08-2017

Goede ervaring deskundige voorlchting komt afspraken na.

Gre uit: Bovensmilde

23-08-2017

Beveel iedereen Waardevolt aan.

maria uit: gasselte

23-08-2017

Alles uitstekend naar wens.

Gé uit: Hoogersmilde

22-08-2017
9,6

Korrekt en duidelijk! Afspraak is afspraak! Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd en ook na installatie kontakt gehouden! Perfekte service!!!

Fam. uit: Harkstede

16-08-2017

Zeker aan te raden. Goed advies en nette plaatsing van de panelen. Er wordt netjes en vakkundig werk geleverd.