Beoordelingen Waardevolle Webteksten

• Snelheid 9,0
  • Nazorg 9,0

Mieke , MeervanTekst

15-05-2018

Arjan vertelt lekker no-nonsense hele praktische tips om nog betere webteksten te schrijven. En hij laat goed zien dat het nog werkt ook. Zoekmachinevriendelijk schrijven is geen trucje. Het is keihard werken en creatief zijn. Meteen zin om er mee aan de slag te gaan.

Claudia

14-05-2018

Ik heb een hele fijne dag gehad tijdens de cursus Webteksten schrijven. Vanwege het kleine groepje was er veel persoonlijke aandacht. Ook het gebruik van cases vanuit de praktijk van de cursisten heb ik erg gewaardeerd. We zijn stap voor stap door de stof gegaan met veel voorbeelden en opdrachten om de informatie zelf in de praktijk te brengen. Ik heb er veel aan gehad en beveel de cursus zeker aan!

Gonneke , Driessen HRM

30-04-2018

Theorie en praktijk goed gecombineerd. Vooral de aangereikte tools en tips zijn direct toepasbaar.

Tanja , Trinamiek

25-04-2018

Cursus gaf goede inzichten! Wij hebben gekozen voor 2 x 3 uur en dat was kort. Het maakte dat ik wel nog wat meer had willen oefenen en feedback had willen krijgen op de teksten. Ik vond het tweede deel wat meer op 'verkoop' gericht en dat is voor onze branche minder relevant.

Jason , Peak Perfection Auto Detailing

09-04-2018
9,6

We zijn vakkundig geholpen door Arjan, een getalenteerd tekstschrijver. Hij heeft niet zomaar een mooi tekstje in elkaar gedraaid, nee, hij heeft het belangrijke achtergrondwerk (o.a. zoekwoordenanalyse, nulmeting etc.) tot in de puntjes uitgevoerd, zodat de tekst precies aansluit bij mijn doelgroep. Zijn communicatie is snel, prettig en zijn tips zijn heel bruikbaar. Een tekstschrijver uit het topsegment!

Inge , Gemeente Medemblik

05-04-2018

Zeer tevreden over Arjan. Hij was flexibel, snel beschikbaar en begreep wat er van hem verwacht werd. Hij had aanvankelijk een iets andere visie op webteksten dan ik, wat mag :o), maar stond wel open voor mijn visie en paste zijn werkwijze daaraan aan. Ik doe zeker weer een beroep op Arjan als ik weer eens om extra schrijfhandjes zit te springen.

Rinske , KiKa

04-04-2018

Hele prettige ervaring om met waardevolle webteksten te werken.

Eric , GGH Architecten bv

8,2

De webteksten zijn kort, helder en relevant.
Ik ben attent gemaakt op onnodige inhoud die feitelijk geen toegevoegde waarde heeft.
De teksten zijn in een enthousiaste stijl geschreven.
Er is veel aandacht voor welke tekst op welke plaats in de website.

L. , Ballast Nedam

9,5

Arjan is helder in wat hij doet, hanteert een no nonsense benadering bij zowel de teksten als in communicatielijnen, en komt zijn afspraken na. Arjan maakt teksten makkelijker leesbaar, met behoud van inhoud, en reflecteert ook op ontbrekende onderbouwing of verduidelijking. Bovendien heeft Arjan voor ons soort opdrachten ruimte om op korte termijn bij te schakelen.

Dave

04-04-2018

Goede blogger, veel kennis van zaken. Goede communicatie!