Beoordelingen Waardevolle Webteksten

• Snelheid 9,0
  • Nazorg 9,1

Willemien , 5rs Communicatie

05-07-2017

Ik schrijf al vele jaren webteksten voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Om de beste kwaliteit te kunnen leveren aan mijn klanten blijf ik mezelf graag verbeteren. De cursus van Arjan heeft me op een heel andere manier laten kijken naar SEO schrijven. Het was een plezierige, praktische en vooral nuttige dag. De kleine setting zorgt ervoor dat je veel vragen kunt stellen en heel gericht aan je eigen case kunt werken. De dag vloog voorbij. Ik heb beslist veel bijgeleerd en kan mezelf blijven vernieuwen.

Ceciel , CB Thuis in taal

01-07-2017

Heldere cursus, deed volledig aan de verwachtingen, veel praktische informatie en nuttige tips

Anita , Welwonen

29-06-2017

Een cursus van Arjan Jonker over SEO webschrijven kan ik iedereen aanbevelen. Zeer pragmatisch, boordevol tips en inspirerend van begin tot eind. De cursusdag van 9 tot 17 uur vloog voorbij! Bedankt Arjan!

Edith , Taalnaartaal

28-06-2017

Het is heel plezierig om van Arjan les te krijgen. Humor met vakkundigheid gecombineerd, beter kan niet. Klein groepje werkt heel goed.
Heb mijn kennis over webteksten schrijven aangescherpt.

Mijn oordeel over de inhoudelijke nazorg kan ik op het moment van het invullen van deze beoordeling nog niet geven. Beloofde documenten zijn wel al geleverd.

Carlijn , Waterschap Rivierenland

12-05-2017

Arjan geeft op een rustige en duidelijke manier les. De opbouw van de cursus is goed. Prettige balans tussen zelf doen en uitleg. Zeer leerzaam qua inhoud.

kirsten , Waterschap Rivierenland

12-05-2017

Veel kennis en expertise, prettige manier van overbrengen, zeer behulpzaam en 'klantvriendelijk', leuk en leerzaam. jammer dat ik wegens ziekte gemist heb!!

Yvette , Waterschap Rivierenland

09-05-2017
7,8

Hele waardevolle tips en meteen toe te passen!

Frank , RODRUZA

04-04-2017

Waren zeer leerzame sessies, ik hoop dat de nieuwe site met deze verwerkte kennis goed gaat lopen, en in extra afzet resulteert.

Marian , Your Life, Balance

31-03-2017

Ik vind van mijzelf dat ik goed kan schrijven. Dat wordt ook regelmatig door andere bevestigd, zij schuiven mij de schrijftaken maar al te graag toe. Maar dat betekent nog niet dat ik goed een webtekst/ blog kan schrijven! Arjan maakte mij dat heel goed duidelijk in en 2x een middag "Webteksten/ Blog schrijven". Niemand leest namelijk die verschrikkelijk mooi en goed geschreven teksten van mij als ik niet iets schrijf over waar mijn doelgroep interesse in heeft! En als ik niet hún woorden gebruik. Arjan heeft mij prachtige tools in handen gegeven waarmee ik feilloos achterhaal wat mijn publiek wil horen. En het wordt dan ook een uitdaging om daar optimaal op in te spelen.
Nu nog dóen... Dat dan weer wel... Maar ik ben ervan overtuigd dat dit zijn vruchten gaat afwerpen.

Shanna , Vakantieboulevard.nl

21-03-2017