Beoordelingen Advocatenkantoor A Streefkerk

Mirjam uit: Almere

04-10-2017
9,8

Geholpen door: A. Streefkerk

Ben zeer tevreden over de hulp bij mijn echtscheidingsprocedure. Deskundig advies maar op een menselijke en duidelijke manier.
Zou advocate mevrouw Streefkerk zeker aanbevelen.

Shirley uit: Almere

03-10-2017

Geholpen door: A. Streefkerk

Communicatie is altijd goed en soepel verlopen. Ze heeft me altijd bijgestaan in advies en kon ook altijd terecht als ik vragen had. Niets dan lof voor haar geduld, advies en expertise. Ze heeft mij bijgestaan in mijn scheidingszaak + OSP en wijziging OSP van co-ouder naar omgangsregeling.

Nicole uit: Almere

23-09-2017

Geholpen door: A. Streefkerk

17 jaar geleden kennisgemaakt met Annet ivm een scheiding. Deze scheiding viel onder de categorie 'vechtscheiding'. Haar kennis, deskundigheid en onvoorwaardelijkse steun en vasthoudendheid zijn onwaarschijnlijk. Nog steeds af en toe contact en zou geen andere advocaat meer willen!

Katinka uit: Heerhugowaard

28-06-2017
9,8

Geholpen door: A. Streefkerk

Gebeld naar de advocaat, in het blauw, wel aangeraden door een familielid: mijn broer (was er ooit alleen voor adviesgesprek geweest). Binnen een paar dagen een bevredigend eerste ontmoeting. De zaak kwam op gang, ik wist niks, nu weet ik veel :). Ik kreeg wel huiswerk, volgens mijn netjes gemaakt. De zaak is positief afgerond. Ik vond het een aangenaam contact en mis het nu even een beetje maar dat slijt, met de tijd.

Anouk uit: Huizen

05-04-2017
7,4

Geholpen door: A. Streefkerk

Annet heeft mij bijgestaan bij mijn scheiding en bij het eenhoofdig gezag, beide met succes behaalt.

Henk Botter uit: Almere

05-04-2017

Prima gesprek, goede adviezen

Hauraa uit: Almere

25-03-2017

Geholpen door: A. Streefkerk

One of best lawyer company ever deelwith.

Vinod uit: Almere

22-03-2017

Geholpen door: A. Streefkerk

Zeer betrokken advocaat. Goede dossierkennis en wist verwachtingen te managen (realistisch in de te behalen resultaten).